Téma: Výzva provozovateli vozidla...
 
3.10.2016 v 17:56
Sotva jsem si pořídil "nové" auto, už mě kurwy změřili
Vím, že podobných situací se tu řešilo již mnoho, nicméně jsou roztříštěná různě po fóru a tak bych to zde chtěl řešit od píky až po finále.
Jde o klasický případ...











Doporučený postup tedy?

Tak uzavření této kauzy - v Praze nestíhají, takže po "zahození" výzvy se už naprosto nic nestalo a přestupek je promlčen.

Naposledy editováno 30.08.2017 10:56:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

4.10.2016 v 15:19 | Nahoru | #1

ghostboy píše: To nejsou praktiky německých operátorů, ale těch místních, kteří tyto technologie přebírají. A ty parametry sítě? Jedna stížnost? Ano, kvůli ní to rozhasíme ostatním... :D Dělám si samozřejmě legraci, neznám tyhle postupy, pouze vycházím z reálnosti, co znamená jeden běžný (ať se ti to líbí nebo ne, bezcenný) klient pro tuto splečnost? Na druhou stranu, když jsem se setkal se slabým signálem, což se mi občas stává, asi proto, že nemám japko, tak mě ještě nenapadlo volat operátorovi a stěžovat si. Je pro mě snažší, pokud nejsem někde na horách v zemi nikoho, ale v běžné civilizaci, si popojít o kus dál a signál ulovit. Někdo je spíš na pokémony.

jo jasně, takže protože se z ničeho nic v sídle firmy několika lidem vytratí signál operátora, se kterým má smlouvu na dva roky, tak bude několik lidí lítat v okolí 500m a lovit signál, aby si zavolalo a zákazníkům řekneme, že mají radši poslat dopis nebo email ......

No vidíš to, a pak jsou tady lidi, kteří, když mají problém, tak se ozvou a řeší ho. To, že někdo někam volá a něco řeší ještě neznamená, že si stěžuje. To, že z toho operátor udělá úkol, je jejich vnitřní nařízení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

4.10.2016 v 15:21 | Nahoru | #2

Artepx píše: jo jasně, takže protože se z ničeho nic v sídle firmy několika lidem vytratí signál operátora, se kterým má smlouvu na dva roky, tak bude několik lidí lítat v okolí 500m a lovit signál, aby si zavolalo a zákazníkům řekneme, že mají radši poslat dopis nebo email ......

No vidíš to, a pak jsou tady lidi, kteří, když mají problém, tak se ozvou a řeší ho. To, že někdo někam volá a něco řeší ještě neznamená, že si stěžuje. To, že z toho operátor udělá úkol, je jejich vnitřní nařízení



Pokud se nemýlím, mluvilo se o jednom člověku a jeho signálu. Ještě dva tři příspěvky, a bude to nadnárodní společnost s 30t zaměstnanci. Nejsi ty rybář?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist