bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se jako kačena
20.9.2016 v 21:16
Mám Triumph Tiger 800 XRt rv 2016. Jsou na něm origo hliníkové kufry. Při rychlosti nad 130km/h se začíná komíhat jako kačena a nad 140 je skoro neovladatelný. Pokud jezdím jen s topboxem, problém není. Problémy dělají boční kufry. Zkoušela jsem vše možné. Jezdila po dálnici sem a tam jako magor a zkoušela je mít vyvážené, s a bez top boxu. Nic nepomohlo. Nastavila jsem vše podle návodu na jezdce s bagáží.

V DK mi tvrdí, že jsem jediná, kdo si stěžuje. Což mi přijde divné. Jaké máte zkušenosti?

Možná se pletu, ale kufr vedle výfuku je výrazně vybočenější. Při vyšších rychlostech by ten větší odpor už mohl dělat trabl. Už jen o kolik víc je zasviněný od much!!! Mouchy ale z komíhání neviním.

Ovšem v podstatě není co reklamovat, když zátěž kufrů i topboxu je dle výrobce max 5kg. Komické!! JO a rychlost s kufry má být 120km/h max..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...

21.9.2016 v 10:25 | Nahoru | #1
JeckyllHydova> Nemyslím že jde o těch pár cm do strany, s tím by si motorka měla celkem snadno poradit. Podle mě jde o odlehčení předního kola - plechové kufry nejsou zrovna nejaerodynamičtější, navíc něco váží a působí až za zadním kolem. Pro začátek bych zkusil upravit/vyrobit nosič kterej naklopí kufry takových 20-30° aby čelní plocha nebyla kolmo ke směru jízdy, to by mělo trochu snížit odpor a posunout plavání do vyšší rychlosti.

KubaLC8> Já ji pochopil že má 2 identické kufry s v různé vzdálenosti od osy motorky (jeden je víc vystrčenej kvůli výfuku).

Naposledy editováno 21.09.2016 10:27:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...

21.9.2016 v 10:30 | Nahoru | #2

stráťa píše: JeckyllHydova> Nemyslím že jde o těch pár cm do strany, s tím by si motorka měla celkem snadno poradit. Podle mě jde o odlehčení předního kola - plechové kufry nejsou zrovna nejaerodynamičtější, navíc něco váží a působí až za zadním kolem. Pro začátek bych zkusil upravit/vyrobit nosič kterej naklopí kufry takových 20-30° aby čelní plocha nebyla kolmo ke směru jízdy, to by mělo trochu snížit odpor a posunout plavání do vyšší rychlosti.

KubaLC8> Já ji pochopil že má 2 identické kufry s v různé vzdálenosti od osy motorky (jeden je víc vystrčenej kvůli výfuku).



Naklánění kufrů ničemu nepomůže.
Já právě nevím jaké má, jestli 2 stejné a z toho jeden dál od motorky nebo jeden užší
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
dealer tool pre triumph Triumph Tiger 800 XR capo111 23 20.4.2024 v 15:56 Juraj22
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Cena servisu Triumph Triumph Tiger 800 XR michla 29 17.12.2023 v 18:42 tencotancismoto
Gumy na Triumph Tiger 800 Xrt Triumph Tiger 800 XR davidic 4 26.9.2023 v 19:08 Juraj22
Triumph Tiger 800XR - řidítka, plex... Triumph Tiger 800 XR Karaya1 11 27.8.2023 v 18:57 Karaya1


TOPlist