globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zase ta volnoběžka XVS 1100 VB 2000
31.8.2016 v 20:15
Tak jak už tu bylo zde i jinde několikrát řešeno, potkal mně stejný osud těchto krásných motorek.Minulý týden jsem se stal majitelem Draka ,vše bylo v pohodě, jen se začala z ničeho nic ozývat volnoběžka. Zatím, jsem na záčátku. Sem tam občas bouchne při doběhu (není to pravidlo) a tak jednou z deseti startování zazlobí... Byl jsem ve dvou sevisech a tam jasně řekli nemilosrdný ortel! Teď oč jde.Volnoběžku si vyměním sám(je všude plno krásných návodů, tak problém nevidím.Jde jen o cenu.originál servis Yamaha chce 18tis bez práce , nebo zde http://www.motocent...starteru-xvs1100.htm
Ve spojených státech
http://www.ebay.com/...IwhWTMnd&vxp=mtr
nebo tohle, ale nevím jaká je to kvalita
http://www.ebay.com/...%26sd%3D172315337664
Chtěl bych znát Vaše názory na ty sady, případně postřehy s konečnou cenou.
Nikdy jsem nenakupoval takhle drahou věc mino EU.

Naposledy editováno 31.08.2016 20:16:27

Zase ta volnoběžka XVS 1100 VB 2000

31.8.2016 v 21:51 | Nahoru | #1
Vyčkej do zimy, opravné sady budou levnější. Já kupoval za 13kKč a dělal jsem si to sám. No problem.
Z US to je levnější, ale musíš pak připočítat clo a dopravu, takže jaká bude konečná cena, nevím.

Zase ta volnoběžka XVS 1100 VB 2000

31.8.2016 v 22:18 | Nahoru | #2
Kup opravnou sadu na buldoka.je to stejný a levnější...

1 reakcí na tento příspěvek Zase ta volnoběžka XVS 1100 VB 2000

31.8.2016 v 23:31 | Nahoru | #3
Starter clutch Tuto volnobezku tam mám ja i od tohoto prodejce. Cena je ok a nebudeš platit dph ani clo protože je to z EU.

Zase ta volnoběžka XVS 1100 VB 2000

31.8.2016 v 23:52 | Nahoru | #4
Jak bouchne? :) volnoběžka chrčí ne? :) Jinak tohle zvládneš snad i sám doma na koleně, rozdělat kryt motoru..jen asik budeš potřebovat stahovák na rotor zápalka.Jinak když něco koupíš z Ebaye..tak většinou chcou přes 1000kč za poštovné, někdy i 2tisíce, ale vtom je započítané i celní řízení :) Prvně by to chtělo napřed rozdělat a podívat se jak jsou na tom zuby volnoběžky, třeba bude jen v prdeli to včem jsou ty válečky :) At zbytečně neplatíš moc za jiné díly.

(reakce na) Zase ta volnoběžka XVS 1100 VB 2000

1.9.2016 v 09:08 | Nahoru | #5

iron76 píše: Starter clutch Tuto volnobezku tam mám ja i od tohoto prodejce. Cena je ok a nebudeš platit dph ani clo protože je to z EU.

Zase ta volnoběžka XVS 1100 VB 2000

1.9.2016 v 09:49 | Nahoru | #6
http://www.partsdepo...obezka_999990390800/

momentálně 14328Kč, držíme skladem

2 reakcí na tento příspěvek Zase ta volnoběžka XVS 1100 VB 2000

1.9.2016 v 11:57 | Nahoru | #7
Kluci, díky za reakce.

to Chenzee : Určitě počkám na zimu, zatím motorka jezdí a myslím, že ten měsíc ještě vydrží než se dá do zimního spánku (záleží na počasí)

to rancher : Nijak zvlášť cenu jsem nenašel, asi špatně hledám ...

to iron76 : Na to jsem koukal taky, jenomže je pod jiným kódovým označením IMA-YAM11X-00 o proti originál sadě 99999-03908-00 a je to druhovýroba IEP z Taiwanu.
Nevím co to vydrží, jestli je to jako Polsko, což jsem taky našel a za stejné peníze...

to Trio : Bouchne.
Při doběhu motoru se dostane píst do komprese,ale nezapálí a tak se vrátí zpět mno a volnoběžka, jelikož je ochozená tak přeskočí a to je právě tak kovová rána.
Já jsem zatím na začátku, ještě nastartuju, ale jednou přijde okamžik, kdy se startér jenom bude protáčet.
Jinak nemám problém si to vyměnit sám, jen musím vymyslet a udělat ten stahovák a nějaký hever(držák) motorky.
Ohledně těch válečků... ty jsou určitě na dvě věci ale zdá se mi prasárna, dávat nové válečky a zbytek nechat starý.I když to nebude znát, už tam bude vůle nové /staré věci a pak a za několik let může být zase problém. snad víš, jak to myslím
Co se týče té ceny: I když bych to tam koupil za 9tis a dal 2tis za dopravu, pořád lepší než dát tady 14-15 tis.

to BBGCZ : Promiň, ale já hledám nejlevnější variantu, i kdybych to měl koupit v zahraničí. Nevím , jaké jsou zde marže prodejců a nákupy od výrobce ale rozdíl o proti zahraničí je velký cca 35-45%

Zase ta volnoběžka XVS 1100 VB 2000

1.9.2016 v 12:08 | Nahoru | #8
Stím bouchnutím sem měl úplně ten samej problém u Hyosung GV 250 .Přikládám video.Ohledně servisu.. v jednom mi řekli, že volnoběžka nebouchne, že jen chrčí.V druhém mi řekli, že mi přes ventilky protíka benzín do válce.Hledal sem a hledal až sem našel jedno celosvětové forum o motorkách.Hodil sem tam video a hnedka sem dostal jasnou odpověď, že mi fakt protíká benzín do válce..Oproti vzduchu není benzín stlačitelnej a to udělá tu ránu, protože je tam moc benzínu, že se píst sekne.Tuhle variantu mi potvrdil i soukromý servisák.Tak sem to dal do servisu ať se mi na to podívou.Udělala se komplet synchro karbecu, ale že by protíkal benzín to nezjistili.Takže mi to vrátili stím, že to bude v cajku a že mám zastavovat palivovej kohout.Bouchat to nepřestalo.Tak sem si pak vyměnil ventilky v karbecu sám a je po problému.Jinak to stím protíkáním v angličtině se tomu říká hydrolock .

Naposledy editováno 01.09.2016 12:09:18

(reakce na) Zase ta volnoběžka XVS 1100 VB 2000

1.9.2016 v 13:35 | Nahoru | #9

Petrvk píše: Kluci, díky za reakce.

to Chenzee : Určitě počkám na zimu, zatím motorka jezdí a myslím, že ten měsíc ještě vydrží než se dá do zimního spánku (záleží na počasí)

to rancher : Nijak zvlášť cenu jsem nenašel, asi špatně hledám ...

to iron76 : Na to jsem koukal taky, jenomže je pod jiným kódovým označením IMA-YAM11X-00 o proti originál sadě 99999-03908-00 a je to druhovýroba IEP z Taiwanu.
Nevím co to vydrží, jestli je to jako Polsko, což jsem taky našel a za stejné peníze...

to Trio : Bouchne.
Při doběhu motoru se dostane píst do komprese,ale nezapálí a tak se vrátí zpět mno a volnoběžka, jelikož je ochozená tak přeskočí a to je právě tak kovová rána.
Já jsem zatím na začátku, ještě nastartuju, ale jednou přijde okamžik, kdy se startér jenom bude protáčet.
Jinak nemám problém si to vyměnit sám, jen musím vymyslet a udělat ten stahovák a nějaký hever(držák) motorky.
Ohledně těch válečků... ty jsou určitě na dvě věci ale zdá se mi prasárna, dávat nové válečky a zbytek nechat starý.I když to nebude znát, už tam bude vůle nové /staré věci a pak a za několik let může být zase problém. snad víš, jak to myslím
Co se týče té ceny: I když bych to tam koupil za 9tis a dal 2tis za dopravu, pořád lepší než dát tady 14-15 tis.

to BBGCZ : Promiň, ale já hledám nejlevnější variantu, i kdybych to měl koupit v zahraničí. Nevím , jaké jsou zde marže prodejců a nákupy od výrobce ale rozdíl o proti zahraničí je velký cca 35-45%



No originál o 35-45% se asi najít nepodaří. Nejlevněji vycházela z USA, ale při dnešním kurzu dolaru, poštovném, clu a dph se horko těžko dostanete na nižší cenu než uvádím

(reakce na) Zase ta volnoběžka XVS 1100 VB 2000

1.9.2016 v 17:53 | Nahoru | #10
Petrvk> Když se podíveš na ten tvuj odkaz tu http://www.ebay.com...11838936622#shpCntId tak se tam v popisku píše All EU buyer are Customs Tax free.. Takže zaplatíš jen poštovné těch 634.48 CZK a žádnou daň a clo.Já kupoval ND z jižní koreji za celkovou cenu aji s poštovným 7700kč a platil sem clo+dph 1100kč...CLO +DPH se platí jen ze třetích zemí (USA,ČÍNA atd..) ..Takže se to víc vyplatít koupit z ebay ze cenu +- 7300,- ..ušetříš tolik, že si mužeš koupit na ebay aji ten stahovák at se stim nemusíš srat doma když ho budeš vyrábět ..ten bude stát okolo 500czk myslím ..

1 reakcí na tento příspěvek Zase ta volnoběžka XVS 1100 VB 2000

1.9.2016 v 18:32 | Nahoru | #11
Koukni do mého profilu, tam máš můj náčrtek s rozměrama na výrobu stahováku a i fotky pořízené při výměně. I hever jsem si dělal sám. Ale tam jsem měl spousty soustružnické práce zdarma, takže jsem dal peníze jen za matroš.
U sady je důležité, aby obsahovala to inovované soukolí,, které je originál pevné a v opravné sadě je dělené s třecí spojkou. Ta právě umožní protočení při reverznímu pohybu kliky a tím úlevě starteru, do kterého se jinak síla přenášela v plné výši a většinou to i odsral. Poznáš to dle šroubů, co starter drží, že jsou ohnuté tzn. zadek starteru je proti předku pootočený. Já starter při výměně volnoběžky (tedy všech dílů) též rozhodil, srovnal a dal nové šrouby. Holt, je to jedna ze dvou bolestí, kterými Drakův motor trpí.
Přeji hodně pohodových kilásků a vždy návrat domů!

1 reakcí na tento příspěvek Zase ta volnoběžka XVS 1100 VB 2000

2.9.2016 v 10:05 | Nahoru | #12
To TRIO jaké ventilky jsi měnil? Kdyby to bylo pouze v tom, to bych byl rád ,ale bohužel , toto je bolest draků. Takže volnoběžka mne nemine...
Já jsem právě na to koukal, ale bojím se té kvality, kdo kde to a v jaké kvalitě to je dělaný.
Znám příběh jednoho kluka, co si nechat opravit v jednom nejmenovaném autoservisu svoje vytoužené Camaro. Musel se udělat komplet G.O motoru a mechanik aby ušetřil, koupil kliku někde z Číny aniž by o tom majitel věděl.
Jednou cca měsíc po opravě ... rup a total rozervaný motor . Pak se nějak soudně tahali .Je to asi osm let starý případ...

To Chenzee Jo, koukal jsem na nějaké návody a snad to něco vytvořím.
Bohužel nemám soustruh ani možnost sváření,ale snad kamarádi pomůžou...
Co se týče toho starteru, tak je zatím opticky ok, ale jak budu dělat volnoběžku, tak rozdělám i ten startér.
Teď jenom vybrat tu správnou a pokud možno levnou sadu...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase ta volnoběžka XVS 1100 VB 2000

2.9.2016 v 11:34 | Nahoru | #13
Petrvk> Měnil jsem plovákovej ventil, v plovákovce v karbecu.A nejlíp to zjistíš tak, že vyndáš svíčky a budeš startovat bez svíček..jak z tama bude stříkat benzín, tak máš jasno :) Té kvality bych se nebál.Ten prodejce má samé pozitivní hodnocení a prodává jen volnoběžky takže bych z toho strach neměl

(reakce na) Zase ta volnoběžka XVS 1100 VB 2000

2.9.2016 v 16:02 | Nahoru | #14

Trio píše: Petrvk> ... .A nejlíp to zjistíš tak, že vyndáš svíčky a budeš startovat bez svíček..jak z tama bude stříkat benzín, tak máš jasno :) ...


Můžeš to, prosím, trochu víc popsat? Nějak to nechápu. Díky.

(reakce na) Zase ta volnoběžka XVS 1100 VB 2000

2.9.2016 v 21:41 | Nahoru | #15

Trio píše: Petrvk> Měnil jsem plovákovej ventil, v plovákovce v karbecu.A nejlíp to zjistíš tak, že vyndáš svíčky a budeš startovat bez svíček..jak z tama bude stříkat benzín, tak máš jasno :) Té kvality bych se nebál.Ten prodejce má samé pozitivní hodnocení a prodává jen volnoběžky takže bych z toho strach neměl

Tady od toho prodejce mám tu volnobezku já cca do týdne jsem ji měl doma a pohoda.

1 reakcí na tento příspěvek Zase ta volnoběžka XVS 1100 VB 2000

5.9.2016 v 11:56 | Nahoru | #16
Kluci, můžete mi říct, jaký je podle Vás rozdíl v těchto setech
krom podložky jsem nic nenašel...
http://www.ebay.com/...pDdVHc3h&vxp=mtr
nebo
http://www.ebay.com/...%26sd%3D381214115101

1 reakcí na tento příspěvek Zase ta volnoběžka XVS 1100 VB 2000

5.9.2016 v 19:41 | Nahoru | #17
Na obrázcích je rozdílný počet válečků ale je otázka, zda je to jen ilustační foto nebo skutečný stav.

(reakce na) Zase ta volnoběžka XVS 1100 VB 2000

6.9.2016 v 09:45 | Nahoru | #18
Chenzee> Mno to je další poznatek ,toho jsem si nevšiml.
Tak teď babo raď. Ale je tem napsaáno VStar 1100 starter clutch 99-08 pod kódem OE P/N 99999-03908-00 o což vlastně jde...
Mohl bych to mít za přijatelnou cenu.
Jak by jste to řešili ?

1 reakcí na tento příspěvek Zase ta volnoběžka XVS 1100 VB 2000

7.9.2016 v 15:18 | Nahoru | #19
Tak jsem dostal tuto odpověď.
Dokázal by to někdo nějak specificky přeložit?
Já jsem z toho zmaten

hanks for your interest in our products.

1. Rebuildable Type Starter Clutch with "Big Roller" -- Improve 50% holding force than original products
2. OEM Type Starter Clutch with "Stronger Spraqs"
FYI~
Wish my clarification is helpful to you.

Naposledy editováno 07.09.2016 15:18:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase ta volnoběžka XVS 1100 VB 2000

11.9.2016 v 01:08 | Nahoru | #20
Petrvk> No já bych to chápal podle překladu tak, že tenhle typ oproti originálu má větší válečky a zároveň mají větší držící sílu o 50% oproti origo...a stronger spraqs?To bych asi hádal, že bude silnější ozubení...Možná se tu najde někdo kdo převládá v technické angličtině

(reakce na) Zase ta volnoběžka XVS 1100 VB 2000

11.9.2016 v 08:13 | Nahoru | #21
Já bych tipoval, že "big roller" je míněno to velké oběžné kolo po kterém se smýkají a o které se opřou kameny. A "stronger spraqs" jsou silnější právě ty kameny.

(reakce na) Zase ta volnoběžka XVS 1100 VB 2000

18.9.2023 v 11:11 | Nahoru | #22
Chenzee> Mužeš se prosím tě podívat zda tato sada má už to inovované soukolí ? A ja si myslel že si se startérem někdo hrál když mám posunutý zadek proti předku. Ďekuji.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha XVS 1100 Yamaha XVS 1100 DragStar oko31 30 15.4.2024 v 20:14 Rooks
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 32 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ
Sedák na sedlo Yamaha XVS 1100 DragStar Dosky-CZ 19 20.3.2024 v 13:04 aar
Jaký to bude rozdíl? Harley Davidson XL 883C Custom, Yamaha XVS 1100 Drag... Mlhos 19 23.1.2024 v 08:19 puffybodie
Nové laďáky Yamaha XVS 1100 DragStar Dosky-CZ 8 30.12.2023 v 12:14 RunDr


TOPlist