po svizne ceste z Madarska moto zaparkovana do dilny, cca 14dni stala - nasledne sem sedl a citil sem jak kdyby se jeden válec flákal ... Najel sem u Horic na D1 a u nahace sem to vzdal - 3x se rozsvitila chyba motoru a zhasla, fichtlu si cim dal tim vic snizoval pocet pouzitelnych otacek (jako ze mela "silu" ve vyssich a vyssich otackach), nasledne po okreskach domu a prijel sem na takove Jawe 350 Predni svice Oki, zadni tmavsi (tez se mi zda ze svod se zahriva pomaleji (nebo mene, nevím) . Premereno cerpadlo v nadrzi (dava 3), zkontrolovany ventilovy vule - v toleranci, komprese v zadu 9 a ve predu 10 coz asi taky cajk, vycisteny KMko, vsechny konektory prolity kontaktolem a furt stejny hovno ... :( Nutno podotknout ze se vykon ztracel postupne, nikoliv skokovite (cimz by se asi dalo vyloucit skoceni na rozvodech). Fajfky a kable se zdaji byt OKi a svice sem dal nove, zacinam byt lehce zoufaly ... :( Jo a podtlak hadicky - zasleky na mereni atd jsou bud OKi nebo kdyz se mi jen trochu nezdaly tak sem dal nove ...
Díky za jakykoliv typ, me muza opustila :(
2 reakcí na tento příspěvek DL 1000 nemá výkon
1) ucpane vstriky - na vstupu je sitko, tak vycisti to, mozna kdyby byl zalepenj uplne tak by stacilo i shodit airbox a kouknout do sani pri bezicim motoru jestli oba rozprasuji stejne. Ale je divny ze sviti FI
2) ucpanej katalyzator - DL uz je ma ne?
3) nejakej spatnej kontakt, baterka, kontakty baterky atd
Ta chyba FI je ale zlvastni, ma to primitivni diagnostiku, pozna to na cidlech jen uplne krajni hodnoty = otevreny obvod/zkrat - tzn naka zavada v ele.
Nejlepsi je tu motorku dostat do stavu kdy sviti FI, zastavit, nechcipat a propojit konektor. Tzn uzpusobit moto aby to slo - vytahnout konektor, druhej klic na odklopeni sedacky atd...
assassin píše: Mym par tipu.
1) ucpane vstriky - na vstupu je sitko, tak vycisti to, mozna kdyby byl zalepenj uplne tak by stacilo i shodit airbox a kouknout do sani pri bezicim motoru jestli oba rozprasuji stejne. Ale je divny ze sviti FI
2) ucpanej katalyzator - DL uz je ma ne?
3) nejakej spatnej kontakt, baterka, kontakty baterky atd
Hele ty prvni ho myslim nemeli. Az ted ten novejsi. Ale lambdu maji urcite.
Ta chyba FI je ale zlvastni, ma to primitivni diagnostiku, pozna to na cidlech jen uplne krajni hodnoty = otevreny obvod/zkrat - tzn naka zavada v ele.
Nejlepsi je tu motorku dostat do stavu kdy sviti FI, zastavit, nechcipat a propojit konektor. Tzn uzpusobit moto aby to slo - vytahnout konektor, druhej klic na odklopeni sedacky atd...
1.) Asi tedy premostim kabelaz k nadrzi a palivove vedeni aby videl co to dela - diky za tip ...
2.) KATik myslim nema, jen lambdu ...
3.) Kontakty vsechny porozpojovany, tahal sem za dratky jestli neni nejakej schnilej zevnitr a cistil sprejem ...
Motorku do stavu sviticiho Fi se mi podarilo cca 4x za 200km a kdyz sem ubral plyn v zatezi po chvily zase zhasla ... - cimz se diag stava nerealna vzhledem k absenci pameti zavad ... :(
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom | Hlubas | 8 | 21.1.2024 v 15:00 jarekol |
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom | aldags | 6 | 20.1.2024 v 21:47 aldags |
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom | Mastik4 | 9 | 17.9.2023 v 21:03 dzudas |
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom | akimek314 | 1 | 8.9.2023 v 06:36 milor |