globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Po zahřáti zdechne
Zdravím, mám takový problém. Koupil jsme motorku ZX6R rok 2005 asi 4 dny z5, vím že je to stará kráva :D ale teď jsem přišel na skrytou závadu. Motorka když se přehřeje tak zdechne i za jízdy. Můžu startovat jak chci , ale nechytne. Nechám ji minutu až 2 ochladit a zase nastartuje. cca po 100 metrech začne poškubávat a zdechne. Odstavím ji na půl hodiny a vše zase v normálu než ji přehřeji a nebo pořádně prohřeji. Elektřina jde stále kontrolky svítí, myslel jsem že je to podtlakem v nádrži, ale odvzdušnění nádrže je v pořádku. Svíčky nové, KN filtr taky. Čepuji vervu a nebo na shell 95 nitro.

Třeba jel jsem v sobotu v 18 C a žádný problém nebyl 200 km. Ale jak je tepleji tak zlobí.

Tak přemýšlím čim by to mohlo být. Motorka jede jinak super jen přemýšlím nad touto závadou a lámu si hlavu kde se stala chyba a nebo v čem je.??!?

Po zahřáti zdechne

15.8.2016 v 08:17 | Nahoru | #1
a prehrieva sa ti naozaj? Čo píše palubný teplomer? Spúšťa sa ventilátor správne (teda cca 100-103°C)? Kvapaliny chladiacej je dosť a správnej?
Podľa tohto popisu sa nedá povedať čím to môže byť.

Po zahřáti zdechne

15.8.2016 v 09:07 | Nahoru | #2
Maximálně co jsem dosáhl je 103 ve městě a ventilátor spíná, kapaliny je dost a správné. Spíše jak se fakt motorka zahřeje začne to blbnout.
Prostě jedu a zničeho nic motor zdechne.

Po zahřáti zdechne

15.8.2016 v 15:05 | Nahoru | #3
CDI,mě přesně tohle dělal simson z bezkontaktem,jak se zahřal tak chcípnul,respektive se zahřívala ta hlavní krabička ,nechat vychladnout a zase jel,tenkrat sem tam dal kladívko a bylo to v cajku,což u tebe asi nepujde,řekl bych

Po zahřáti zdechne

15.8.2016 v 16:35 | Nahoru | #4
Jestli ti to dělá tohle (cca 50sec a cca 12min), tak je to problém s ECU. Ročník 2005 na to trpí.


Naposledy editováno 15.08.2016 16:43:22

Po zahřáti zdechne

15.8.2016 v 18:59 | Nahoru | #5
Díky za typ, co by to přesněji mohlo dělat, nějaký studeňák a nebo je nějaký odpor, čip v háji. Podívám se zítra na ní. Něco takového jak je na videu. Asi to samé jen mi pak svítí celou dobu FI, no jak to vychladne úplně tak zase ok.

Po zahřáti zdechne

16.8.2016 v 20:05 | Nahoru | #6
Tak ještě jeden dotaz, když bych měnil CDI, tak stačí samotné CDI a nebo musím i ze spínačkou? Jak to je řešené. Nevíte někdo? Mám tam imobilizér. Jsou prý i CDI bez imobilizéru.

Naposledy editováno 16.08.2016 21:27:37

1 reakcí na tento příspěvek Po zahřáti zdechne

Skvělá odpověď, děkuji! 17.8.2016 v 22:28 | Nahoru | #7
EU verze má imobilizér a USA verze je bez imobilizéru, či tak nějak to je. Musíš vyměnit aj spínačku jinak ti to nepůjde, když to má imobilizér. Ale údajně jde ECU přeprogramovat na jiný klíček, tak by jsi to celé teoreticky měnit nemusel, ale kdo to umí to opravdu netuším.

Naposledy editováno 17.08.2016 22:30:45

1 reakcí na tento příspěvek Po zahřáti zdechne

Skvělá odpověď, děkuji! 29.8.2016 v 23:53 | Nahoru | #8
ahoj. dej tam nové svíce... mě to pomohlo také sem s tím měl problém... a pak už ok

(reakce na) Po zahřáti zdechne

31.8.2016 v 08:35 | Nahoru | #9
SonyU> Díky za info, už jsem sehnal pár informací, přeprogramování a nebo odstranění imobilizéru vyjde ubnas na 6 tisíc. Levněji to prý nejde. Nová řidiči jednotka je ranec, pak jen od české firmy kde mi nabízejí za 12 tisíc bez imobilizéru což asi nejlepší volba.

Dále jsem se dočetl že i když koupím řidiči jednotku tak může být chycená. Tudíž bych dal peníze a za půl rok řešil třeba to samé a výsledek nikde. Jak rok 05 a i 06 na to trpí. Jen rok 06 má lepší tepelný štít pod výfukem. Což nevím jak to doopravdy je. Trošku jsem bádal na fórech.

Takže verdikt asi je ten že raději koupit tu českou kde si cenově připlatim ale aspoň je na to záruka.

(reakce na) Po zahřáti zdechne

31.8.2016 v 08:53 | Nahoru | #10
petak17> svíčky jsou nové, ale zkusit to můžu. I když při proměřování řidiči jednotky když se zahřála začala dávat špatný signál senzoru klapek. A pak byl asi vyhodnocen špatný chod motoru a raději to řidiči jednotka vypla. Vždy v rozmezí 7 až 8 tisíci otáček

Naposledy editováno 31.08.2016 08:54:37

1 reakcí na tento příspěvek Po zahřáti zdechne

18.6.2017 v 19:03 | Nahoru | #11
Greue> Teoreticky to u této kawy může taky dělat Laděný výfuk, je z něho zblblá řídící jednotka, nějak to souvisí se sytičem a teplotou výfukových plynů. Měl to kamarád, řeší to jakýsi cut off, teď nevím jestli jedné lambdy, nebo čidla nebo tak něco. Souvisí s tím i to že jednotka to pak vyhodnocuje jako špatný chod motoru. Nesvítí občas na budíku FI?

Naposledy editováno 18.06.2017 19:05:57

(reakce na) Po zahřáti zdechne

18.6.2017 v 22:30 | Nahoru | #12
Jenda013> jsi o rok pozadu.......
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja kosta636 9 Včera v 12:49 JiriBN
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja Motojenej69 11 23.9.2023 v 20:08 puffybodie


TOPlist