bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chcípá ve vysoké rychlosti...
10.8.2016 v 21:30
Nazdar chlapi. Mám takový problém se svou ČZ. Po GO motoru jsem ji vinou špatného nastavení karburátoru (chudá směs) lehce líznul, potom jsem najel jestě 2500 km. Pak mi přestala těsnit hlava a tak jsem se známým shodil válec, zabrousil prasátka na pístu a odstranil stopy hliníku ve válci a na kroužcích. Vysoustružili jsme, zabrousili u utěsnili hlavu a také dali nové těsnění pod válec. Také jsme přesně seřídili předstih a odtrh. Dal jsem potom ještě nabít baterii.

A teď ten problém, ve vysoké rychlosti (cca 100 km/h), když je motor vytočený najednou z ničeho nic motorka přestane táhnout a reagovat na přidání plynu až motor postupně chcípne úplně a ani zařazením kvaltu se za jízdy nenahodí. Přitom po zastavení okamžitě chytá na první našlápnutí. Po tom zdechnutí jsem si všiml, že v hadičce nebyl žádný benzin, přitom normálně bývá tak ze 3/4 plná... Benzin je čistý, mažu Mogulem TSF 1:30, kohoutek je průchozí a ovzdušňovací dírka víčka nádrže je průchozí. Barva svíčky je tmavá až do černá, měl jsem strach, že to zase líznu, tak jsem nastavil bohatší směs.

Čím by mohl být tento problém způsobován? Na co se mám zaměřit? Jasně, že 100vkou na takové motorce normálně nelítam, ale byl bych rád, aby byla mechanicky bez chyby. Může být příčinou malá hlavní tryska nebo třeba méně průchozí filtr sání (drátěnka)?

1 reakcí na tento příspěvek Chcípá ve vysoké rychlosti...

10.8.2016 v 21:34 | Nahoru | #1
Nestaci Ti naplnit plovakovou komoru.

(reakce na) Chcípá ve vysoké rychlosti...

10.8.2016 v 21:45 | Nahoru | #2
fafo: Přesně tak, spotřeba je prostě vyšší než přítok paliva. Někde je něco přicpané. Pokud stíhá odvzdušnění, může být zanesené sítko na kohoutu v nádrži nebo vstup do víčka karburátoru.

čzťák: Nemáš na hadičce palivový filtr s papírovou vložkou? Zrovna jsem do jiného tématu psal, co to způsobuje za problémy.

Chcípá ve vysoké rychlosti...

10.8.2016 v 21:57 | Nahoru | #3
Diky za rady To by mohlo být ono. Ještě mě napadla zbytnělá gumička v kohoutku...

Virago - nee, palivový filt nepoužívám Když jsem odpustil benzin a díval jsem se, jestli v něm byl bordel, tak nikde nic... Ale je fakt, že sítko může být zasrané...

Chcípá ve vysoké rychlosti...

10.8.2016 v 23:25 | Nahoru | #4
Já se nedivím, že chudák stará ve "vysoké" rychlosti chcípá. Dyť to na to nejni dělaný!

1 reakcí na tento příspěvek Chcípá ve vysoké rychlosti...

11.8.2016 v 07:03 | Nahoru | #5
Zkontroluj odvzdušňeni nádrže

(reakce na) Chcípá ve vysoké rychlosti...

11.8.2016 v 08:05 | Nahoru | #6
KubaLC8> Jak moc by to víčko nádrže mělo být průchozí? Mám tam nové replikové, protože původní bylo beznadějně zasrané...

1 reakcí na tento příspěvek Chcípá ve vysoké rychlosti...

11.8.2016 v 08:11 | Nahoru | #7
Kdyby to bylo podtlakem v nádrži, stačilo by jet s otevřenou
Zkus to a uvidíš

(reakce na) Chcípá ve vysoké rychlosti...

11.8.2016 v 08:20 | Nahoru | #8
kuceraz> Právě to jsem zkoušel a nic... Když to začalo dělat, tak jsem instinktivně vymáčkl spojku a taky mě napadlo povolit to víčko, ale nic...

Chcípá ve vysoké rychlosti...

11.8.2016 v 08:54 | Nahoru | #9
Tak to v nádrži nebude..
Někdo tu psal, že u hadičky od brzd se mu.uvnitř natrhl materiál a skoro jí ucpal
Pokud nikde nic není ucpanýho ani zalomenýho viditelně, možná to bude něco podobného

Chcípá ve vysoké rychlosti...

11.8.2016 v 09:16 | Nahoru | #10
Třeba to bude jen zasraný sítko kohoutku... Koupím nový a podívám se na to

Chcípá ve vysoké rychlosti...

11.8.2016 v 09:30 | Nahoru | #11
Kdyžtak si tam na zkoušku přisvajcni PET flašku s benzínem a hadičkou.

Chcípá ve vysoké rychlosti...

11.8.2016 v 11:27 | Nahoru | #12
Další možnost- přicpání víčka karbu. Sundat víčko plovákové komory a z vrchu vyčistit a vyfoukat.

Chcípá ve vysoké rychlosti...

12.8.2016 v 10:30 | Nahoru | #13
Oki, dneska to všechno vyčistím... Dá se nějak vymontovat kohoutek bez toho, aniž bych si zničil to sítko? Mám tam už replikový kohoutek s plastovým sítkem. Původní kohoutek s pájeným sítkem se mi při demontáži rozsypal, tak proto se ptám?

Chcípá ve vysoké rychlosti...

13.8.2016 v 21:06 | Nahoru | #14
http://jawarmaniak.w...ika/karburatory.html

podívej se na ty trysky, já to mám podle tabulek a zatím bez problémů

ty replikové víčka nádrže stojí za ho... jde tam málo vzduchu, lepší je to víčko trošku provrtat-z vnitřní strany

co kanálky, které přivádí vzduch do plovákovky? zkus to vyfoukat kompresorem, ale jet na 175 stovkou bez vzpěry na hlavě, tak to je docela masakr

Chcípá ve vysoké rychlosti...

14.8.2016 v 13:05 | Nahoru | #15
Tak nakonec jsem to vyřešil!





Sítko kohoutku bylo zasrane nějakou hmotou, hnus! Vyčistil jsem nadrz, ví víčku provrtal zevnitř 2 male dírky a už zase lítá jak čert!

Chcípá ve vysoké rychlosti...

14.8.2016 v 13:19 | Nahoru | #16
biosložky, tankuj 98-100 benál tam to néni
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Mototobrašny samodomo ČZ 175/450, Royal Enfield Bullet 500 Jawa ČZ Hery22 14 21.4.2024 v 11:54 krokoš
Nevysvetlitelny klepot ČZ 175/450 yagi 14 5.3.2024 v 16:52 Deadman
ČZ 175/450 dobijení A vynechávání ČZ 175/450 Jezdíííík 5 24.12.2023 v 04:19 Hybrš
ČZ 175 450 ČZ 175/450 Matejj12 3 15.9.2023 v 19:24 Benda1
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved


TOPlist