globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: První 125ccm
Čus přátelé, mám trošku větší dotaz...Dodělávám teď A1 takže si chci koupit nějakou 125...
Do teď jsem jezdil na Peugeot XP6 byl to dost živej dvoutakt jel i docela rychle a jízda na něm se mi líbila...
Ale teď nevím do čeho jít a co upřednostnit, nevím jestli 2T nebo 4T pak jestli 1 nebo 2 válce...co by jste doporučili vy když chci živou rychlou motorku ? koukám po silničkách nebo po supermotech...zajímají mě vaše zkušenosti a rady, jde mi i docela o spotřebu ale ne tolik proto nevím jestli se vyplatí 2T znovu...nebo jeslti koukat spíše po 4t...vzhledově se mi libí ve 2T - NSR, RS, Mito a ve 4T jsem koukal po Hyosung gt 125 kterj je i ve dvouválci, a jinak jednoválce megelli 125r nebo yamaha xt125r...jinak CBR moc nechci nelíbí se mi jak je malý a hubený..
dík za každou odpověď..

První 125ccm

9.8.2016 v 13:50 | Nahoru | #1
Tisice stejnych temat

musis si rozmyslet jestli chces 2T ktere bude otevrene jezdit klidne za 8 - 10l, ale pojede chvilema I 160, nebo 4T kterej se bude prcat maximalne 120 - 130 za 3 - 4l a vydrz motoru bude skoro nekonecna.
NSR je vylitana mrcha kde tak jako tak budes muset nasypat neco do motoru abys to mel pojizdny.
jestli nemas fotra s pochopenim ve vate, koupil bych 4T

První 125ccm

9.8.2016 v 14:26 | Nahoru | #2
Pořídil jsem dceři Mito a jsme s ním maximálně spokojeni. Při běžném ježdění vychází spotřeba průměr 4,2 l. A ve srovnání se 4T se dá jet s jakýmikoli motorkáři ve skupině i ve 2 lidech bez zdržování. Nikdo na nás nemusí čekat, ani na dálnici. Motor se chová krásně pružně, nechá se jet v celém rozsahu od klidně 4 do 12,5 tis ot. Podívej se na profil a témata.

První 125ccm

9.8.2016 v 15:08 | Nahoru | #3
První sex. Chci šukat radši blondýnu nebo brunetu ?

První 125ccm

9.8.2016 v 15:10 | Nahoru | #4
Yamaha DT125X

První 125ccm

9.8.2016 v 15:11 | Nahoru | #5
Hyosung je hodně těžkej,Megelli je čína s motorem podle Hondy CB (=10-11 koní, ta motorka nikdy nepojede tak rychle, jak se tváří ), XTčko je výkonově spíš slabší.

CBRko (ačkoli se ti nelíbí) je technicky o dost výš, než všechny výše zmíněný motorky - vodou chlazenej motor má vyšší výkon, šest rychlostí je taky velká výhoda a ty zatracovaný úzký gumy u první generace zase eliminujou valivej odpor.

1 reakcí na tento příspěvek První 125ccm

9.8.2016 v 15:17 | Nahoru | #6
A co YZF-R 125? Vypadá větší a dospělejší než CBR.. Co se rychlosti týče tak se 100kg zátěží to těch 125 - 130 jede, když trošku zalehneš.. Není to zase tak zdechlé jak se říká.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125ccm

9.8.2016 v 15:42 | Nahoru | #7
Pajas20> ale cenově 50k+

2 reakcí na tento příspěvek První 125ccm

9.8.2016 v 15:59 | Nahoru | #8
Na meggeli jezdil kamarád a nadával, je to líný, má to jen 5 rychlostí.
Nebrat.

Dvoutakt nemá cenu, pokud řešíš spotřebu.
Vezme si to hodně, olej budeš lít pořád a s výbrusem bys měl počítat.

Za mě 4T.
Nový cébro a nebo YZF.
(ýzetefo jeden kamarád prodává celkem levno, kdybys chtěl)

Varadero bych nebral, pokud koukáš po dvoutaktních sportech, chceš se očividně vyblbnout, to na Varaderu moc dobře nejde.
Má to zátah odspoda, ale do (na 125ku) vysokých rychlostí a blbnutí do zatáček to fakt není.

(reakce na) První 125ccm

9.8.2016 v 16:29 | Nahoru | #9
kuceraz> co je dost levno ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125ccm

9.8.2016 v 17:16 | Nahoru | #10
kuceraz> Varadero rozhodně nemá zátah odspoda, jede to až překročíš 8 tisíc otáček

První 125ccm

9.8.2016 v 18:25 | Nahoru | #11
kup yamahu yzf-r 125 a mas krasnou spolehlivou 4 taktní motorku která se ti nebude srat a bude jezdit oproti dvoutaktu za hruskovy hovno. A že neumí jezdit 160 ale ,,pouze,, 130??? a važně to ve svych 16 letech potřebuješ?

Naposledy editováno 09.08.2016 18:25:54

První 125ccm

10.8.2016 v 07:13 | Nahoru | #12
Chtěl bych vidět jak ty 4T poletěj se 100 kg 125-130 km/hod. To musí být "velkej" kopec, kolik potom do něj pojedou nahoru? Za mě ve 125 ccm jedině 2T. V této třídě jiné řešení není, jinak je to trápení

První 125ccm

10.8.2016 v 13:16 | Nahoru | #13
Chtel bych videt jak 2T 125ccm pojede za 4l, soucasne 160 nebo 170 nebo kolik jsi psal a 130 ve dvou s tim ze 2x za seoznu nedelas GO motoru

První 125ccm

10.8.2016 v 14:15 | Nahoru | #14
Nikde jsem nepsal, že bere 4l současně s rychlostí 160. To nebude brát žádná motorka. Ale při normální jízdě v běžném provozu dcera jezdí za průměr 4,2 a není problém, aby se na téže motorce jelo ve dvou 130 i do kopce. Já ty "rychlý" 4T vidím, nestačej ani když je na Mitu zařazená trojka. Při běžné jízdě motor nepřekročí 7000 ot., tak proč by měl být 2x za sezonu GO. (Spotřeba je daná také tím, že dcera měří 159 cm a váží 53 kg.)

Naposledy editováno 10.08.2016 14:19:25

První 125ccm

10.8.2016 v 14:56 | Nahoru | #15
Jo, napsal jsem to blbe, uznavam.
Mito asi nebude mit standartnich 11kw, ale bude asi troche poladene, to z 125ccm 4T ale nikdy nedostanes. A pored si ale stojim za tou zivotnosti, ale to at si kazdej promysli za sebe.

(reakce na) První 125ccm

13.8.2016 v 19:22 | Nahoru | #16

Kavak95 píše: kuceraz> Varadero rozhodně nemá zátah odspoda, jede to až překročíš 8 tisíc otáček


Zátah odspoda nemá žádná dváca, myslel jsem v porovnání s ostatníma 125kama-jednoválcema, špatná formulace

První 125ccm

15.8.2016 v 08:11 | Nahoru | #17
Stále jsem nikde nenašel graf průběhu výkonu různých 125ccm. Zajímalo by mě porovnání průběhu mezi dvoutakty a čtyřtakty. Nevěřím tomu, že by dvoutakt s výbuchem v každé otáčce měl menší krouťák dole, než 4T. Nahoře je to jasný, tam má dvoutakt dvojnásobek krouťáku oproti 4T.

První 125ccm

18.9.2016 v 16:55 | Nahoru | #18
Pokial chces aby to bolo zive tak 125 jednoznacne 2T. Ak chces 4T tak to si kup aspon 250. A ked ta zaujima spotreba tak ja si myslim ze je to uplne v pohode. Moja 125 2T zozerie tak cca 4l/100km. Pisane v papieroch mam myslim 3 alebo 3,5 l ale pri mojej jazde som rad ze to nezerie 10l/100km :D
Mito7: 2T musis vytocit aby isiel. Ten ti v nizkych otackach nepojde. Moja aprilia ma napriklad max. vykon pri 9000 otackach a max krutiak pri 4500 alebo 6000 (tiez to neviem najist vsade uvadzaju inak a ualezi aj aky je to rocnik). V nizkych otackach to proste nejde a zbytocne ten motor trapis. A myslim ze pri nizkych otackach dost trpi kluka. 2T treba jednotucho tocit a tocit co to da

Naposledy editováno 18.09.2016 16:59:24

První 125ccm

18.9.2016 v 17:47 | Nahoru | #19
Nemohu souhlasit. V současném naladění Mito krásně táhne už při 4000 ot. i na 6-tku, přičemž hlavní zátah přijde při 9000 ot. a trvá až do 12 500 ot. V celém rozsahu jde plynule nahoru bez propadů. Dcera, pokud jede sama jede v pohodě i na 3000 otáček a pořád je tah plynulý a rovnoměrný, s možností plynulého pružného zrychlení bez řazení. U takhle výkonného dvoutaktu jsou maxima kroutícího momentu a výkonu kousek od sebe, tzn. max. krouťák je třeba 500 otáček pod maximem výkonu. Ale záleží jak rovnoměrný je průběh v celém rozsahu otáček. Mně se povedlo naladit parádně plynulou křivku samozřejmě se stoupajícím trendem. Přičemž spotřeba je při plynulé jízdě na hranici max. rychlosti bez vytáčení, ale stále s dynamikou převyšující 4T, průměrně 4,2 l/100 km.

První 125ccm

19.9.2016 v 11:03 | Nahoru | #20
Ja otačkomer nemam tak neviem od kolkych to začene dobre tahať ale viem že to musim vytočiť. od tych 4000 to už isto ťaha, mne osobne to poriadne kopne a potiahne až ked to vytočim a otvori priveru. a druha vec je že ono to potiahne aj v nizkych otačkach ale 2T jednoducho treba vytočiť, ten motor trpi ak ho trapiš na nizkych otačkach. samoztejme ked ideš po rovinke stalou rychlosťou nebudeš to točiť na 9000 pokial nemusiš, aj kvoli spotrebe.

První 125ccm

19.9.2016 v 12:22 | Nahoru | #21
Proč myslíš, že by měl trpět v nízkých otáčkách, když to zvládá?

První 125ccm

19.9.2016 v 14:46 | Nahoru | #22
Viem od chalanov čo jazdia motocross. Konkretne pripad ale to bolo na 4T že kupil a bola dosť podtačana a ked tomu pridal tak mu kľuka vystrelela z motora von. ale to je jedno to plati aj pri 2T. Kľuka pri tom trpi a navyše nespaluje dobre a zasiera to vyfuk. preto je tam koleno, aby tam bol ten tlak aby zbytočne nevyhadzovalo zmes do vyfuku, no pri nizkych otačkach vela zmesi unikdne. preto nema 2T dobry vykon pri nizkych otačkach, a nato zas služi privera. Ta dosť spravy na tom aby ti to tahalo aj pri nizkych otačkach, pri vysokych otačkach sa privera otvara a vredy to chyti tu spravnu silu.

Naposledy editováno 19.09.2016 16:39:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125ccm

19.9.2016 v 15:12 | Nahoru | #23
Marek_88> já jsem pro změnu zastáncem 2T, myslim si že oproti 4T 125 prostě 2T 125 aspoň pojede, spotřeba bude vyšší, možná i o dost, protože na mý bábince RD 250 r.v. 75 jezdim standard za 8L/100 a kudla klidně 12L/100, ale to bude tím, že jsem dal kn filtry a přetryskoval, aby to ještě líp letělo jel jsem i aprilii rs 125, mooooc pěkný svezení a abych to shrnul 2T je spíš pro piloty co se v ní i rádi často montují a štelují a pořád něco kupují a zase montují a celé dokola, lal,la,la

(reakce na) První 125ccm

19.9.2016 v 16:45 | Nahoru | #24
D-fens> presne :D 2T je pre toho čo sa do toho stale montuje :D ale druha vec že s 2T je aj jednoducha robota. čo možeš na 2T robiť, mne jedine čo som stale šteloval a čistil je karburator :D

1 reakcí na tento příspěvek První 125ccm

19.9.2016 v 18:27 | Nahoru | #25
Divím se, že tu ještě nikdo nezmínil to, že v 16ti letech musíš mít motorku, co má max 11kw. Nechtěl bych řešit pojišťovnu a policajty v případě nehody.

První 125ccm

19.9.2016 v 22:48 | Nahoru | #26
O MZ si uvazoval? 4T 125, 11kw...

Mrkni na inzeraty prodavam svoji zrovna.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125ccm

20.9.2016 v 08:06 | Nahoru | #27
Hippieguy> ako to mysliš? že ked ju maš vyladenu a maš ju silnejšiu? to zas taky rapidny vykon z nej nedostaneš. počul som že z rotaxu 122 čo mam ja sa vraj da celkom slučne vyšťaviť ale aj keby, čo ti to budu merať na valcoch či nemš viac?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125ccm

20.9.2016 v 10:10 | Nahoru | #28
tabak93>
Ahoj,

Pravdepodobne narazi na to, ze kdyz ma ŘP A1 max 125ccm a 11kW nemel by ridit otevreny 2T ktery bude mit placnu 22kW, protoze na nej jednoduse nema papíry. Z pohledu pojišťovny by při nejakém karambolu mohlo dojít o odmítnutí plnění. Z pohledu PCR je to jasny: Ridil co nemel. A to se pak muze setsakramentsky prodrazit. Otazka je jestli se karambol stane a jestli bude nekdo resit otevreni motocyklu, ale kdyz se to vezme do puntiku, nema na takove motorce co delat

Tomas

(reakce na) První 125ccm

21.9.2016 v 09:51 | Nahoru | #29
T0m4s>

to máš pravdu. Samozrejme v 16 si nemožeš sadnuť na silnejšiu mašinu, ale aj tie 2T su 11kw nie? napriklad moja aprilia je ročnik 95 a to je 8,5kW ale s toho rotaxu 122 sa da vraj vyšťaviť až skoro 30 koni. Keby sa niečo stalo tak ukažem papiere kde vidia max vykon a nikto mi to už nebude davať na valce či je to pravda. (mne to može byť jedno, ja mam vodičak do 35kW )
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Seřízení karburátoru Honda NSR 125 Ajty_3 14 11.5.2024 v 21:41 Vojtěch270
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2889 7.5.2024 v 22:32 Beranidlo
nefunguje tachometer Yamaha XT 125R, Yamaha XT 125X xt125x2008 28 7.5.2024 v 18:37 _Justo_
Honda varadero 125 nemá "výkon" ve ... Honda XL 125V Varadero Topriders 5 7.5.2024 v 01:33 Topriders
Yamaha XT 125R Yamaha XT 125R jkrasty 6 6.5.2024 v 21:55 Kohlstein


TOPlist