Já brzdím brzdou až do rychlosti např. 10 km/h a pak to najednou přehrkám z pětky na jedničku. Příjde mi to tak pohodlnější. Motorka neprotestuje, žádné ošklivé zvuky se z ní nelinou. Mluvím o brždění před křižovatkou. Před zatáčkou to dělám stejně, ale nejdu na jedničku přirozeně.
Jak brzdíte vy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit
Torquis píše: Já bych v týhle situaci brzdil i zadkem
.
Na Tigerovi by to možná šlo, nevím. Možná jsem měl napsat 'na sportu nebo naháči' a k tý rychlosti 200+ a nějakej příklad, jako třeba opravdu flekovat, když ti na dálnici začne auto vjíždět do levýho pruhu (blinkr dá a volantem otočí v jeden moment, ale v ten moment jsi tak 15-20?m za ním, musíš na brzdy protože projet to nestihneš a na plyn on moc nešlape, protože je to drahý...). Takže brzdíš v takový rychle se zužující uličce dálniční lásky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit
tomasd. píše: Na Tigerovi by to možná šlo, nevím. Možná jsem měl napsat 'na sportu nebo naháči' a k tý rychlosti 200+ a nějakej příklad, jako třeba opravdu flekovat, když ti na dálnici začne auto vjíždět do levýho pruhu (blinkr dá a volantem otočí v jeden moment, ale v ten moment jsi tak 15-20?m za ním, musíš na brzdy protože projet to nestihneš a na plyn on moc nešlape, protože je to drahý...). Takže brzdíš v takový rychle se zužující uličce dálniční lásky
Co by vadilo na tom brzdit i zadkem? Dokonce jsou motorky, který maj združený obvody a na zadek to nějakou menší sílu posílá...