Já brzdím brzdou až do rychlosti např. 10 km/h a pak to najednou přehrkám z pětky na jedničku. Příjde mi to tak pohodlnější. Motorka neprotestuje, žádné ošklivé zvuky se z ní nelinou. Mluvím o brždění před křižovatkou. Před zatáčkou to dělám stejně, ale nejdu na jedničku přirozeně.
Jak brzdíte vy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit
tomasd. píše: Na Tigerovi by to možná šlo, nevím. Možná jsem měl napsat 'na sportu nebo naháči' a k tý rychlosti 200+ a nějakej příklad, jako třeba opravdu flekovat, když ti na dálnici začne auto vjíždět do levýho pruhu (blinkr dá a volantem otočí v jeden moment, ale v ten moment jsi tak 15-20?m za ním, musíš na brzdy protože projet to nestihneš a na plyn on moc nešlape, protože je to drahý...). Takže brzdíš v takový rychle se zužující uličce dálniční lásky
Co by vadilo na tom brzdit i zadkem? Dokonce jsou motorky, který maj združený obvody a na zadek to nějakou menší sílu posílá...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit
Torquis píše: Co by vadilo na tom brzdit i zadkem? Dokonce jsou motorky, který maj združený obvody a na zadek to nějakou menší sílu posílá...
No, já to radši nevyzkoušel, čistě jen pro pocit, že kdybych na tu zadní šlápnul, mohl bych si zahrát na kouli mezi autem a svodidlama - z důvodů, který jsem popsal výš (riziko ztráty stability z důvodu smyku zadního kola při brzdění zadkem při minimámní adhezi zadního kola).
Ano, určitě by bylo lepší našlápnout zadní, aby si prdel sedla, zároveň jít postupně na přední a zadní povolovat. Na to ale při skutečný krizi asi nebude čas, plná předek a modlit se aby se zadní nevzneslo moc vysoko
Sdružený obvody to maj určitě vyšpekulovaný, co já vím... Jen bych neřekl, že se montujou na motky, kde se počítá s tím, že můžou třeba jezdit po okruhu - ale nevím, možná jo?!?