globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak brzdit
 
8.8.2016 v 22:14
Podle autoškoly i motoškoly se má brzdit postupným odřazováním, na každém stupni pustit spojku. Má to nějaký dobrý důvod?
Já brzdím brzdou až do rychlosti např. 10 km/h a pak to najednou přehrkám z pětky na jedničku. Příjde mi to tak pohodlnější. Motorka neprotestuje, žádné ošklivé zvuky se z ní nelinou. Mluvím o brždění před křižovatkou. Před zatáčkou to dělám stejně, ale nejdu na jedničku přirozeně.

Jak brzdíte vy?
Anketa: Jak brzdím
Převážně motorem, stupeň po stupni
98%
152
Převážně brzdou, řazení přehrkám najednou
2%
3

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit

10.8.2016 v 15:05 | Nahoru | #1

tomasd. píše: Myslím že jedna univerzální rada je - při krizovým brzdění z vysoký rychlosti zadní brzdu NE. Jako opravdu krizovým, kdy musíš brzdit na 110%, nemáš čas na nic, jen prostě brzdíš i vočima, není kam uhnout, hnědnou trenky a studenej pot už je na cestě. Vidle důle, zadní kolo poletuje ze strany na stranu (a do předního už ťuká ABS, pokud máš)... ne ne, tam bych tu zadní neaplikoval



Já bych v týhle situaci brzdil i zadkem
.

Naposledy editováno 10.08.2016 15:07:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit

10.8.2016 v 15:34 | Nahoru | #2

Torquis píše: Já bych v týhle situaci brzdil i zadkem
.



Na Tigerovi by to možná šlo, nevím. Možná jsem měl napsat 'na sportu nebo naháči' a k tý rychlosti 200+ a nějakej příklad, jako třeba opravdu flekovat, když ti na dálnici začne auto vjíždět do levýho pruhu (blinkr dá a volantem otočí v jeden moment, ale v ten moment jsi tak 15-20?m za ním, musíš na brzdy protože projet to nestihneš a na plyn on moc nešlape, protože je to drahý...). Takže brzdíš v takový rychle se zužující uličce dálniční lásky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist