Já brzdím brzdou až do rychlosti např. 10 km/h a pak to najednou přehrkám z pětky na jedničku. Příjde mi to tak pohodlnější. Motorka neprotestuje, žádné ošklivé zvuky se z ní nelinou. Mluvím o brždění před křižovatkou. Před zatáčkou to dělám stejně, ale nejdu na jedničku přirozeně.
Jak brzdíte vy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit
Míra - u něj můj nesouhlas souvisí s výukou pomalé jízdy, kdy učí tlačit motorku pod sebe. V terénu asi ok, ale na asfaltu ne. Jako člověk je super, milej a baví se s každým úplně normálně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brzdit
Krejza píše:
Míra - u něj můj nesouhlas souvisí s výukou pomalé jízdy, kdy učí tlačit motorku pod sebe. V terénu asi ok, ale na asfaltu ne. Jako člověk je super, milej a baví se s každým úplně normálně.
když potřebuješ rychle změnit směr a těžiště, poslat motorku "pod sebe" a pak ji narovnat mi přijde rychlejší, než se naklonit se (byť míň) s motorkou a narovnat. ale asi jen v rychlostech pod 50, potom už se pereš se setrvačnostmi.
používám to občas - a vím, že špatně - i pro normální ježdění, jako jeden za způsobů zatáčení na delších cestách...zkrátka abych se nenudil