Téma: Vybržďování vs nedodržení bezpečné vzdálenosti
5.8.2016 v 12:39
čau bando,
celkem by mě zajímal váš názor na vybržďování vs nedodržení bezpečné vzdálenosti.
Co se stalo...
Jeli jsme s kamarádkou na mašině po rovným úseku a podotýkám napohodu z vejletu. V protisměru byla kolona aut, na pravé straně od silnice vzrostlý stromy a prudký kopec dolu.
Před náma jelo auto (ve vzdálenosti 2 jedoucích aut), který absolutně bezdůvodně zabrzdilo (rychlost cca 80). Neměl jsem žádnou šanci dobrzdit proto jsem to rači položil než bych riskoval srážku. Podle mě šlo o klasickej případ vybrždění. Auto před námi zastavilo, i auta v protisměru zastavovali a začali nám pomáhat. Já v pohodě sedřenej, slečna zlomená holenní kost.
Nicméně než jsme se stačili sebrat to auto před námi ujelo (bylo tam hafo svědků ale nikdo si nevšiml RZ)...

Co po nehodě následovalo:
3 měsíce bez jedinýho telefonu/dopisu jak vyšetřování pokračuje. Já si nechal samozřejmě mašinu opravit na svý náklady (nemáš protistranu, nemáš se na kom hojit, pokud nemáš havarijko). Nicméně zraněná slečna plně stojí zamnou a v mý reakci na chování auta jedoucího před námi. Policajti vyšetřování uzavřelo s tím, že já jsem nedodržel bezpečnou vzdálenost a jsem tedy viníkem nehody, zacož na mě byl ted vydán návrh na potrestání..

Setkali jste se někdy s podobnou situací? Ocením každou radu či zkušenosti. Nejsem právník ale je mi jasný, že bez právníka to dál nepůjde. Odmítám se k činu doznat a uznat svou vinu. Díky za reakce...

2 reakcí na tento příspěvek Vybržďování vs nedodržení bezpečné vzdálenosti

5.8.2016 v 16:04 | Nahoru | #1
Za život jsem již měl 5 nehod (vše v autě), kdy přede mnou někdo zabrzdil (samozřejmě jezdím taky bez mezery), a já jsem dupl na brzdu a vždy jsem to ubrzdil, ale vždy do mě narazil ten co jel za mnou. Pokud kupuju pneumatiky, zajímá mě jen délka brzdné dráhy - je mi jedno jakou maj životnost, hlučnost, a jiné kraviny. Tím mi vzniká bezpečnostní mezera, byť někdy jen půl metru, ale vždy ten za mnou říká "jak jste mohl tak najednou zastavit?", Já jsem brzdil dřív než vy a neubrzdil jsem to a vy jste začal brzdit až po mě a stojíte. Je to o gumách a umění brzdit. Je potřeba ten pedál pořádně zarafnout, až se bude pod nohou kroutit a volant budu mít ohnutej k sobě, pak teprve pořádně brzdím! To platí i ve vysokých rychlostech - takový to přibržďování (vždyť jedu rychle, nemůžu na to přece dupnout) - to auto nezastaví! Na motorce je to samozřejmě o něčem jiném, ale intenzívní brzdění je potřeba si nacvičit, proto vítám, že to teď zavedli v autoškole. Každá motorka brzdí jinak a je nutné si to vyzkoušet, zvlášť ve dvou. Čím víc tu rychlost snížíš brzděním, tím menší jsou následky - brzdit co je možné nejdéle. A ten přede mnou, jak již tu bylo řečeno nikdy nezastaví hned, jde jen o to brzdit lépe, než on!!!

Jo a kdysi jsem měl nehodu s kamarádem na motorce - upadli jsme na štěrku v zatáčce. On v nemocnici s kolenem a já povinné ručení za 48 Kčs. Z nemocnice regres jeho léčby. Hodná slečna v pojišťovně poradila. Nikde nepište, že jel s vámi. Šel po kraji silnice a vy jste ho porazil. Pojišťovna uhradila jeho léčbu jako jinému účastníkovi nehody.

Naposledy editováno 05.08.2016 16:10:38

(reakce na) Vybržďování vs nedodržení bezpečné vzdálenosti

6.8.2016 v 00:58 | Nahoru | #2
mito7> A jaky gumy teda kupujes?

(reakce na) Vybržďování vs nedodržení bezpečné vzdálenosti

20.6.2020 v 09:02 | Nahoru | #3
)

Naposledy editováno 09.11.2020 21:42:14
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist