globalmoto_duben_nolan





Téma: Nedosáhnu z motorky v autoškole
1.8.2016 v 20:41
Zdravím, právě si dělá papíry na A bez omezení. Měřím hezkých 158 cm. Jezdím na kole, na skůtru, v pohodě na čemkoliv, z čeho dostanu oběma nohama pevně na zem. V autoškole jezdím na stroji 550 - z něj dosáhnu, dnes mě osadil na 850, a velký problém. Nohy opírám o špičky palců, takže velký stres při zastavení a manipulaci. Povídám mu - na tomhle nechci jezdit, protože nemohu bezpečně zastavovat. Řešení? Tak si udělejte papíry na Ao na té menší motorce, z té dosáhnete na zem , já jinou motorku nemám. Takže si nemohu udělta papíry, které potřebuji, protože autoškola nemá motocykl, ze kterého dosáhnu na zem. Jsem jak v jiříkově vidění. Máte nějakou radu? Zkušenost? Díky za odpově'd.

Naposledy editováno 13.03.2023 08:17:17

3 reakcí na tento příspěvek Nedosáhnu z motorky v autoškole

2.8.2016 v 11:48 | Nahoru | #1
Řeknu vám to z pohledu instruktora. Paní, která nikdy na motorce nejezdila, ať už je veliká jak chce, tak má pramalou šanci udělat neomezený A. Navíc to ani není dobře, zvlášť u ženskejch, který nemají takovou sílu. Prostě ty motorky nezvládaji jak by měly. Jezdím jako instruktor pro víc autoškol a vždy se je snažíme přesvědčit, aby si dělali A2, trochu se vyjezdily a pak udělaly za dva roky jen doplňovačku. Devět z deseti na to, po vyzkoušení velký motorky, kejvne. Stejně se nakonec zjistí, že budou mít, nebo mají nějakou dvěpade a neomezenej chce po nich manžel. To je ta lepší varianta. V tý horší paní necouvne a tady začíná markýrium s motorkama. Musí se dobře vybrat, aby byla schopná to zvládnout. Nejde jen o výšku sedla, to bych je všechny posílal ke konkurenci na virago 700, ale na tom zase všechny nesvedou jízdu zručnosti na polygonu, protože to není zrovna skvělej stroj na zatáčení v rychlosti chůze. Když se něco vybere, jde se jezdit. Vždy zjistíme, že to špatně zvládáme, tak jdeme na meší motorku, kde odjedeme s instruktorem za zády pár jízd, protože sama to nesundá ani ze stojanu. Když už trošku jede, vemete jí na polygon, aby se svezla sama. V tenhle okamžik ještě polovina těch rozhodnutejch pro A neomezený ještě couvne a zůstanou u A2. Když jim ta motorka párkrát upadne a začnou trošku zvládat jezdit samy, tak sednete na A neomezený zase ve dvou a celý to absolvujete ještě jednou. Nakonec jí necháte jezdit na polygonu samotnou, postavíte jí kužely na slalomy, brždění atd. a je zase v prdeli. Nemá zažitej ten grif vedení tý motorky a vyválý jí při krizovém brždění, protože se neopře dostatečně do ramen a zlomí se jí řídítka. Mezitím vám probrzdí zadní gumu na plátno, protože nechápe fyziku, a i když jí pořád dokola řikáte, že musí brzdit přední tak to je jako když mlátíte prázdnou slámu. Když to jakš takš zvládne, vyjedete do města v doprovodném vozidle za ní a na každý křižovatce se modlíte, aby nezazmatkovala a neposlala to někam pod autobus.
A na tohle všechno pánové a dámy by vám mělo stačit 13 třičtvrtě hodinovek, což je 6 jízd po hodině a půl a třičtvrtě hodiny věnujete technice, kterou taky musí umět. Myslíte si, že to je reálný? To jen tak pro ty co obhajujou tu neomezenou skupinu. Jestli jste si odpověděli, že není, tak jste si odpověděli správně. Jde to jen v případě, že ta paní je ochotná si připlatit další a další jízdy. Už sem to tak absolvoval několikrát, ale ty pani nejezdily 6 jízd, ale 20. Vždy jim nabízím možnost to dělat na svojí motorce, pro mě je to totiž úplná pohodička potom. Nemusím shánět páčky, blinkry, stupačky a tak podobně. Je to ta nejlepší varianta. Stačí dát žádost na úřad, aby moto schválili jako výcvikové vozidlo, na to mají 30 dní, když ho schválí, tak dát žádost aby bylo zapsáno v příslušné autoškole, na to mají taky 30 dní. Takže už za dva měsíce můžeš začít dělat řidičák na svojí motorce. Nikdo. Ještě nikdy nikdo na to nekejvnul, že by dělal autoškolu na svojí motorce.
Shrnutí pro pisatelku : Vybrala jste si špatnou autoškolu, nebo možná i dobrou, kde si pan instruktor myslel, že tu větší zvládnete, ale jestli to nedáváte, tak najet víc na menší motorce, získat trochu jistotu do vedení motorky a pak teprve sednou na větší a samozřejmě doplatit jízdy. Nebo si nechat schválit svoje moto jako výcvikové vozidlo, dát mu plnou moc, aby si ho zapsal do autoškoly a jezdit na svojí. Poslední a finančně ne moc zajímavá možnost, jít k jiný autoškole..

(reakce na) Nedosáhnu z motorky v autoškole

2.8.2016 v 12:12 | Nahoru | #2
Gal> PRESNE TAK

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedosáhnu z motorky v autoškole

2.8.2016 v 16:07 | Nahoru | #3

Gal píše: Řeknu vám to z pohledu instruktora. Paní, která nikdy na motorce nejezdila, ať už je veliká jak chce, tak má pramalou šanci udělat neomezený A. Navíc to ani není dobře, zvlášť u ženskejch, který nemají takovou sílu. Prostě ty motorky nezvládaji jak by měly. Jezdím jako instruktor pro víc autoškol a vždy se je snažíme přesvědčit, aby si dělali A2, trochu se vyjezdily a pak udělaly za dva roky jen doplňovačku. Devět z deseti na to, po vyzkoušení velký motorky, kejvne. Stejně se nakonec zjistí, že budou mít, nebo mají nějakou dvěpade a neomezenej chce po nich manžel. To je ta lepší varianta. V tý horší paní necouvne a tady začíná markýrium s motorkama. Musí se dobře vybrat, aby byla schopná to zvládnout. Nejde jen o výšku sedla, to bych je všechny posílal ke konkurenci na virago 700, ale na tom zase všechny nesvedou jízdu zručnosti na polygonu, protože to není zrovna skvělej stroj na zatáčení v rychlosti chůze. Když se něco vybere, jde se jezdit. Vždy zjistíme, že to špatně zvládáme, tak jdeme na meší motorku, kde odjedeme s instruktorem za zády pár jízd, protože sama to nesundá ani ze stojanu. Když už trošku jede, vemete jí na polygon, aby se svezla sama. V tenhle okamžik ještě polovina těch rozhodnutejch pro A neomezený ještě couvne a zůstanou u A2. Když jim ta motorka párkrát upadne a začnou trošku zvládat jezdit samy, tak sednete na A neomezený zase ve dvou a celý to absolvujete ještě jednou. Nakonec jí necháte jezdit na polygonu samotnou, postavíte jí kužely na slalomy, brždění atd. a je zase v prdeli. Nemá zažitej ten grif vedení tý motorky a vyválý jí při krizovém brždění, protože se neopře dostatečně do ramen a zlomí se jí řídítka. Mezitím vám probrzdí zadní gumu na plátno, protože nechápe fyziku, a i když jí pořád dokola řikáte, že musí brzdit přední tak to je jako když mlátíte prázdnou slámu. Když to jakš takš zvládne, vyjedete do města v doprovodném vozidle za ní a na každý křižovatce se modlíte, aby nezazmatkovala a neposlala to někam pod autobus.
A na tohle všechno pánové a dámy by vám mělo stačit 13 třičtvrtě hodinovek, což je 6 jízd po hodině a půl a třičtvrtě hodiny věnujete technice, kterou taky musí umět. Myslíte si, že to je reálný? To jen tak pro ty co obhajujou tu neomezenou skupinu. Jestli jste si odpověděli, že není, tak jste si odpověděli správně. Jde to jen v případě, že ta paní je ochotná si připlatit další a další jízdy. Už sem to tak absolvoval několikrát, ale ty pani nejezdily 6 jízd, ale 20. Vždy jim nabízím možnost to dělat na svojí motorce, pro mě je to totiž úplná pohodička potom. Nemusím shánět páčky, blinkry, stupačky a tak podobně. Je to ta nejlepší varianta. Stačí dát žádost na úřad, aby moto schválili jako výcvikové vozidlo, na to mají 30 dní, když ho schválí, tak dát žádost aby bylo zapsáno v příslušné autoškole, na to mají taky 30 dní. Takže už za dva měsíce můžeš začít dělat řidičák na svojí motorce. Nikdo. Ještě nikdy nikdo na to nekejvnul, že by dělal autoškolu na svojí motorce.
Shrnutí pro pisatelku : Vybrala jste si špatnou autoškolu, nebo možná i dobrou, kde si pan instruktor myslel, že tu větší zvládnete, ale jestli to nedáváte, tak najet víc na menší motorce, získat trochu jistotu do vedení motorky a pak teprve sednou na větší a samozřejmě doplatit jízdy. Nebo si nechat schválit svoje moto jako výcvikové vozidlo, dát mu plnou moc, aby si ho zapsal do autoškoly a jezdit na svojí. Poslední a finančně ne moc zajímavá možnost, jít k jiný autoškole..



Já jsem asi výjimka nebo co... chtěla jsem v autoškole omezené Áčko, odjeli jsme pár jízd a instruktor do mě pořád šije, ať se s tím nepatlám a rovnou udělám plné A, že je zbytečné se k tomu vracet. Jednu hodinu jsem strávila na Banditovi, ale nechtělo se mi do toho a furt jsem remcala, že chci zpět tu jawku. Nakonec dal na mě, odjezdila jsem to na jawce, udělala omezené A a za rok a kousek jsme se znovu viděli na Banditovi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nedosáhnu z motorky v autoškole

5.9.2016 v 10:06 | Nahoru | #4
Gal> Ahoj, tak to je přesně můj případ. Nikdy jsem neřídila, jezdím jako baťůžek. Rozhodla jsem se, že si udělám taky řidičák. Přítel chtěl, abych šla do A. Tak jsem šla. Po třetí jízdě na virago 700 kolegyně vlítla do křoví....tak jsem se začala bát a protože jsem na té 3. jízdě já neprojela ani jednou slalom, (byla jsem nešťastná, flustrovaná, vystrašená a na sebe naštvaná) přešla jsem na A2. A začínám nanovo...první jízda na Honda 500 a je to úplně něco jiného. Snad to bude jenom lepší a podzim si ještě užiju na své Suzuki GS 500. Učitel jezdí se mnou, jsem za to ráda. Myslím, že si nějaké jízdy budu muset připlatit a vůbec si nepřipadám hloupě. Mám dvě děti, (i když čerství dospěláci) takže se to chci v klidu naučit a ne bláznit. Každopádně jsem si vybrala autoškolu, podle motorky, abych dostala na zem. Pro všechny ženy, které chtějí začínat - není to sranda!

Naposledy editováno 05.09.2016 10:16:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist