globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Shimmy, wobble, rozkmitani, rozvlneni,
27.7.2016 v 16:02
Stalo se mi, ze pri plne vytocene dvojce, prezareni na trojku a opet okamzite vytoceni plynu se motorka rozvlnila. Zacaly se trast riditka. Dost neprijemna vec, kterou jsem ustal asi tim, ze jsem proste neubral plyn, uvolnil riditka a asi prenesl vahu dopredu.
Je to normalni ? Stava se vam to taky? Kdy? Jak to nejefektivneji odstranit?

...hledal jsem to tady ale nasel pouze dohady a bludy, tak prosim napiste nekdo kdo ma zkusenosti a citi se byt fakt dobrym jezdcem a dokaze zduvodnit proc se to deje a jak to spravne odstanit.

Mozna dobre podotknout, ze motorku mam dle mistnich meritek slabou a nastavitelny je pouze zadni tlumic a to jen predpeti.

EDIT: jedna se o Kawasaki Z300, rok stara, nebourana, zavada na stoji by byt nemela.

Diky

Naposledy editováno 27.07.2016 17:07:56

2 reakcí na tento příspěvek Shimmy, wobble, rozkmitani, rozvlneni,

29.7.2016 v 12:36 | Nahoru | #1
Tak jsem to zkousel znovu a kdyz vahu prenesu hodne dopredu, plyn otacim opravdu tak citlive abych co nejvice eliminoval zasah do riditek, tak je to kmitani mensi a zacina se projevovat az pri vyssi rychlosti (130-150), ale stale tam je.

Co zvysit predpeti na zadni pruzine (jinde to ani nejde)? ....zatim je na 2. nejmekci poloze z cca 5-7 coz je dle vyrobce standard z vyroby.

Proste celkove mi to prijde, jako bych jel na damskem kole a ne na kusu zeleza vaziciho 168Kg

(reakce na) Shimmy, wobble, rozkmitani, rozvlneni,

29.7.2016 v 12:50 | Nahoru | #2

zelva0007 píše: Tak jsem to zkousel znovu a kdyz vahu prenesu hodne dopredu, plyn otacim opravdu tak citlive abych co nejvice eliminoval zasah do riditek, tak je to kmitani mensi a zacina se projevovat az pri vyssi rychlosti (130-150), ale stale tam je.

Co zvysit predpeti na zadni pruzine (jinde to ani nejde)? ....zatim je na 2. nejmekci poloze z cca 5-7 coz je dle vyrobce standard z vyroby.

Proste celkove mi to prijde, jako bych jel na damskem kole a ne na kusu zeleza vaziciho 168Kg



jestli to mas novy, jako ze rikas ze to je rok stary. Tak sup k prodejci a tohle mu ukaz. To neni normalni stav... citlive otacet plynem - to je jak navod pro NCckare.
Podle me mas bud hruzu z neceho co neni a pokud to je a v takove mire jak to popisujes tak ta motorka neni v poradku.
Nastaveni zadku ti podle me v tomto pripade fakt nepomuze.

(reakce na) Shimmy, wobble, rozkmitani, rozvlneni,

29.7.2016 v 13:44 | Nahoru | #3

zelva0007 píše: Tak jsem to zkousel znovu a kdyz vahu prenesu hodne dopredu, plyn otacim opravdu tak citlive abych co nejvice eliminoval zasah do riditek, tak je to kmitani mensi a zacina se projevovat az pri vyssi rychlosti (130-150), ale stale tam je.

Co zvysit predpeti na zadni pruzine (jinde to ani nejde)? ....zatim je na 2. nejmekci poloze z cca 5-7 coz je dle vyrobce standard z vyroby.

Proste celkove mi to prijde, jako bych jel na damskem kole a ne na kusu zeleza vaziciho 168Kg



Jak psal Gugo, zajeď do servisu... Zkontrolujou krk rizeni a geometrii predni vidle. Může tam z třeba nějakýho vytluku bejt ťuklej ráfek atp. Normální motka za normalnich okolnosti kmitat nesmí...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist