Nemá náhodou někdo zkušenost s proměřením čidel ABS u BMW ? Nemám ponětí,zda jde čidlo vůbec proměřit běžným multimetrem,nebo je jen možnost připojení na diagnostiku. Po "domácím" znovu zprovoznění funkce čerpadla ABS opět začala stabilně svítit kontrolka ABS. Zprvu se tak dělo zcela nahodile ,ale se stoupající frekvencí poruch.Nyní svítí kontrolka již stabilně. Mám jisté podezření na zadní čidlo,protože kabel "dostal ránu" při utržení zadního brzdového kotouče. Izolace sice není "procvaklá" ,ale je vidět,že kabel "něco zažil". Jiné čidlo na zkoušku nemám a ani nechci vyhazovat peníze za nákup nového,pokud není jistota,že je opravdu špatné...
Snažím se tedy zjistit co nejvíce informací. Děkuji všem za Vaše odpovědi a rady.
JaMi.
1 reakcí na tento příspěvek Čidlo ABS - proměření
Zmer tu predni jakej vykazuje odpor, zadni bude mit stejnej. Tedy pokud tam BMW nema neco nadprumerne intelignentiho ja BMW nedelam nemam na to diag.
1 reakcí na tento příspěvek Čidlo ABS - proměření
1 reakcí na tento příspěvek Čidlo ABS - proměření
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čidlo ABS - proměření
A když máš čidlo (byť přední ) navíc-tedy venku,nemohl by jsi prosím změřit jeho odpor,jak píše GUGO ?
Díky Mirek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čidlo ABS - proměření
Poslední dobou začínám mít na motorce (r.v. 2006) problém s ABS a to v tomto smyslu :
Závada se projevuje jen tehdy, když chci motorku nastartovat - nikdy se mi neprojevila během jízdy.
Při otočení klíčkem, před samotným nastartováním, kdy motorka provádí asi něco jako testování systému (svítí nejprve červený, pak žlutý trojúhelník, který následně zhasne a lze startovat), tak poté, co výstražný trojúhelník zhasne, začne pomalu problikávat červený nápis ABS, který po rozjezdu zhasne a vše je OK.
Poslední dobou se mi ale stává, že po zhasnutí toho výstražného trojúhelníku mi ABS začne rychle problikávat (dle manuálu závada ABS), přičemž někdy stačí vytáhnout klíč, znovu motorku aktivovat a pak se ABS kontrolka rozbliká normálně pomalu a po rozjetí zhasne, někdy ale i po opakovaném "nabuzení" motorky ABS kontrolka hlásí závadu. Někdy, když se rozjedu, tak závada sama od sebe po několika metrech jízdy skončí, někdy to ale trvá i po dobu několika kilometrů. Zatím vždy po určité době závada jakoby sama odezněla. Brzdy při této závadě brzdí, ale nejde asi posilovač, je třeba za brzdu pořádně zabrat, aby byl brzdný účinek znatelný.
Můj dotaz zní....v čem by konkrétně mohl být problém? Můj osobní dojem je ten, jakoby se v systému ABS, jehož součástí by měl být i posilovač brzd, zasekávala/přidírala nějaká mechanická část, která se následně vlivem vibrací motorky uvolní a vše funguje normálně. Ale když jsem si pročetl toto vlákno, je možné, že by to mohlo být i vadné čidlo.
Dík
Více na: https://www.motorka...poradna&oid=4489
Copyright © Motorkari.cz
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servis BMW R 1200 RT | Vlastík.2882 | 7 | 25.3.2024 v 19:37 Dr.fík |
snímač tlaku pneumatiky BMW R 1200 RT | pete47 | 1 | 18.1.2024 v 11:29 TomasNBK |
Audio na 1200RT / 2006 BMW R 1200 RT | Greko | 8 | 29.12.2023 v 22:23 ŠtrychH |
Celoroční motorka na dojíždění do p... [1, 2] BMW R 1150 RT, BMW R 1200 RT | Redguy | 47 | 29.8.2023 v 11:12 OndraCB |
Kolísání otáček BMW R 1200 GS, BMW R 1200 C, BMW R 1200 RT, BMW R 12... | StB | 19 | 18.8.2023 v 21:53 StB |