Děkuji
Budou-li výše zmíněné podmínky splněny, pak problém nebude. Ovšem, chce to zamyšlení nad tím, zda po té jízda na předpokládaném motocyklu nebude utrpením = v zadání vlákna není uvedeno, který stroj má zakladatel vlákna na mysli.
V zadání vlákna sice není uvedeno, o kterou konkrétní motorku jde, ale jest na místě se zamyslet, zda se celá anabáze vyplatí = jaké budou náklady na současné seškrcení (které navíc musí být zapsáno v TP, což náklady razantně zvyšuje) a posléze odškrcení - které opět musí být papírově zapsáno, aby motorka "seděla".
Ještě jsou výjimkou motorky, které vyjely už z fabriky se seškrceným výkonem, ať už na 25kW, nebo 35kW - pro tyto je výkon uvedený v TP zároveň původním výkonem, tedy není možné pak úřednicky bazírovat na tom, zda aktuální výkon je, či není, polovinou původního výkonu. Ovšem opět je to potom na soudnosti - motorka typu supersport s výkonem kolem 40k bude pro jezdce utrpením-očistcem.
Ještě pro úplnost - pokud už někdo má řidičák dle "nových pravidel", tedy vydaný po onom zlomovém datu, již nemůže řídit motorku, která má v základu 70kW a je dle starých pravidel uškrcena na 25kW - není splněna podmínka, že aktuální výkon nesmí být méně, jak polovinou výkonu původního.