globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?
Mám tu na servis Drabošovo VTR a jako u každé Hondy je všude přístup jak do pr....Podtlaky jsem s velkým množstvím nadávek udělal a teď řeším střílení do výfuku.Jelikož rozhodně nehodlám po každém zkušebním seřízení šroubu bohatosti sundávat nádrž,airbox i karburátory,uvažoval jsem o nějakém úhlovém převodu na bity abych se na ty šrouby dostal,Máte někdo s něčím zkušenosti?

1 reakcí na tento příspěvek Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

2.7.2016 v 23:49 | Nahoru | #1
Nevíte kolik otáček bohatosti u GSX-R 750w je tam kn filtr a otevřenej výfuk dik

(reakce na) Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

4.7.2016 v 18:08 | Nahoru | #2
rebelbarybal> ...od nepravidelného chodu na volnoběh obohatit pootočením šroubku o 90-120 stupňů .
Jednoduché, ne?
A když nebude stačit doladění šroubkem, změnit volnoběžnou trysku...
To přece nejde, od stolu říct, kolik musíš povolit či utáhnout šroubek bohatosti směsi...
Prostě bys měl vědět, jak se to dělá - použitelné seřízení je i na poslech, přesnější na analyzátoru spalin.
Já mám takové zkušenosti se čtyřtakty a dvoutakty, že 4T je velice háklivý na zásahy na straně sání, dvoutakt na výfuku.
Né že by se změny u 4T na výfuku a nebo u 2T na sání nijak neprojevovaly, ale více se projeví ten první případ.
Takže pokud namontovals filtr s jiným odporem, lze se domnívat, že to bude chtít otryskovat hlavní okruh. A kór v kombinaci s laďákem .Páč používat motor delší dobu na chudou směs néni moc dobré...poznáš, jak se chová motor při jízdě na chudou směs? Že to chce větší trysku?
A potom seřídit ten zbytek...
Seřízení bohatosti směsi je v principu všady stejné, jenom je dobré vědět, co šroubek bohatosti směsi reguluje - jestli vzduch a nebo palivo.
Před rozdrbáním čehokoliv je dobré poznačit si původní polohu, jak to bylo - fixem a počet otáček si poznačit na kus papíru.
Před tímto vším bys měl mět na motoru seřízené ventily a podtlaky (v tomto pořadí).
Pak, pokud ovšem mám u karbecu správně seřízený hlavní okruh, možu štelovat volnoběh.
Motor musí byt zahřátý na provozní teplotu. Pak mírně zvýším volnoběh dorazem klapek. Šroubek bohatosti směsi po-ma-lu zašroubovávám (reguluje-li palivo) do té míry, až motor začne zvyšovat otáčky a posléze, při dalším zašroubovávání, jít zřetelně nepravidelně a z této polohy ho povolím o těch 90-120 stupňů nebo aj o půl otáčky - aby byly otáčky pravidelné a nešlo to jak Anča po hrázi.
Takže vlastně ani nevím, o kolik je šroub povolený od úplného zašroubování .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist