globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?
Mám tu na servis Drabošovo VTR a jako u každé Hondy je všude přístup jak do pr....Podtlaky jsem s velkým množstvím nadávek udělal a teď řeším střílení do výfuku.Jelikož rozhodně nehodlám po každém zkušebním seřízení šroubu bohatosti sundávat nádrž,airbox i karburátory,uvažoval jsem o nějakém úhlovém převodu na bity abych se na ty šrouby dostal,Máte někdo s něčím zkušenosti?
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

6.7.2016 v 07:28 | Nahoru | #31
Jurawood> Jedna malá zkušenost:
Majitel nebyl spokojen se zvukem VZ800,tak vzal vrták a do výfuku navrtal díry.Motorka prskala a přestala pořádně jet,Objednán a namontován dynojet.Bohužel i po montáži dynojetu byla akcelerace z volnoběhu špatná,evidentně moc směsi.Když jsem majitelovi sdělil že je to bohatý,měl "vnuknutí" a odstranil gumové průchodky na vstupech do airboxů.V okamžiku bylo po problémech.Nikdy by mě nenapadlo,že taková věc bude mít vliv.Průřez se změnil minimálně a při nižších otáčkách by to nemělo mít vliv,ale výsledek se dostavil.
Třeba u mé KLR můžu dělat cokoliv,a motor pracuje bez problémů.Zkoušel jsem X různých variací výfuků a úpravy airboxu a nikdy problém nebyl.

1 reakcí na tento příspěvek Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

6.7.2016 v 11:24 | Nahoru | #32
No a už jsme u problémech při akceleraci. Původně to byl volnoběh na co reaguju, angl. IDLE. To jsem skutečně myslel.
Druhou věc, asi jsem to nezdůraznil, fakt reaguju na ten filtr, ne na výfuk, z kterým zatím nemám dost teoretických znalostí. Už jsem si prošel i výpočty 2T, ale přece jen analyzovat tam průběh tlaků (navíc v závislosti na časování ventilů, předstihu..) je už hodně velká specialita.

oživení.. http://web.archive....20932/http://lpx.cz/ (vpravo nahoře - výfukové kmity)

Ale když tedy zůstaneme u filtrů, i při tom přechodovým režimu co říkáte, tam bude minimální vliv... Křivka podtlaku v sacím hrdle, by po vyhlazení od kmitů, mohla mít exponenciální průběh s filtrem strmější, bez něj méně.

No musel bych to vidět, jestli vy se náááhodou nebavíte o CV, kde to ale neovlivňuje směs, ale rozhodí se množství podtlaku, čímž o chloupek později nastupuje okruh jehly, v podstatě se s tím nedá rozjet. Takže vlastně ano, v důsledku se směs dostane na LA1,2 na pokraj zapálení a chrchle to

Stev> volnoběžný okruh jede i na 14.000 RPM. Při deceleraci se tím dá ovlivnit směs např.: 2 rev. pilot screw 18:1, 3rev. 16:1

Naposledy editováno 06.07.2016 11:32:40

Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

6.7.2016 v 11:32 | Nahoru | #33
jurawood: takze je otazka jestli se bavime o volnobehu, nebo o rezimech kde mam vliv volnobezny okruh...

velka vetsina beznejch stroju ma CV, takze jo. u TL je vstrikovani, bylo to tak chudy, ze na volnobeh a pri rozjizdeni to slo na 1... je tam v closed loop MAP senzor, tak jestli je rozhozenej ten vypocet?

a to nadechovani trubkou je hezkej priklad, ale u V2 ve volnobehu to bude 8-10litru za vterinu... to zas neni tak malej prutok abys restrikce nepoznal....

1 reakcí na tento příspěvek Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

6.7.2016 v 11:38 | Nahoru | #34
assassin, nepočítáš ten objem s objemu válce, že ne... při téměř 100% škrcení klapkou se totiž nasaje třeba jen 5% zdvihového objemu. Střílím.

Popravdě, s tím TL by mě to dost zajímalo a zasloužilo by si to podrobnější výzkum, MAP je za klapkou, to se taky nemůže ani hnout... leda, že fakt to plive ven část paliva, TL znám z videa jak to tam stříká, ale tohle vidět nebylo..no nic rozeberu kamošovi fireblada

Naposledy editováno 06.07.2016 11:40:11

(reakce na) Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

6.7.2016 v 12:24 | Nahoru | #35

Jurawood píše: Stev> volnoběžný okruh jede i na 14.000 RPM. Při deceleraci se tím dá ovlivnit směs např.: 2 rev. pilot screw 18:1, 3rev. 16:1



jsem si jistej že o tom víš víc než já, ale není decelarace podobná tomu volnoběhu o kterým se bavíš, tedy idle speed? Mám za to že když zavřu plyn tak jsou jehly dole. To už by potom bylo takový slovíčkaření.

(reakce na) Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?

6.7.2016 v 12:50 | Nahoru | #36

Jurawood píše: assassin, nepočítáš ten objem s objemu válce, že ne... při téměř 100% škrcení klapkou se totiž nasaje třeba jen 5% zdvihového objemu. Střílím.

Popravdě, s tím TL by mě to dost zajímalo a zasloužilo by si to podrobnější výzkum, MAP je za klapkou, to se taky nemůže ani hnout... leda, že fakt to plive ven část paliva, TL znám z videa jak to tam stříká, ale tohle vidět nebylo..no nic rozeberu kamošovi fireblada



jo byl jsem po ranu moc rychlej v uvahach, bral jsem to s otevrenou klapkou... i litr za vterinu uz bude znat na restrikcich...

po pravde, teoreticke vysvetleni pro to nemam, presne jak pises, nemelo by to delat nic.... v praxi jsem to ale uz zazil, Rko je na to nachylnejsi nez Sko....

jak rikas, teorie rika, ze co je za klapkou nema skoro vliv.... ale taky spousta tehle teorii jsou z doby kdy motory netocily 10tis.....
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist