1 reakcí na tento příspěvek Jak se dostáváte ke šroubům bohatosti?
Druhou věc, asi jsem to nezdůraznil, fakt reaguju na ten filtr, ne na výfuk, z kterým zatím nemám dost teoretických znalostí. Už jsem si prošel i výpočty 2T, ale přece jen analyzovat tam průběh tlaků (navíc v závislosti na časování ventilů, předstihu..) je už hodně velká specialita.
oživení.. http://web.archive....20932/http://lpx.cz/ (vpravo nahoře - výfukové kmity)
Ale když tedy zůstaneme u filtrů, i při tom přechodovým režimu co říkáte, tam bude minimální vliv... Křivka podtlaku v sacím hrdle, by po vyhlazení od kmitů, mohla mít exponenciální průběh s filtrem strmější, bez něj méně.
No musel bych to vidět, jestli vy se náááhodou nebavíte o CV, kde to ale neovlivňuje směs, ale rozhodí se množství podtlaku, čímž o chloupek později nastupuje okruh jehly, v podstatě se s tím nedá rozjet. Takže vlastně ano, v důsledku se směs dostane na LA1,2 na pokraj zapálení a chrchle to
Stev> volnoběžný okruh jede i na 14.000 RPM. Při deceleraci se tím dá ovlivnit směs např.: 2 rev. pilot screw 18:1, 3rev. 16:1
Naposledy editováno 06.07.2016 11:32:40
Jurawood píše: Stev> volnoběžný okruh jede i na 14.000 RPM. Při deceleraci se tím dá ovlivnit směs např.: 2 rev. pilot screw 18:1, 3rev. 16:1
jsem si jistej že o tom víš víc než já, ale není decelarace podobná tomu volnoběhu o kterým se bavíš, tedy idle speed? Mám za to že když zavřu plyn tak jsou jehly dole. To už by potom bylo takový slovíčkaření.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 75 | 9.1.2024 v 16:55 djbell |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 1 | 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko |