globalmoto_duben_nolan





Téma: Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Nějak mi nejde do hlavy o čem tyhle modely mají být. Tak např. NC 700 má 35kW a ke všemu krouťák slabých 60N.m. Jsou tam motorky s přízviskem X, které mají být jakože trochu terénní, ale přitom pro to nesplňují ani tu nejelementárnější věc a to možnost obutí do teréních pneu, nehledě na 17" přední kolo a nic moc světlost. Jsou navíc docela těžké.

Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.

Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.

Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.

Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.

Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?

Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

13.3.2018 v 22:22 | Nahoru | #1
Metric> Ano tankování. Stím teda souhlasím, ale u motorky na blbnutí, nebo auto pro dojíždění do práce do 100km to už dnes to funguje dobře. A když si odmyslíš baterky, má spalovací motor taky 0 výhod proti elektro.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

13.3.2018 v 22:57 | Nahoru | #2
Tech> Otázka je: Nie je to dosť?

Počul som tvrdenia, že na 90% jázd elektromobil stačí. Inými slovami na 10% nestačí. Koľko jázd spravíš za povedzme týždeň, 6? Teda vyše 300 za rok. 30 jázd ročne, na ktoré si musíš zháňať náhradné auto. Ak nechceš dve autá, tak 30-krát ročne v požičovni. To nie je zrovna lacné. Takže to považujem za zásadnú nevýhodu: Spaľovák si kúpiš a poslúži Ti na akýkoľvek účel. Elektro potrebuje zálohu - v podobe spaľováku.

Poznámka pre Assassina: Nenajazdil nejaký Prius asi milión km v priebehu pár rokov (taxi) bez výrazného zníženia kapacity batérií?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X oggycek 32 6.5.2024 v 14:08 Radek_S
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X stafler 11 19.4.2024 v 20:44 stafler
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK
HondaNC 750X rv2019 model 2020 Honda NC 750X 0Storm1 7 12.3.2024 v 10:25 0Storm1
Padaci ram z iron-skill Ukrajina Honda NC 750X skulo 2 22.2.2024 v 13:39 Pavel_NC750XD


TOPlist