Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
PokyXX píše: Tak to by zase nejelo a nebrzdilo, asi ako skoro každá mašina po zzru...
Co mně naozaj vadí na NC a to mně jen tak něco nerozhází ...
1)Tankováni - Ono je to pěkný že to má pěkný uložní prostor místo nádrže, ale natankovat plnou do "pidi otvůrku" kde pořádně nezasuneš a nedáš plnej je na hovno, jako vždycky když nezasuneš
2)Malý spektrum použitelných otáček - Pod 3 000 to kope a max 6 500 omezovač ve stylu, že ti "vypne" motor pokým nepreradíš nebo nezmáčkneš spojku.Ono je to hodně blbý když předbíháš a zapomeneš na to ,ale zvykneš si...
Jinak mně ta motorka nijak moc nesere
..škoda, že sis nestihl zkusit moje bejvalý gixero, teď už jsem starší pán, a proto sedlám to, co sedlám...
1.) tak ale vzhledem ke spotřebě, rovnající se jednomu pí, zase tak často netankuješ, takže se to jednou měsíčně dá přetrpět - co máme říkat my, kteří jsme u benzínky i čtyřikrát denně....
2.) tohle je hodně smutnej příběh stylu "jak domrvit motor z auta" v podání Hondy...
..no právě, proto nemám rád Hujdy - neserou tě
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Další věc ta spotřeba, my to máme asi nějaký rozbití protože pod 4,2litru se fakt nedostanu a příde mi to hodně nereálný. Snát moje top spotřeba byla 4,5l....,ale moc to teda nesledují a zatím jsme na tom jezdili skoro pořád ve dvou...
E: A jinak co máš teď, tak na starýho pána dost dobrý
Naposledy editováno 11.01.2017 19:30:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
selkie píše: ..škoda, že sis nestihl zkusit moje bejvalý gixero, teď už jsem starší pán, a proto sedlám to, co sedlám...
1.) tak ale vzhledem ke spotřebě, rovnající se jednomu pí, zase tak často netankuješ, takže se to jednou měsíčně dá přetrpět - co máme říkat my, kteří jsme u benzínky i čtyřikrát denně....
2.) tohle je hodně smutnej příběh stylu "jak domrvit motor z auta" v podání Hondy...
..no právě, proto nemám rád Hujdy - neserou tě
Hele co se tyce gixera tak bych rad prubnul. Ale K1 prej to byl nejlepsi gixer ale nevim, nikdy jsem ma zadnym nejel...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 16 | 9.6.2024 v 20:05 Malp |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 32 | 6.5.2024 v 14:08 Radek_S |
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X | stafler | 11 | 19.4.2024 v 20:44 stafler |