globalmoto_duben_nolan





Téma: Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Nějak mi nejde do hlavy o čem tyhle modely mají být. Tak např. NC 700 má 35kW a ke všemu krouťák slabých 60N.m. Jsou tam motorky s přízviskem X, které mají být jakože trochu terénní, ale přitom pro to nesplňují ani tu nejelementárnější věc a to možnost obutí do teréních pneu, nehledě na 17" přední kolo a nic moc světlost. Jsou navíc docela těžké.

Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.

Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.

Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.

Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.

Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?

Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

23.6.2016 v 08:19 | Nahoru | #1
kubacech> Znáš slovo "akorát" ? Ne vážně, silniční motka se strmým úhlem je dobrá ve vracečkách, ale v terénu nestabilní.

(reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

23.6.2016 v 08:22 | Nahoru | #2
Tech> já vím Tost je toho napsané k velké tenerce, kde si někteří stěžují že na cestě se díky tomu už blbě řídí. Mi stačí jak nestabilní je, díky malému úhlu, v terénu Babetta

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750

23.6.2016 v 08:31 | Nahoru | #3

Tech píše: kubacech> Znáš slovo "akorát" ? Ne vážně, silniční motka se strmým úhlem je dobrá ve vracečkách, ale v terénu nestabilní.



Hele a to mas z vlastni zkusenosti nebo taky z parametru? Nebo opet nejaka zkusenost ze stavebni techniky/zemedelskeho stroje? Me obe endura co jsem mel zatacely ochotneji nez silnicni motorka, taky diky tomu byly dost neklidny pri rychlejsi jizde - uhly jsem nemeril, ale tipoval bych, ze silnicni motorka mela vetsi stopu - u toho endura byla totiz stopa dost zmensena velkym offsetem na vidlici.

Nechci tu ukazat, ze neni rozdil mezi konstrukci sportu a endura, ale jen to, ze co opevujete na strojich typu AT v podstate dokaze kazda motorka . Jizda po polnacce zasadni rozdily neodhali, to az jizda v terenu na urovni kterou 90procent majitelu nezvlada jezdecky...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X oggycek 31 Dnes v 12:53 karlos-transalp
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X stafler 11 19.4.2024 v 20:44 stafler
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK
HondaNC 750X rv2019 model 2020 Honda NC 750X 0Storm1 7 12.3.2024 v 10:25 0Storm1
Padaci ram z iron-skill Ukrajina Honda NC 750X skulo 2 22.2.2024 v 13:39 Pavel_NC750XD


TOPlist