globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Enduro/motard 125ccm
10.6.2016 v 22:42
Zdravím motorkáři Chtěl bych se vás zeptat na takovou záludnou otázku... Je možné jezdit ve dvou na dváce aniž bych zdržoval provoz ? Chtěl bych 4T z hlediska spolehlivosti... Nejdříve jsem přemýšlel nad nějakou sportnovní silničkou (Yamaha YZF, Honda CBR...) Ale nakonec jsem došel k závěru, že bych si třeba občas zajel na nějakou polní cestu a to by pro takovéto motorky nebylo zrovna nejlepší Přemýšlel jsem nad Blatou .. Hodně povedený kousek, akorát ojeté moc nejsou k sehnání, nemohli by jste mi nějaké podobné motorky navrhnout ? Pročítal jsem podobná témata a dost je chválená Yamaha WR 125R ale to je trochu mimo můj rozpočet Plánuji dát za moto 30-45 tisíc.
Edit:pravopis

Naposledy editováno 10.06.2016 22:51:19

Enduro/motard 125ccm

10.6.2016 v 23:38 | Nahoru | #1
Jet ve dvou je utrpení na každý motorce pokud si chceš užívat jízdy.

Enduro/motard 125ccm

10.6.2016 v 23:40 | Nahoru | #2
já měl na mysli to, abych ve dvou nejel 30 ... Nemyslel jsem tím, že budu jezdit jen ve dvou

1 reakcí na tento příspěvek Enduro/motard 125ccm

10.6.2016 v 23:56 | Nahoru | #3
Po rovince to jakžtakž pojede ale do prudkého kopce těch 30 není zase tak nereálných pokud to budeš chtít šetřit

Naposledy editováno 10.06.2016 23:57:14

(reakce na) Enduro/motard 125ccm

11.6.2016 v 00:14 | Nahoru | #4
ZombiRider> A jak to rychlostně vidíš s jízdou vjednom ?

1 reakcí na tento příspěvek Enduro/motard 125ccm

11.6.2016 v 00:28 | Nahoru | #5
no řeknu ti to takhle brzda provozu pokud nenajedeš na dalnici nebudeš ale 125cc 4t ti výkonově bude stačit jednu sezonu pak už budeš nadavat ,že to nejede a ve dvou se to dá ale musíš tomu dávát pomalu do omezovače a do kopce taky bída jinak ,když jedeš v jednom tak cestovní počítej 80-100kmh a vmax kolem 120 -mluvím z vlastní zkušenosti mam 3 sezony na varaderu, jako takhle kolem komína je to fajn odpich 1,2,3 super ale jak jedeš 80+ už je to taková nuda nemůžeš bezpečně předjet pořád jedeš full gas atd, máš 2 možnosti budto to přetrpět ,našetřit a po 2 sezonach koupit silnější bajk nebo pokud chceš jezdit rychle tak koupit 125cc 2t ale něco co je spolehlivy a ma to přijatelnou spotrebu +-5l např dt 125 ,nsr 125 ...

Enduro/motard 125ccm

11.6.2016 v 00:31 | Nahoru | #6
V jednom by to snad mělo zvládat top speed co mají uvedeno a ty kopce to docela dávalo taky, ale musí se to i tak dost tahat pokud nechceš mít za sebou brzo kamion.

Naposledy editováno 11.06.2016 00:32:13

(reakce na) Enduro/motard 125ccm

11.6.2016 v 00:40 | Nahoru | #7
Telďas> Plánuju následně koupit něco s větším obsahem... 125 plánuji tak na dva tři roky ... Je mi jasný, že mi to časem nebude stačit ... Vidím to už teď ... Od 15ti jsem měl 50ku skútr, samozřejmě čína... Naštěstí už jsem ho prodal a tak je zase místo... bylo to o ničem ... Navíc ten pocit když tě s 60ti kilometrovou rychlostí předjede traktor... To už jsem neunesl

Enduro/motard 125ccm

11.6.2016 v 06:28 | Nahoru | #8
dá se, pokud vovšom není tvoje pani bedna kitu

Enduro/motard 125ccm

11.6.2016 v 12:24 | Nahoru | #9
Hele, za mě Blatu v žádném případě Navrhuji třeba Hondu XR 125 L, nevím jak jste na tom s kámoškou, nebo jak jí říkáš, váhově, ale myslím si, že to zvládne na pohodu.. Do karet jí hraje hlavně cena, a taky i spolehlivost.

1 reakcí na tento příspěvek Enduro/motard 125ccm

11.6.2016 v 15:09 | Nahoru | #10
kup si co chces, je to uplne jedno..misto Blaty bych treba uvazoval nad Dukem125..jinak xr, xt, dr
holt dokud mas dvacu, nesmis sukat tlusty holky

(reakce na) Enduro/motard 125ccm

11.6.2016 v 17:33 | Nahoru | #11
K660S>

1 reakcí na tento příspěvek Enduro/motard 125ccm

13.6.2016 v 10:40 | Nahoru | #12
Na 4T budeš brzda provozu i sám. Dceři jsem proto koupil Mito a ve dvou to jede i přes 160. V neděli dcera jela 200 km výlet při suverénním splynutí s provozem i na dálnici, dvakrát zmokla, ale bez problémů dojela a spotřeba byla 4,2 l/100 km. Nevidím jediný důvod pořizovat 4T.

(reakce na) Enduro/motard 125ccm

14.6.2016 v 11:17 | Nahoru | #13
mito7> Sám na 125ccm 4T rozhodně brzdou provozu nebudeš. Nebavíme-li se o tom, že 125 na dálnice nepatří. A i tak, tempem 85+ i do většího kopce, tě prostě víc brzdí kamiony a sváteční řidiči, než tvoje motorka. Takže nějaké splynutí s provozem, jak tady uvádíš, je naprosto v poho. 2T by byl určitě lepší, neomrzí tak rychle a trocha toho výkonu tam prostě je, a i jeho pořizovací cena je příznivější. Údržba a nemalé investice,které tě na jeté motce neminou, jsou ale nemilé.

1 reakcí na tento příspěvek Enduro/motard 125ccm

14.6.2016 v 11:37 | Nahoru | #14
Všichni pořád píšou - údržba na 2T, ale já pořád nevím co tím myslí. Motorový olej se nemění, ventilová vůle se nenastavuje, rozvody se nemění, tak co je ta náročná údržba na 2T? Jednou za 1000 km (připomene mi to s velkým předstihem kontrolka) nalít olej do nádržky?
To, že jednou budu muset udělat Nikasil a píst je mi jasný, ale co dalšího?

(reakce na) Enduro/motard 125ccm

14.6.2016 v 23:22 | Nahoru | #15
mito7> Zakladatel tématu, Siv125, má na profilu, že mu je 16 let (možná proto také schání 125ccm). To je střední škola. Za podmínky, že rodiče ho nepodporující, a všechno potáhne sám, je problém si našetřit 45k, ať už se snažíš sebevíc, natož pak po měsíci shánět peníze na nikasil a píst, jak píšeš ty. Nepočítaje, že pokud to bude jeho první motorka (první motor) sám to asi nezvládne -> Takže hodiny v servise platíš taky.
Na inzerci je spousta nabídek, po GO motoru, doložím starými díly i fakturami.. Doba je bohužel taková, že staré díly jsou od kamaráda, kterej dělal opravdu GO na své mašině, a díly bral na moje jméno, abych lépe prodal ten svůj vrak. (Samozřejmě za předpokladu, že má stejnej motor-jinak nevím, kde schání ty faktury). Netvrdím, že tací jsou všichni, ale málo jich rozhodně není a je to o štěstí, zda prodejce s MTH a servisem lže, nebo ne. (Jasně, 4T se zase stáčej, to je ale kapitola sama pro sebe)
Nepíšu z vlastní zkušenosti, ale ani to není, že kamarád kamaráda říkal..
Uzavřel bych to s tím, že prostě musíš mít v kasičce připraveno minimálně na ten nikasil a píst už při koupi. Pokud to nebude třeba vytahovat, budeš jenom mile překvapen (narozdíl od opačné situace). Psal jsi, že jsi dceři pořídil Mito.. Když šlape, tak si pískej a směj se od ucha k uchu :)

E: V předchozím příspěvku jsem se špatně vyjádřil, "údržbou" jsem myslel výše zmíněné.

Naposledy editováno 14.06.2016 23:27:18

1 reakcí na tento příspěvek Enduro/motard 125ccm

15.6.2016 v 06:41 | Nahoru | #16
45 tisíc bych za jetou 125 nedal, Mito jsem koupil za 30 a šlape dobře, známý teď kupuje podobné za 22. A za tyto peníze může k tomu udělat GO a pořád nebude na 45 a bude to mít nové.

(reakce na) Enduro/motard 125ccm

15.6.2016 v 19:33 | Nahoru | #17
mito7> Tvůj názor, neberu ti ho.. Ale uvědom si, že se bavíme o enduru (2t=relativně ostrém) a ne o silničce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Blata 125 - pokec, fotky, videa a v... [1 ... 85, 86] Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard Martic 2576 1.1.2024 v 00:08 Milan1963
Blata 125 průměr podtlakového venti... Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 vondris6 0 18.3.2023 v 22:19 vondris6
Blata Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 Panturis 0 3.10.2022 v 10:07 Panturis
Blata 125 BXM (původ motoru) Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 Panturis 2 21.8.2022 v 12:14 Ariete
Zkušenosti servis Honda Pardubice [1, 2, 3] Blata 125 Enduro czech-mirecek 64 6.6.2022 v 12:11 Ariete


TOPlist