Tak je amatér a amatér, ale pokud jsi průměrně zručný jedinec a s dílnou co má nějaké základní vybavení (nemyslím kladívko a dva šroubováky
) tak bys neměl mít problém to poléčit doma. Ovšem je potřeba počítat s tím že je možné že se to bude sypat neustále, opravíš výfuk, posere palivoměr, opravíš palivoměr poserou se světla a tak furt dokola. Nějaké čínské skútry mi barákem prošly a nikdy jsem to nevydržel déle jak půl roku
zas je pravda že kámošovi jezdí číňani docela dobře, ale takové maličkosti jako nefunkční tachometr, otáčkoměr, blinkry, neustále se opakující problémy s rozetou, hrozné vibrace a příšerný podvozek ho nevyvádí z míry
teď už mám na lítání do obchodu a k vodě druhé Piaggio (z toho jeden byl jezdil okruhy v itošce takže poměrně razantní úprava motoru) a žádný problém, krásně to startuje, brzdí, všecko šlape a nikdy se nic nepokazilo, dokonce jsem nezažil ani žádnou prasklou žárovku nebo podobnou maličkost