protože jsem neměl plynulý chod páčky přední brzdy - zadrhávala se - zakoupil jsem opravnou sadu a provedl repasi + vyčištění brzdových třmenů a výměny destiček.
Páčka má plynulý chod, jenomže se mi nevrací do horní úvratě. Pouze do 3/4.
Na funkci brzd to nemá vliv, brzdí výborně a reakce je přesná, není žádná prodleva mezi páčkou a brzdama, až na to, že spínač brzdového světla je stále zapnutý a brzdové světlo zhasíná až při oddálení páčky do konečné polohy a rozspojení spínače.
Horší je to při odvzdušňování. Postupem napumpovat brzdu a povolit výpustný šroubek, páčka se propadne, odteče kapalina, utáhnu výpustný šroubek ale páčka se nevrací, respektive se nevrací asi právě brzdový válec.
Poté musím kleštěma brzdový válec rozpohybovat a pak až se zase stane zase funkčním a můžu znovu pokračovat v odvzdušnění.
Tušíte někdo co by mohlo být příčinou?
P.S. Zkusím si ještě nechat odvzdušnit brzdy vakuovou pumpou, ale nejsem si jist, zda-li to pomůže.
2. nevraci se ti pistek brzdovy pumpy (kdyz sundas packu) nebo to brzdi packa - jak pise ynzha
pokud se tri nevraci pistek pumpy tak duvodu muze byt vic, ale jako hlavni bych videl ze ti bud v systemu vznikne podtlak ale to by ti to muselo nekde tect a prisel by si na to. A nebo mas nekompatibilni pistek kterej se blbe kreje s dirou ktera vede v pumpe do nadobky. A nebo se ti v ty pumpe dre mechanicky.
Jina moznost asi neni.
1 reakcí na tento příspěvek Opravná sada na brzdový válec
tak když mě všichni moto servisy odmítly kvůli kapacitám, musel jsem se na to vrhnout den před odjezdem do Alp sám.
@ynzha
Díky za tip, vzal jsem si z toho to přeleštění těla válce šmirglem 1000, abych ho zbavil vrypů i když ne v částech, kde dosedá v pumpě, protože celý mechanismus dosedá v gumových těsněních částečného kuželu. V mé pumpě není bronzové futro.
@gugo
Šahal jsem kleštěma přes hadr na konec brzdového válečku co čouhá ven a opírá se o něj konec brzdící páčky.
Díky za radu, jelikož tys na to kápnul, ale trochu kombinací tvých tipů. Měl jsem kompatibilni pistek, ale v mý pumpě dřel mechanicky.
Vzpomněl jsem si na slova kamaráda, kterej říkal, že tam pístek šel do pumpy velmi těžko. Proto jsem pumpu odpojil a jal se jí rozdělat s vědomím, pokud to neopravim tak nikam nejedu. Porovnal jsem nové a staré díly a byly na pohled identické. Bohužel jsem při bližším prohlédnutí objevil otřep na těsnění nového válce a proto bohužel průměr těsnění byl větší než průměr otvoru v pumpě a dřel mechanicky. Pružina ho prostě nepřetlačila.
Nakombinoval jsem novou sadu (pružinu, ségrovku) a starý brzdový váleček a vše funguje jak má. Šlo nejspíše o buď nečistotu v pumpě nebo o únavu pružinky, která se jeví lehce línější v odporu než nová.
Díky za tipy, jelikož Vás moc nebylo!
Mám doma alespoň kleště na ségrovku
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |
Suzuki gsxr 750 k1 stráca vykon Suzuki GSX-R 750 | JesuaHamasia | 19 | 2.7.2023 v 07:57 jdu900fire_blejt |