bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cestovní enduro pro velmi nízkého jezdce
 
30.5.2016 v 18:49
Zdravím,
rád bych si pořídil nějaké cestovní enduro. Většinou meziměstské přesuny, občas jízda po městě, sem tam i s batůžkem. Jednou za pár let (zrovna letos) road trip s předpokládaným poměrem silnice / terén asi 75:25. Žádné závody, spíš pohodová jízda (max. 10 - 20 km/h nad zákonným limitem). Dálnice velmi výjimečně.

Stroj nejspíš z druhé ruky. Investice do 150k Kč; méně lépe.

Co mi nejvíce komplikuje hledání mašiny, je právě můj vzrůst. Jsem 166 cm malý trpaslík. Co hůř, ani dolní končetiny mi příliš do délky nenarostly - výšku rozkroku jsem naměřil cca. 74 cm.

Jako vhodní kandidáti se mi jeví BMW G650GS a F650GS (jednobuch i dvouválec). Dakar/Sertao jsou nejspíš moc vysoké (zatím nevyzkoušeno), F700GS je mimo rozpočet. Za jakékoliv další tipy, rady a doporuční Vám budu převelice vděčný.

Naposledy editováno 30.05.2016 21:44:21

Cestovní enduro pro velmi nízkého jezdce

30.5.2016 v 18:59 | Nahoru | #1
dvouválec F650GS nemá přepákování a jenom z výroby tři druhy sedel- musíš to vyzkoušet.

Cestovní enduro pro velmi nízkého jezdce

30.5.2016 v 19:40 | Nahoru | #2
Sice stará vrána, ale Freewind od Suzuki je celkem nízká a příjemná motka ...

Cestovní enduro pro velmi nízkého jezdce

30.5.2016 v 20:43 | Nahoru | #3
Mam 170 a z mojeho v-stroma v turusticko endurackych botach co maji trosku vyssi podrazku dostanu vpohode. Ted jsem daval jine kosti tak se stromek malicko zvedl ale i tak se to da

2 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro pro velmi nízkého jezdce

30.5.2016 v 21:29 | Nahoru | #4
Nesmíš se toho bát

Cestovní enduro pro velmi nízkého jezdce

30.5.2016 v 21:46 | Nahoru | #5
Díky všem za rady, určitě na ty mašiny kouknu. K videu od Ďurička, nedokážu si tohle představit na světelné křižovatce. A také s batůžkem by to asi bylo složitější.

1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro pro velmi nízkého jezdce

30.5.2016 v 21:47 | Nahoru | #6
GS800 jde pustit hodne nizko, je to sice strasnej brichoplaz uz na prvni pohled, ale da se

(reakce na) Cestovní enduro pro velmi nízkého jezdce

30.5.2016 v 22:25 | Nahoru | #7
Ďuričko> Tady něco i přímo z provozu.

(reakce na) Cestovní enduro pro velmi nízkého jezdce

31.5.2016 v 06:14 | Nahoru | #8
[quote=Ďuričko]Nesmíš se toho bát

tak na silnici asi v poho, ale mimo cestu asi moc ne...

Cestovní enduro pro velmi nízkého jezdce

31.5.2016 v 07:07 | Nahoru | #9
bmw f650gs, na to by ses mel dostat, jestli chces, kazdy den chodim do brna, muzes si zkusit posed. napis soukr. zpravu a domluvime se.

Cestovní enduro pro velmi nízkého jezdce

31.5.2016 v 12:57 | Nahoru | #10
ja mam f700gs a je to taky hodne nizky.

Cestovní enduro pro velmi nízkého jezdce

31.5.2016 v 17:09 | Nahoru | #11
Super, díky všem za rady.

Royal: Už jsem měl tu šanci se na F650GS povozit, i tak děkuji za nabídku.

Cestovní enduro pro velmi nízkého jezdce

31.5.2016 v 17:35 | Nahoru | #12
Za ten rozpočet snížená 800vka GS (f650gs).
Ale spíš radím dát první sezónu na něčem za pár peněz (třebas ten Freewind)

(reakce na) Cestovní enduro pro velmi nízkého jezdce

1.6.2016 v 15:56 | Nahoru | #13

KubaLC8 píše: GS800 jde pustit hodne nizko

Ale bez toho by som ho nebral - je to asi najvyššie cenduro, príde mi to ešte vyššie ako boxer. :)

F650/700 sú nižšie, to by som skôr odporúčal...

Cestovní enduro pro velmi nízkého jezdce

2.6.2016 v 08:50 | Nahoru | #14
Někdo tady psal, že rifle z regálu vytáhneš podle toho, jestli se ti líbí a pak teprve zkoušíš, jak ti sedí. Vyber mašinu a zkus v bazaru osedlat.

Já jsem teda o kus větší než ty (občas naměřím i 167cm) a vybral jsem KLE. Pak jsem přijel k bazarníkovi, sednul, zjistil, že to dám a od té doby jezdím. A když jsem línej obhazovat nohu přes motorku, tak nasedám/vysedám, jak ten borec na GSu, ale mám to na stojánku.

Špičkama dosáhnu oběma a na delší stání si odsednu.

http://www.motorkari...is-vysoka-20503.html

Cestovní enduro pro velmi nízkého jezdce

2.6.2016 v 11:41 | Nahoru | #15
Nesmíš se toho bát: Ono koneckonců je to hlavně o zkušenostech a sžití s motorkou. Když to budeš mít v ruce dokážeš si pohrávat i s velkou mašinou. Třeba pro mě víc než výška je důležitější váha, protože tahat se s nějákým mastodontem je horší než stát na semaforu na jedné noze. Potrénuj trial a nemusíš se zabývat, jestli dostaneš na zem nebo ne - nasedneš, jedeš, na červené a křižovatkách budeš držet balanc a v cíli vysedneš Sranda, ale jsou i takoví borci.
Každopádně je sem tam dobré na zem dosáhnout, to ne že ne, ale jak píšu výše, je to i o tom, jak s tou motorkou budeš umět zacházet. Můžeš si motorku pustit trochu v brýlích, předělat přepákování, jiné sedlo, boty taky dělají hodně...
Já mám k rozkroku cca 77 cm, takže taky nejsem žádný obr a zatím jsem neměl zas takový problém s žádnou motorkou na které jsem jel. Konkrétně na G/F 650 GS jsem seděl na motovýstavě a přišlo mi to v pohodě. Zkoušel jsem i ty velké autobusy GS 1200 atp. taky by se to asi nechalo, ale pro mě to není.

Cestovní enduro pro velmi nízkého jezdce

2.6.2016 v 12:25 | Nahoru | #16
Moc to řešís já mám min jak ty a sedlam boxera gs a jde to ale tam je vážně rozhodující ta váha
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist