globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zlomeny sroub u krytu olej. filtru u Gs500e +- víc
9.2.2008 v 19:09
Zdravicko,
jak uz to bylo tady -> http://forum.motork...iewtopic.php?id=7865 , tak se chci zeptat jeste .. tady :) .. tech, kteri uz na stare motorkare moc nechodi.
Jde o to, ze jsem dneska, blbec, pretahnul jednu matku u olejovyho filtru, cimz jsem si zavit ukroutil/zlomil. Otazka je takova, jestli je ten zavit skutecne "sroubovatelnej" ?
Kdyby jo, tak by to byla parada..jinak bych byl v prd*li.

Dalsi vec po dnesku :) Vymenil jsem vzduch filtr.. a dal tam novy od championu. Akorat nevim cim to, zuzka si zacala strilet do vyfuku. Je to patrne zejmena pri vytoceni na 6tis a nasledne pri navraceni k volnobehu(ve kterem si taky obcas vystreli)..tak si parkrat vystreli. Je mozny, ze je bohata/chuda smes a bude tedy stacit to jen postelovat "sroubkem" ?

Sry za lame dotaz, ale radsi se ptam driv, nez to sprznim :D

Dik 3thno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlomeny sroub u krytu olej. filtru u Gs500e +- víc

13.2.2008 v 23:09 | Nahoru | #1
Sim> kdybych vedel kam sem ten starej dal.. bojim se, ze uz je nekde na likvidaci. S tim starym a opravdu hafo spinavym filtrem to nestrilelo, ale zase byl problem v nizkejch otackach, ze to škubalo. Ted, po vymene stareho filtru, filtrem Champion (ktery je uveden jako normalni filtr a ne jako nejaka otevrena specialitka), se vpodstate ztratilo cukani v nizkych otackach (jede krasne plynule uz odspodu), ale pribylo to strileni do vyfuku a trochu drzi otacky (ze to treba na neutral vytocim pozvolna do 5tis a trva docela dost dlouho, nez se otacky vratej zpet k volnobehu a jako bonus si to parkrat střelí..) .. ze by to byla fakt ta bohatost?

(reakce na) Zlomeny sroub u krytu olej. filtru u Gs500e +- víc

17.2.2008 v 19:37 | Nahoru | #2
3thno> Cau, uz sem tu

Podle toho, co popisujes, to na me pusobi dojmem, jako by nekdo (mozna predchozi majitel, mozna servis) chtel "dohnat" ucpanej filtr nastavenim karbecu. S nastavovanim 4taktu moc zkusenosti nemam, ale co si pamatuju z 2T, tak tam to bylo presne jak pises - pomale klesani otacek bylo priznakem prilis chude smesi. Ale samosebou tady to nemusi mit souvislost.

Pokud to hodis do servisu, zrejme nemas co zkazit. Jediny, co me napada a v cem bych cekal problemy, je svedeni vyfukovych kolen do jedne tlumivky - pokud budou nastavovat smes pomoci lambda sondy (coz je podle me optimalni varianta), muze se stat, ze smes naopak rozhodi, protoze sondou nezmeri spaliny jen z jednoho valce (a potazmo z jednoho karbece).

Jeste jde taky o to, jestli to skutecne strili do vyfuku, nebo jde jen o "bublani" pri zavreni plynu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava


TOPlist