Originální díly PARTSDEPOT





Téma: Vozidlo přihlášené na již neexistující firmu - jak na přepis?
28.5.2016 v 19:27
Zdravím vespolek. Kolega shání pro syna fichtla a vzhledem k většinou přehnaným cenám "papíráků" našli jedny "živé" papíry (dle prodejce ověřené na STK, že jsou platné) a dalšího pincka bez TP, barva a typ odpovídá, tak se prostě předělá štítek a nazdar. Dohromady to vyjde levněji, jak "papírák". Jenže háček je tom, že ony "živé" papíry jsou psané na firmu, která zanikla někdy v polovině 90. let a narychlo se jim nepovedlo na netu vyhledat, kam případně přecházely pravomoce a případný kontakt na současně "zodpovědnou" osobu. Otázka tedy zní, jak postupovat při přehlášení? Může prodejce (který zřejmě kdysi pincka od firmy koupil, ale nepřepsal jej na sebe) s plnou mocí (a dokladem z EK) od kupujícího převést vozidlo, jako obvykle, nebo by to znamenalo anabázi obdobnou s dědickým řízením v případech, kdy vozidlo je psané na již zemřelého člověka, nebo jaké řešení je na místě? Nebude to nakonec nákladově tak, že bude nakonec lepší koupit rovnou pincka s platným TP? Na fóru jsem odpověď nenašel a ani nikdo z kolegů si neví rady, proto se obracíme sem.

Předem děkujeme.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vozidlo přihlášené na již neexistující firmu - jak na přepis...

Skvělá odpověď, děkuji! 29.5.2016 v 15:00 | Nahoru | #1
J.M.K.> Pokud se nepletu tak všechny tyto společnosti s názvem Agrozet mají jednu jedinou centrálu a to v Českých Budějovicích a tam by měl být i evidován majetek zrušených společností.

(reakce na) Vozidlo přihlášené na již neexistující firmu - jak na přepis...

29.5.2016 v 15:02 | Nahoru | #2
PEPAFJR> Děkuju, takže když by na to došlo, sehnat ty papíry, tak ohledně přepisu se nejspíš obrátit na onu centrálu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist