paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Spojka Honda cr 250 r 2001
28.5.2016 v 07:55
Zdravím. Spojka mi při jízdě zabírá v pořádku ale když zastavím zařadím nějakou rychlost zmáčknu jí tak mi moc nezabírá o trochu se mi tlačí lépe ale pořád mi drhne zadní kolo. Takže nevím jestli to je tím že jí mám třeba špatně dotáhlou nebo jestli je na čase vyměnit olej jako že je bo 10 MTH má odjetých. díky za rady

1 reakcí na tento příspěvek Spojka Honda cr 250 r 2001

1.6.2016 v 22:49 | Nahoru | #1
to video ze včerejška pomohlo nebo ne? nevíš čím to je že se jí tak nechce?

(reakce na) Spojka Honda cr 250 r 2001

2.6.2016 v 07:00 | Nahoru | #2
Toxick> je dost možný že ten karburátor není "mikulin" jaks psal ale Mikuni...
- u těchhle motorek je normál, že když ji tlačíš nenastartovanou a dáš kvalt se zmáčklou spojkou, zadní kolo se blokuje...
- ale to že ta motorka nejede je větší problém,řek bych že to nemá moc spojitost se směsí (vzduch/benzín) a řek bych že tarokuje!, nedělal předchozí majitel něco s elektrikou???
Nejdřív se podívej na pravé straně pod dekl zapalka, jestli ti tam nenatekla voda..
- jestli se nedostala voda pod fajfku svíčky a je fajfka dobře nasazená...
- vzduchový filtr se pere v arvě,naftě nebo přípravku na čištění filtrů, po uschnutí - se aplikuje olej a na závěr se většina oleje vyždíme aby na filtru zbil jen film (olej lepí a snižuje propustnost prachu), pokuds ho tam dal nevyždímanej, je možný že se olej dostal do karburátoru a zalepil trysky..
- úpravu směsy (benzín/vzduch) ladíš na karburátoru,: volnoběžné otáčky na šroubku s pružinkou..(utahuješ, povoluješ, na nastartované motorce abys poznal klesání, ži zvyšování otáček..
- bohatost ve středních šroubkem vzdušníku (malý šroubek vedle toho šroubku na volnoběžný otáčky) - toto na chodu motorky moc nepoznáš, pouze dle barvy okouření svíčky
- směs pro střední a plný plyn (otáček) se seřizuje polohou jehly v šoupěti, nebo velikostí hlavní traskou, zase, ladí dle barvy svíčky při max otáčkách!
Brždění zadní brzdou takový zlozvyk není... (to používání hlavně přední brzdy platí pro silniční motorky!..)
- v terénu a blátě používání pouze zadní brzdy vede k tomu, že přebrzdíš zatáčku - protože se zablokovaným zadním kolem jede moto jako sáňky a je dlouhá brzdná dráha, s použitím přední brzdy se podstatně zkrátí brzdná dráha..
na MX traťi, se používají brzdy dle obtížnosti, členitosti a rozbití terénu (nejčastěji se používaj obě současně!)
Staří fotrové učí své ratolesti brzdit a používat přední brzdu tak, že zadní pedál brzdy odmontují!
Pamatuj, že na MX traťi, tě budou tak bólet ruce - že zmáčkneš sotva spojku, natož přední brzdu
Snad ti něco pomůže, od klávesnice moc rad nečekej..., nejlépe žádej rady okolního servisáka ...
Po cizích pozemcích se nejzdí, kurvíš pověst ostatním a majitele, myslivci atd..jsou nato vysazení
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jakou opravnou sadu na vidlice Honda CR 250 pospa5 19 4.3.2024 v 14:39 Krautkopf
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Poptávka GO motoru honda cr 250 Honda CR 250 milosxxx 5 27.8.2022 v 10:27 Ariete
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB
Hlinikovy ram vs ocelovy ram [1, 2] Honda CR 250 Milagros 50 29.1.2022 v 19:10 krokoš


TOPlist