globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Spojka Honda cr 250 r 2001
28.5.2016 v 07:55
Zdravím. Spojka mi při jízdě zabírá v pořádku ale když zastavím zařadím nějakou rychlost zmáčknu jí tak mi moc nezabírá o trochu se mi tlačí lépe ale pořád mi drhne zadní kolo. Takže nevím jestli to je tím že jí mám třeba špatně dotáhlou nebo jestli je na čase vyměnit olej jako že je bo 10 MTH má odjetých. díky za rady
Předchozí
1 2
Následující

Spojka Honda cr 250 r 2001

28.5.2016 v 08:29 | Nahoru | #1
ujasni si,funkci spojky-spojka spíná a vypíná.použít výraz zabírá je k ničemu,ale budu to brát tak,že jsi popisoval vypínání spojky.to co popisuješ,je běžný jev,není to úplně v pořádku,ale pokud za jízdy spojka vypíná normálně,tak to nemá smysl řešit.

olej snad měníš v pravidelných intervalech a né až když se začne něco srát,nebo ne??

Spojka Honda cr 250 r 2001

28.5.2016 v 19:16 | Nahoru | #2
jasně že měním olej v pravidelných intervalech než s ní někam pojedu vyměním olej ale já se ptal jestli to s tím souvisí taky nebo nevím jen jsem to tam tak jakoby dodal :D

Spojka Honda cr 250 r 2001

28.5.2016 v 19:16 | Nahoru | #3
ale díky za pomoc

Spojka Honda cr 250 r 2001

28.5.2016 v 20:31 | Nahoru | #4
olej s tím samozřejmě taky souvisí,ale asi se výměnou moc nezmění.

způsobují to křivé lamely,vymačkaný koš,případně nestejnoměrné pružiny.

Spojka Honda cr 250 r 2001

28.5.2016 v 20:34 | Nahoru | #5
Ty to posuzujes podle toho jak tlačis motorku s kvaltem a sebou spojkou?

1 reakcí na tento příspěvek Spojka Honda cr 250 r 2001

30.5.2016 v 19:03 | Nahoru | #6
když jsem jí tak před 3ma týdnama umýval tak mi na druhý den nechtěla chytit. Tak mě kamarád roztlačoval a když jsem zařadil kwalt držel spojku tak ta spojka jakoby zabýrala jen z půky. Šlo poznat že jí držím ale pořád se tlačilo pěkně z tuha. Kdažto když motorka byla po generálce tak ta spojka šla parádně taky nechtěla chytit tenkrát to byl problém ve svíčce ale to je fuk prostě dřív zabírala krásně normálně kwalt, zmáčkl jsem spojku a jako bych tlačil na neutrál. Ale při jízdě funguje normálně. Možná mě máte za debila. Ale radči budu vypadat hloupě pár minut pro pár lidí než pořád a pro každého co se mě na něco zeptá. A dělám to hlavně pro tu motorku.

(reakce na) Spojka Honda cr 250 r 2001

30.5.2016 v 19:08 | Nahoru | #7

Toxick píše: když jsem jí tak před 3ma týdnama umýval tak mi na druhý den nechtěla chytit. Tak mě kamarád roztlačoval a když jsem zařadil kwalt držel spojku tak ta spojka jakoby zabýrala jen z půky. Šlo poznat že jí držím ale pořád se tlačilo pěkně z tuha. Kdažto když motorka byla po generálce tak ta spojka šla parádně taky nechtěla chytit tenkrát to byl problém ve svíčce ale to je fuk prostě dřív zabírala krásně normálně kwalt, zmáčkl jsem spojku a jako bych tlačil na neutrál. Ale při jízdě funguje normálně. Možná mě máte za debila. Ale radči budu vypadat hloupě pár minut pro pár lidí než pořád a pro každého co se mě na něco zeptá. A dělám to hlavně pro tu motorku.



za debila tě nemám-to bych ti řekl(napsal)
pokud je motor více než den nejel,tak se spojka tahle slepí,to je normální.

a nezabírala,ale NEVYPÍNALA!!!zabírá při rozjezdu........furt jak s debilem

Naposledy editováno 30.05.2016 19:09:10

Spojka Honda cr 250 r 2001

31.5.2016 v 17:54 | Nahoru | #8
Jo jo dobře Nevypínala. každopádně jsem jen vyměnil olej a trošku si jí přitáhl a funguje zase jako kdysi. Teď mám ale zas jinej problém :/ Motorka jde špatně do otáček nová svíčka nepomohla filtr mám čerstvě vypraný a naolejovaný. Bojím se že tam toho oleje je až moc v tom filtru a že to bude tím že to nějak nasálo do difuzoru nebo tak nevím. Může to být i tryskou? nikdy jsem jí nečistil u tohoto karburátoru mám Mikulin nevím jak to tam funguje atd

Spojka Honda cr 250 r 2001

31.5.2016 v 18:01 | Nahoru | #9
ještě upřesni,čím ten filtr mažeš,nejlépe odkaz...........

Spojka Honda cr 250 r 2001

31.5.2016 v 18:32 | Nahoru | #10

Spojka Honda cr 250 r 2001

31.5.2016 v 19:26 | Nahoru | #11
dává se toho co nejmíň a řádně promnout a promačkat,aby se to nasáklo do celého filtru.pokud si to nechal odvětrat,tak jak píšou v návodě,tak se to do karburátoru nemohlo dostat.
pokud se ti zdá,že tam toho máš na filtru moc,tak ho prostě znovu vyper a namaž.

Spojka Honda cr 250 r 2001

31.5.2016 v 21:07 | Nahoru | #12
ok dneska jsem natočil menší jízdu. Hodím to na ytb snad to pomůže

Spojka Honda cr 250 r 2001

31.5.2016 v 21:09 | Nahoru | #13
tohle je asi 3 dny před vyčištění filtru a to že nešla do otáček předtím bylo palivem měl jsem tam moc směsi až když mi docházel benzín se ta motorka rozjela otáčky byly hned o 100% jinačí. Teprve se to vše učím. Díky za pochopení http://uloz.to/live/xir4S1ow/palivo-avi

Spojka Honda cr 250 r 2001

31.5.2016 v 21:11 | Nahoru | #14
tohle jsou nějaké random videa sestřihané s PC + hudba jen pro představu co mám za hondu a né pro představu jak jsem nezkušený to změní jen čas.

Naposledy editováno 31.05.2016 21:12:26

Spojka Honda cr 250 r 2001

31.5.2016 v 21:30 | Nahoru | #15
no,rozhrabávat pole je tak na liskanec
vždy si uvědom,že to pole něčí je,že někdo na něm maká,pálí naftu,zasívá....,vžij se do jeho kůže-taky by jsi byl nasraný.

seber se a val na trať,tam se máš šanci něco naučit.

Spojka Honda cr 250 r 2001

31.5.2016 v 21:42 | Nahoru | #16
já vím za tohle si zasloužím pořádně naliskat v tomhle videu jsem jel jednou po poli ale to bylo na podzim už měli sklizeno tak jsem tam občas zajel ale dneska jsem jel na pole kde je kukuřice a řádky věděl jsem že to nemám dělat ale věděl jsem taky že si můžu dát pozor a jet prostě jen mezi řádkama nenapáchal jsem žádnou škodu přejel jsem max 2-3 kukuřice nazpátek jsem jel ve své stopě a kontroloval jsem si to jde to i na tom videu pěkně vidět že nic neničím.Ale už jen to že jsem na cizím pozemku je zlé :D . Nedělám to často spíše to byla dnes vyjímka a když už tak s rozumem.

1 reakcí na tento příspěvek Spojka Honda cr 250 r 2001

31.5.2016 v 21:46 | Nahoru | #17
navíc každý motocrosař ví že je špatné jít jako první na trať já mám pořád základní problémy např brzdím 90% zadní i když vím že mám brzdit 75 přední je to hnusný zlozvyk který mě odnaučí jen někdo kdo by mi s tím pomohl já sám určitě ne. nebo nedávám nohu do každé prudké zatáčky. Ve stupačkách jsem jen zřídka. určitě se najde spoustu chyb které se musím nějakým způsobem odnaučit. Našel jsem si jedno místo kde si můžu v klidu trénovat je to i na tom videu čas 0:58-1:38. Stydím se za to že jsem jel po poly.

(reakce na) Spojka Honda cr 250 r 2001

31.5.2016 v 21:50 | Nahoru | #18
Toxick> zas to tak neprožívej.....

ta trať by ti dala hodně,každý tam není mistr světa,máš možnost něco okoukat,pokecat.....sám se naučíš hovno.

1 reakcí na tento příspěvek Spojka Honda cr 250 r 2001

31.5.2016 v 22:30 | Nahoru | #19
A kam jezdíš ty? :)

1 reakcí na tento příspěvek Spojka Honda cr 250 r 2001

31.5.2016 v 23:43 | Nahoru | #20
to je to video z dneška Fakt jsem se snažil mezi řádkama ať mu to nerozbiju

Naposledy editováno 31.05.2016 23:57:59

(reakce na) Spojka Honda cr 250 r 2001

1.6.2016 v 07:06 | Nahoru | #21
Toxick> nic k tématu,ale nechceš se tu vymlouvat že to pole bylo po sklizni,že ne?😂





Ideální stroj na to drbat zasetý pole

Naposledy editováno 01.06.2016 07:07:13

(reakce na) Spojka Honda cr 250 r 2001

1.6.2016 v 08:09 | Nahoru | #22

Toxick píše: A kam jezdíš ty? :)



já??
no na pole,kam jinam.....,ale nikomu to neříkej

1 reakcí na tento příspěvek Spojka Honda cr 250 r 2001

1.6.2016 v 22:49 | Nahoru | #23
to video ze včerejška pomohlo nebo ne? nevíš čím to je že se jí tak nechce?

(reakce na) Spojka Honda cr 250 r 2001

2.6.2016 v 07:00 | Nahoru | #24
Toxick> je dost možný že ten karburátor není "mikulin" jaks psal ale Mikuni...
- u těchhle motorek je normál, že když ji tlačíš nenastartovanou a dáš kvalt se zmáčklou spojkou, zadní kolo se blokuje...
- ale to že ta motorka nejede je větší problém,řek bych že to nemá moc spojitost se směsí (vzduch/benzín) a řek bych že tarokuje!, nedělal předchozí majitel něco s elektrikou???
Nejdřív se podívej na pravé straně pod dekl zapalka, jestli ti tam nenatekla voda..
- jestli se nedostala voda pod fajfku svíčky a je fajfka dobře nasazená...
- vzduchový filtr se pere v arvě,naftě nebo přípravku na čištění filtrů, po uschnutí - se aplikuje olej a na závěr se většina oleje vyždíme aby na filtru zbil jen film (olej lepí a snižuje propustnost prachu), pokuds ho tam dal nevyždímanej, je možný že se olej dostal do karburátoru a zalepil trysky..
- úpravu směsy (benzín/vzduch) ladíš na karburátoru,: volnoběžné otáčky na šroubku s pružinkou..(utahuješ, povoluješ, na nastartované motorce abys poznal klesání, ži zvyšování otáček..
- bohatost ve středních šroubkem vzdušníku (malý šroubek vedle toho šroubku na volnoběžný otáčky) - toto na chodu motorky moc nepoznáš, pouze dle barvy okouření svíčky
- směs pro střední a plný plyn (otáček) se seřizuje polohou jehly v šoupěti, nebo velikostí hlavní traskou, zase, ladí dle barvy svíčky při max otáčkách!
Brždění zadní brzdou takový zlozvyk není... (to používání hlavně přední brzdy platí pro silniční motorky!..)
- v terénu a blátě používání pouze zadní brzdy vede k tomu, že přebrzdíš zatáčku - protože se zablokovaným zadním kolem jede moto jako sáňky a je dlouhá brzdná dráha, s použitím přední brzdy se podstatně zkrátí brzdná dráha..
na MX traťi, se používají brzdy dle obtížnosti, členitosti a rozbití terénu (nejčastěji se používaj obě současně!)
Staří fotrové učí své ratolesti brzdit a používat přední brzdu tak, že zadní pedál brzdy odmontují!
Pamatuj, že na MX traťi, tě budou tak bólet ruce - že zmáčkneš sotva spojku, natož přední brzdu
Snad ti něco pomůže, od klávesnice moc rad nečekej..., nejlépe žádej rady okolního servisáka ...
Po cizích pozemcích se nejzdí, kurvíš pověst ostatním a majitele, myslivci atd..jsou nato vysazení

1 reakcí na tento příspěvek Spojka Honda cr 250 r 2001

2.6.2016 v 22:42 | Nahoru | #25
sirr Díky moc. Ten filtr jsem jen umyl v jarové vodě a pak usušil. Pořád pak voněl po jaru tak jsem ho ještě 1x umyl tentokrát v holé vodě a usušil. Potom jsem si do rozprašovače nalil trochu toho oleje a stříkal jsem to na ten filtr. Párkrát jsem ho zmáčkl aby to ten olej pořádně nasálo a nechal jsem to těch 30 min schnout pak jsem si to hodil do hondy a zkusil jsem to nakopnout. Zdálo se to v pořádku. ta jízda co jsem poslal byla první od toho umytí toho filtru. Stává se mi teď že to jakoby při vysokých otáčkách začne nepatrně zdechat. Můj typ je to co si psal s tou zalepenou tryskou. Já jsem ten filtr potom vůbec neždímal. A to bude asi chyba zítra ten filtr napravím. Ale bojím se toho čištění té trysky. Protože mi kamarád co je mechanik (jezdil dřív na Suzuki RM 125 rv 93) říkal že tam je jakoby tryska na které musím počítat nějaké otáčky a tomu já vůbec nerozumím a bohužel ani nevím kde jí najdu. Nevím na které trysky můžu šahat atd.. kdyby se někomu chtělo a ukázal by mi na nějakém obrázku třeba ty trysky které můžu v pohodě vyndat a profoukat, tak bych byl moc vděčný.

(reakce na) Spojka Honda cr 250 r 2001

3.6.2016 v 06:18 | Nahoru | #26
Toxick> hele, když si pořídíš takovejhle stroj... PRVNĚ !!! pořiď si manuál k danému stroji (tady bys ho moch taky najít) , doporučuju naštudovat (pojmenováváš videa Aj, tak nebudeš mít problém) a tím se vyhneš základním chybám a problémům...a nebudeš se třeba dotazovat na základní údržbu!
- ta motorka nejde do otáček už i na stojánku?
- pokud to má spojitost s filtrem, oddělej ho a nastartuj bez filtru, jestli se to změní.. (za předpokladu že vyčistíš fitrbox a když ten fitlr odděláš, nenapadá ti do sání metrák bláta a bordelu)
Motáš dvě věci dohromady :
1) počítat otáčky co ti radil ten kámoš - to je základní nastavení co jsem psal :
"bohatost směsi - šroubkem vzdušníku (malý šroubek vedle toho šroubku na volnoběžný otáčky s pružinkou) - toto na chodu motorky moc nepoznáš, pouze dle barvy okouření svíčky, ten šroubek utáhneš a povolíš cca o 2 otáčky- nebo viz manuál (na každe motorce se to seřizuje jinak dle ucha, svíčky atd..)
2) trysky v karburátoru
- pokud by ses podíval ze spoda na karb. - uvidíš spodní vaničku, kde úplně nejníž z tý vaničky by měl koukat šroub na 17ku klíč
- pokud ten šroub vyšroubuješ (nejlépe povolit karburátor na gum.přírubách a vyklonit pro lepší přístup), poteče tam odsud benzín (dělej jen když je zavřený kohout benzínu na nádrži) - tím provedeš odkalení karburátoru - to by tvému stavu taky mohlo pomoct..
Pod tím šroubem na 17ku klíč, je hlavní tryska (ta funguje na plný plyn..), ty trysky mají čísla, dle těch čísel - se karburátor osazuje a ladí dle nadmořské výšky, vlhkosti atd..
atd atd...
tyhle obrázky jsou pro 125ccm, snad ti to pomůže, princip je stejnej..,
Edit. obrázky mi sem nejdou narvat ani odeslat zprávou, požaduje to pouze odkaz na obrázky...

Naposledy editováno 03.06.2016 06:21:26

Spojka Honda cr 250 r 2001

3.6.2016 v 09:02 | Nahoru | #27
já si myslím,že celý problém bude v tom,že na tom jezdíš jak posraný a začíná se to zajebávat nespáleným olejem.

tvůj výběr motorky byl velmi nešťastný,jezdit neumíš a koupil jsi si 60koňovou pilu,kterou absolutně nezvládáš.ale ta motorka potřebuje honit,točit..... a né s tím jezdit jak děda pro rohlíky.

na začátek max 125ccm i to je moc.

můžu tady tak lehce nastínit svou vizi-že tě to brzy přestane bavit,protože dobrý pocit z jízdy mít nebudeš a při prvních problémech s motorkou a investicemi do oprav s tím sekneš.
témat jak a s čím začínat je tady mraky,ale že by někdo radil cr250 tam nenajdeš.......

Spojka Honda cr 250 r 2001

3.6.2016 v 15:08 | Nahoru | #28
měl jsem před tím asi 10 měsíců Starou hondu jezdila v pohodě olej jsem vyměnil 3x za tu dobu a pístní sadu jen jednou. Byla to stará vražda rok 88. Chtěl jsem nejdřív jen novější 125 ale Enduráci z okolí radili ať koupím 250 kvůli Krouťáku. Já jsem se bál že mi 125 nebude stačit ale teď ta 250 mi vyhovuje jen musím opravdu jezdit na ty tratě protože tu nikde nevyužiju všechny rychlosti. Málo kdy zařadím pátou rychlost. Mám v plánu hondu tak za rok nebo 2 prodat a koupit pak za ty peníze + nějaký přídavek Enduro. A s tím bych si jezdil jen lesy louky a taky bych to používal jako dopravní prostředek do práce atd..
Každopádně díky moc za radu značně mi to pomohlo znovu vypraný a namazaný filtr a motorka jede značně lépe jdu se teď vrhnout na karburátor.

1 reakcí na tento příspěvek Spojka Honda cr 250 r 2001

3.6.2016 v 15:17 | Nahoru | #29
Motorka už jede plynule jen se pozdě otvírá přivěra vždycky jí to trvá déle než by mělo a to i když se motorka zahřeje.Přivěra se otevře jak má jen málo kdy. když držím otáčky zhruba v půlce a přidám otevře se hned ale když uberu otáčky pustím prostě plyn a přidám tak jen málo kdy se ta přivěra otevře. čím to je ? Pro vás to jsou možná jen hloupé otázky a působím na vás dost nezkušeně ale nejde tu o to posuzovat kdo co umí přišel jsem se sem poradit.

(reakce na) Spojka Honda cr 250 r 2001

3.6.2016 v 18:05 | Nahoru | #30
Toxick> je dost možné,že je zakarbovaná...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jakou opravnou sadu na vidlice Honda CR 250 pospa5 19 4.3.2024 v 14:39 Krautkopf
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Poptávka GO motoru honda cr 250 Honda CR 250 milosxxx 5 27.8.2022 v 10:27 Ariete
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB
Hlinikovy ram vs ocelovy ram [1, 2] Honda CR 250 Milagros 50 29.1.2022 v 19:10 krokoš


TOPlist