Téma: Založili jsme hnutí NZS a hledáme členy...
23.5.2016 v 11:08
Ahoj vsem,
po zrale uvaze jsme s kamosem zalozili hnuti NZS (Na Zdraveni S-r-m, kde "-" = "e") a hledame nove cleny
Dosli jsme totiz k zaveru, ze nas "motorkaru" uz je tolik, ze hledat mezi nami jakoukoliv spojitost krome toho, ze z nejakeho duvodu obcas sedneme na neco, co ma dve kola, je nesmysl. Staci si ostatne procist par mistnich vlaken a zjistite, ze postojove, nazorove a jinak se lisime stejne, jako treba majitele dvojkovych Octavii, kterych je taky mraky a z nejakeho duvodu nemaji potrebu se zdravit.
Nemluve o tom, ze vehementne se chteji zdravit i ti, co maji kola 3, tedy ridici divnosti pripominajicich motorku jen vzdalene, pripadne 4, coz jsou ctyrkolky a to uz motorku nepripomina vubec. Nemluve o urputne zdravicich skutristech a "batuzcich", z nichz nekteri ani papiry na motorku nemaji.
Stranou ponechavam fakt, ze pozdrav nekterych pripomina spise odflaknute hajlovani kombinovane se signalem o zmene smeru jizdy pri nefunknich blinkrech...coz oboji muze zmast ostatni ucastniky silnicniho provozu
Vyzyvame tedy k zasadnimu potlaceni tohoto prezitku z dob, kdy motorek bylo jako safranu a jejich vlastnictvi urcitou revoltou proti rezimu, nesvobode a cemukoliv jinemu, protoze v dobe dnesni, kdy si motorku muze poridit z ruznych pohnutek opravdu kdokoliv, postrada toto gesto zasadne sveho vyznamu a smyslu!
V prvni fazi jsme chteli udelat vstricny krok a na pozdravy pouze odpovidat, ale on zdravi opravu kazdy, takze i tak se z toho o slunnem vikendu s ohledem na koncentraci motorek stava nesmyslne mavani rukama bez hlubsiho smyslu. Takze pryc s nim a odlisme se prave tim, ze zdravit nebudeme

Naposledy editováno 24.05.2016 22:39:17

23.5.2016 v 15:43 | Nahoru | #31
Doufám že takovejch jako je Hedge bude ubejvat

Skvělá odpověď, děkuji! 23.5.2016 v 16:00 | Nahoru | #32
V naprostým pořádku, zdravím maximálně na první projížďce po zimě, ale to je naštěstí tak 5 motorek, jinak nezdravím, když vejdu do obchoďáku tak taky každého nezdravím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Založili jsme hnutí NZS a hledáme členy...

23.5.2016 v 16:10 | Nahoru | #33

libac22 píše: Doufám že takovejch jako je Hedge bude ubejvat

Tak od Tebe, kolegy ze stejne staje, me to mrzi dvojnasob, ale budiz, mas na svuj nazor narok
A chapu, ze pro ty, kteri citi potrebu za kazdou cenu nekam patrit, protoze se v zivote zatim uplne nenasli, je tohle idealni reseni. Sednou na masinu, mavat a mavat a svet je hned veselejsi mezi bratry a sestrami
Mimochodem, predpokladam, ze kdyz se hraje mistrovstvi sveta v hokeji, tak taky vozis na aute vlajecku, aby kazdy videl, ze jako Cech fandis nasim, ne? Ja ji treba nevozim a svete div se, fandim taky nasim
A s tim "motorkarstvim" je to totez, zdraveni z Tebe motorkare neudela a jak uz tu nekdo psal...vsichni se strasne zdravi a ve finale jsi kazdemu uplne ukradeny, kdyz potrebujes pomoc.

Skvělá odpověď, děkuji! 23.5.2016 v 19:17 | Nahoru | #34
Na kole zdravím ostatní cyklisty, na vodě ostatní vodáky a na motorce ostatní motorkáře. Dělám to, protože mi to připadá jako hezký zvyk mezi lidmi s podobnými zájmy. Zakládat spolek proti tomu mi přijde jako nesmysl, ale je to každého věc, jen prosím neagitujte i proti provolávání "Ahooooj" na vodě, toho by byla škoda .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Založili jsme hnutí NZS a hledáme členy...

23.5.2016 v 20:14 | Nahoru | #35
Mr.Dreamer> za chvilu tady mas dotaz, jestli kdyz des pesky, jestli zdravis ostatni chodce

23.5.2016 v 20:56 | Nahoru | #36
wegas> v lese nebo na horské hřebenovce s tím nemám nejmenší problém. Taky zdravím místní lidi na vesnici když ji na výletě procházím, protože to tam bývá dobrým zvykem a setkávám se při tom většinou s kladnou reakcí. Naopak mě u nás serou naplaveniny z města, které nejen neumí pozdravit staršího první, dokonce ani neumí odpovědět na pozdrav. Taky zdravím kolegy v práci i když je zrovna neznám (firma o cca 200 lidech), pozdravím když vlezu do obchůdku i pokladní v supermarketu a když náhodou jedu z naší vesnice autobusem, pozdravím i řidiče. Huba mi kvůli tomu ještě neupadla a dokonce mě to ještě nikdy nic nestálo. Ruka mi jistě taky neupadne a kdybych neodpověděl na pozdrav, připadal bych si jako hulvát a dobytek. A je mi putna jestli zdraví motorkář nebo skútříkář a tak nějak nechápu žádnej důvod k nějakému kastování a měření si přirození kdo je zrovna víc. Zas takový tisícihlavý stáda motorkářů po republice nejezdí. Když mám plný ruce řízení, aspoň kývnu hlavou. Brečet nad tím, že se moc zdraví a "zakládat hnutí proti zdravení" mě opravdu přijde jako znak určité vypatlanosti a tleskat tomu nehodlám.

3 reakcí na tento příspěvek Založili jsme hnutí NZS a hledáme členy...

23.5.2016 v 21:00 | Nahoru | #37

23.5.2016 v 21:03 | Nahoru | #38
ynzha> me to nerikej, me je to u prdele, ja jenom nastinil, co nejspis nastane

23.5.2016 v 22:17 | Nahoru | #39
...vlastně zbytečný se vyjadřovat, doba před třiceti lety se nevrátí, vysvětlovat dnešním pozérům proti čemu se vymezují je házení perel sviním...

23.5.2016 v 23:13 | Nahoru | #40

PetrL3 píše: Kdyby se dali na první pohled odlišit kluci, co se od mala hrabou ve fichtlech a celej život se tomu věnujou od fotrů ze satelitních městeček co už všechno mají, tak si kupujou motorky, aby jim něco neuteklo, tak bych taky každýho nezdravil. Ale já to nepoznám.

Chtěl jsem taky napsat něco k tématu, ale udělal jsi to za mě

23.5.2016 v 23:21 | Nahoru | #41

23.5.2016 v 23:30 | Nahoru | #42
Ale za nazor kazdopadne diky, o nic jineho ani nejde...proste jsme se rozhodli nezdravit, protoze v tom nevidime po tech letech a mnozstvi uz zadne kouzlo a zajima nas, jak to vnimaji ostatni. Takze "vypatlanost" je asi trochu silne slovo, protoze zadne hnuti se nezaklada, to byla jen takova recese a "omacka" kolem, coz jsi bohuzel nepochopil.

23.5.2016 v 23:33 | Nahoru | #43

Hedge píše: protoze zadne hnuti se nezaklada,

23.5.2016 v 23:41 | Nahoru | #44

wegas píše: a sakra, ja se tesil, ze budu mit oficialni protistranu, tak to na ten bojkot kaslu a travu u silnice zdravit nebudu

Tak to se mi ulevilo, protoze kdyz se pro zmenu kouknu na Tvuj pocet prispevku, stejne bys drive nebo pozdeji vsechny nase pripadne cleny "ukecal" a pretahl na svou stranu

23.5.2016 v 23:42 | Nahoru | #45
Hedge> nedivej se jenom na pocet, koukni se spis na kvalitu, dyt si tady celou dobu akorat z lidi delam prdel

23.5.2016 v 23:44 | Nahoru | #46

Hedge píše: Takze jsi nam vlastne dal za pravdu...vnimas to podobne, ze se spoustou "motorkaru" nemas nic spolecneho, jen jsi zvolil variantu "pro jistotu" zdravit vsechny, zatimco my jsme si zvolili opacnou cestu a nezdravime nikoho

Je to tak.

Naposledy editováno 23.05.2016 23:46:31

23.5.2016 v 23:47 | Nahoru | #47
Smutne je, ze se tu casto objevuji vlakna, ktera ocenis jako docela slusny joke a zahy se ukaze, ze to dotycny mysli vazne
Tak hodne stastnych kilometru a snad prezijes, kdyz Te nekde nepozdravim

23.5.2016 v 23:48 | Nahoru | #48

Hedge píše: wegas> No a co myslis, ze je to nase vlakno? Je zabavne sledovat nektere zanicene reakce na to, ze si nekdo rypl do jejich "motorkatstvi"
Tak hodne stastnych kilometru a snad prezijes, kdyz Te nekde nepozdravim

myslim, ze se prez to nejak prenesu jinak, tobe taky

edit: me je to v zasade celkem jedno, ja zdravim, protoze me to naucili kamosi, zkrz ktery sem se dostal k motorkam

Naposledy editováno 23.05.2016 23:49:46

24.5.2016 v 00:08 | Nahoru | #49

24.5.2016 v 00:22 | Nahoru | #50

supporter81 píše: Když jsem opravoval motorku na pumpě, žádnej motorkář mi rozhodně nehodlal pomoct a to ani když jsem prosil. Všichni se spíš vysmívali. Jakmile jsem pumpu konečně opustil, hned na mě někdo mává. Ten den jsem už zdravil jen zviženým prostředníčkem. Dost často tuhle variantu pozdravu používám, kór když mě trotl málem nabourá a pak zdraví jak by jsme byli bratři. Takže s pozdravem FTW

čtu tě podruhý...a fakt seš retard

ale tak, co jinýho chtít od snažilky pekelnejch andělů

Naposledy editováno 24.05.2016 00:23:27

24.5.2016 v 00:31 | Nahoru | #51

maco píše: Tak motorku má taky kdejaký zmrd,za komančů jsem měl Jawu,to bylo samé mávání na cestě a když jsem v sobotu přijel na zábavu a zaparkoval tak mi hned šlohli zrcátko,kurvy nemyté,to jsem pak chtěl každému ukázat fakováka Nechápu jak někdo může něco ukrást,sebranka zasraná.

ale drží tě to dluoho

24.5.2016 v 00:40 | Nahoru | #52

selkie píše: ale drží tě to dluoho

To ne,vzpomněl jsem si na to ted asi po dvaceti letech jak mě zklamala ta úžasná bratrská a rytířská komunita co mi sama od sebe na mě mávala

Naposledy editováno 24.05.2016 00:41:29

24.5.2016 v 00:46 | Nahoru | #53
maco> dříve se kradli i stěrače a zelený Škodovky se furt zdravily

24.5.2016 v 00:48 | Nahoru | #54

selkie píše: maco> dříve se kradli i stěrače a zelený Škodovky se furt zdravily

Jo a za deště když jsi hovno viděl tak jsi stál a mával,ne

24.5.2016 v 06:52 | Nahoru | #55

24.5.2016 v 07:14 | Nahoru | #56

Hedge píše: ynzha> Tebe to koukam pekne nadzvedlo, kdyz jsi tomu venoval takovy elaborat, ackoliv se jinak prakticky neprojevujes (s ohledem na pocet prispevku). Jen trochu motas dve uplne odlisne veci, a to slusne vychovani (tedy zdraveni lidi v praci, na ulici, atd.) a dodrzovani nejakych zvyku (tedy zdraveni mezi motorkari), ktere s pravidly slusneho chovani nesouvisi...alespon o tom Jarkovsky ani Spacek nic nepisi

Ale pochopil, však jsem taky pokud sis všiml psal to "zakládání hnutí" do uvozovek.
BTW ta pravidla slušného chování jsou taky jen zvyk, ovšem odlišující kulturního člověka od barbara. Jejich dodržování má pro společnost daleko víc výhod, než omezení, zkus o tom zapřemýšlet ;)

Skvělá odpověď, děkuji! 24.5.2016 v 07:37 | Nahoru | #57
neviem či je to u vás tiež takéto, ale ja keď idem v sobotu/nedeľu na výjazd, tak to aby som permanentne niekomu mával. Neprejde 20sekúnd, aby oproti nešla motorka. A to sa snažím jazdiť po bočných cestách. Fakt ma to nebaví. Keď som v 20tke s motorkou začínal, bolo to fajn, že sa ti všetci zdravia. A nebolo toľko motoriek na cestách.
Teraz ma to fakt nebaví, tak sa nezdravím a bavím sa urazenými reakciami übermotorkárov na facebooku.
Najmä je sranda keď potom stojíš pri ceste s kamarátom s poruchou, stačil by jeden človek, čo by pomohol roztlačiť jednoval 650tku, ale nikto nezastane keď aj ako mávaš, každý ti kývne, že "čau, mamvpiči".

24.5.2016 v 08:07 | Nahoru | #58

HondaGiRRl píše: Tady to rozlišování, kdo je ten echt správnej motorkář, protože začal jezdit dřív, než začal chodit a jezdí zásadně v -20 °C a ten zbytek jsou jen pozéři, co si pořídili motorku jen na machrování, mě fakt baví...

Vím to. Ale takhle sem to nenapsal.
Chápu, že někdo dřív nemohl nebo na to přišel později, ok. Jen sem vysvětlil, že bych raději zdravil méně lidí a logicky bych upřednostnil ty, který to maj jako já. Dnes je motorka tak běžná věc, že ji má kdekdo, ne jen ti, kteří ji opravdu chtěli a šli si za tím. Logicky jich je teda opravdu hodně.
Já jezdím nejvíc po praze a okolí a to mám ruku furt vyhnutou v zápěstí. Asi budu mít brzo na gripu plošku. Tak to člověka začne spíš obtěžovat. Ale zvyk je železná košile. Bylo by to jako přestat zdravit po nastoupení do výtahu, kupé...

A samozřejmě připouštím, že někdo kdo jezdí chvilku a začal starší může bejt lepší jezdec, mechanik, mít větší znalosti....

btw, já už moc nejezdím, rozhodně ne jako v 15-25 letech a už vůbec ne, když není dlouhodobě nad 15 C. Takže v očích některých motorkářů můžu tzaky nebejt echt motrkář. A možná nejsem, nevadí.

Naposledy editováno 24.05.2016 08:10:10

24.5.2016 v 08:10 | Nahoru | #59
selkie> Hahaha. Bereš se moc vážně.

24.5.2016 v 08:12 | Nahoru | #60
tak fakt nechápu o čem je tady řeč, ze začátku sem myslel že si děláte srandu.

Asi jsme na jihu jiný, ale pokud jedu sám a zastavím někde na silnici okamžitě tam začnou zastavovat ostatní a ptát se zda něco nepotřebuji, pokud zastavím na letišti nebo na benzínce a vidím tam motorkáře tak pokecáme o všem možném jak kdyby sme se znaly deset let, samozřejmě to platí i na okruhu nebo na trati a další samozřejmost je tykání...
Podle mě tohle k motorkám patří a je to napříč všema státama.

A ve vyspělých zemích např Švýcarsku je slušnost zdravit lidi i na ulici např večer když se jdu projít, tak to aplikuju už několik let i v čechách a zatím jsem teda nepozoroval že by to někomu vadilo, naopak dost často jsou lidi příjemně překvapený.

Jo vlastně nad 200 už taky nezdravím:)

A zas tolik motorek nepotkávám aby mě to zdravení vadilo a v létě jich jezdí ještě méně než teď.