2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...
joone píše: Ano, projevuješ se jako debil, protože zodpovědnost má za stavbu stavbyvedoucí a je na jeho zvážení, zda značky bude otáčet sám nebo na to deleguje lopatu. Stejně tak jako ten stavbyvedoucí může tu silnici opravovat vlastníma rukama nebo to budou dělat děláci a on práci koordinuje a dohlíží.
Znovu píšu, věnuj se účinnosti bubnových brzd, změnám fyzikálních zákonů a modelům ostrovních ekonomik. I tohle téma, ač si to nechceš připustit, je na tebe složitý.
Ten stavbyvedoucí ovšem obvykle debil není a nenechá ze zavřít, proto na dopravní značení (které není v jeho kompetenci) nehrabe a nedovolí to ani lopatám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...
ynzha píše: Ten stavbyvedoucí ovšem obvykle debil není a nenechá ze zavřít, proto na dopravní značení (které není v jeho kompetenci) nehrabe a nedovolí to ani lopatám.
Tak neco podobneho jsem mu chtel napsat, ktery stavbyvedouci bude denno denne chodit v sest rano a v sest odpoledne otacet znacky a hlavne prevezme na sebe odpovednost ze az se tam rozseka par debilu vinou neotocene znacky si pujde sednout.
No ale v tomhle pripade je asi zbytecne neco psat
ynzha píše: Ten stavbyvedoucí ovšem obvykle debil není a nenechá ze zavřít, proto na dopravní značení (které není v jeho kompetenci) nehrabe a nedovolí to ani lopatám.
Ano, taková je právní úprava dnes /nikdo kromě firem dopravního značení a jejích zaměstnanců nesmí s dopravními značkami manipulovat/. Ovšem je tu problém nadužívání DZ a tím jeho nerespektování řidiči. Toto nerespektování je dnes řešeno represí ze strany PČR. Tvrdím, že tento systém je zvrácený a správná cesta je jinudy, přestat nadužívat DZ.