globalmoto_kveten





Téma: Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 21:49 | Nahoru | #1

joone píše: Ano, projevuješ se jako debil, protože zodpovědnost má za stavbu stavbyvedoucí a je na jeho zvážení, zda značky bude otáčet sám nebo na to deleguje lopatu. Stejně tak jako ten stavbyvedoucí může tu silnici opravovat vlastníma rukama nebo to budou dělat děláci a on práci koordinuje a dohlíží.
Znovu píšu, věnuj se účinnosti bubnových brzd, změnám fyzikálních zákonů a modelům ostrovních ekonomik. I tohle téma, ač si to nechceš připustit, je na tebe složitý.


Ten stavbyvedoucí ovšem obvykle debil není a nenechá ze zavřít, proto na dopravní značení (které není v jeho kompetenci) nehrabe a nedovolí to ani lopatám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 22:36 | Nahoru | #2

ynzha píše: Ten stavbyvedoucí ovšem obvykle debil není a nenechá ze zavřít, proto na dopravní značení (které není v jeho kompetenci) nehrabe a nedovolí to ani lopatám.



Tak neco podobneho jsem mu chtel napsat, ktery stavbyvedouci bude denno denne chodit v sest rano a v sest odpoledne otacet znacky a hlavne prevezme na sebe odpovednost ze az se tam rozseka par debilu vinou neotocene znacky si pujde sednout.

No ale v tomhle pripade je asi zbytecne neco psat

(reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 23:30 | Nahoru | #3

ynzha píše: Ten stavbyvedoucí ovšem obvykle debil není a nenechá ze zavřít, proto na dopravní značení (které není v jeho kompetenci) nehrabe a nedovolí to ani lopatám.


Ano, taková je právní úprava dnes /nikdo kromě firem dopravního značení a jejích zaměstnanců nesmí s dopravními značkami manipulovat/. Ovšem je tu problém nadužívání DZ a tím jeho nerespektování řidiči. Toto nerespektování je dnes řešeno represí ze strany PČR. Tvrdím, že tento systém je zvrácený a správná cesta je jinudy, přestat nadužívat DZ.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist