globalmoto_kveten





Téma: Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 14:06 | Nahoru | #1

joone píše: Ha ha ha, hi hi hi, inteligentní příspěvek jako většina tvých. Nedělám si iluze, že by jsi to nějak hlouběji pochopil, ale pro ostatní:
Na začátku směny lopata otočí značky omezující rychlost směrem k přijíždějícím řidičům tak aby byly viditelné a na konci směny je otočí o 90°do pole (bohužel toto legislativa neumožňuje).



Hoši vy furt vycházíte z chybného předpokladu, že to je kvůli lopatám. Primární důvod je technickej předpis pro dopravní značení, musel bych někoho otravovat aby mě nasměroval na číslo normy atd.. Je tam dost striktně definovaný jak má taková uzavírka pruhu vypadat včetně dopravního značení a povolená maximálka je daná šířkou jízdních pruhů. Ti silničáři to tam nestaví podle své libovůle, na každou uzavírku je normálně projekt, kterej schvaluje kdekdo včetně PČR a staví se to striktně podle toho. A to značení obvykle jaksi dynamicky měnit nejde (že by jako večer naběhla firma provádějící značení, oloupala dočasný žlutý pruhy z vozovky a posunula to celý kus dál a nad ránem zase zpátky??). To je takovej problém na tom kusu sundat nohu z plynu? O kolik minut později dojedeš? A o kolik hodin později dojedeš, když se tam před tebou nějakej namachrovanej kokot požduchá s kamionem a stojí kvůli němu všichni...

(reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 14:14 | Nahoru | #2
ynzha> Eště že ty předpisy máme, co bysme si jinak počali.
Zakrejt černým pytlem značky omezující rychlost na konci šichty a ráno je zase odkrejt je asi problém, to že to zákon asi neumožňuje vím.
A nohu z plynu sundávám podle momentální situace, ne podle nějakejch plechovejch koleček s čísílkem.
Čau, Tom

(reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 16:24 | Nahoru | #3
ynzha> Tak ja urcite nebvychazim z toho, ze omezeni je kvuli delnikum.
Na te dalnici jeste ok, to se da snest.

Kde je to opravdu na hlavu padle, ctyrproudovky a pri svedeni do jednho pruhu omezeni na 40km/h, pritom nikde ani noha.

Tudiz tam by mohla uplne v klidu byt omezena rychlost jen od - do, nebo takova ta obrovska led cedule na ktere by pri praci svitilo krom svedeni do jednoho pruhu i omezeni rychlosti - po skonceni jen svedeni do pruhu.

Ale tak to je debata jako spousty nesmyslnych omezeni na nasich cestach. S lidmi kteri se haji tim, ze pokud to zachrani alespon jeden zivot debila tak to opatreni melo smysl, se opravdu nikam nepohnem.

Naposledy editováno 16.05.2016 16:29:21

(reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 19:47 | Nahoru | #4

ynzha píše: Hoši vy furt vycházíte z chybného předpokladu, že to je kvůli lopatám. Primární důvod je technickej předpis pro dopravní značení, musel bych někoho otravovat aby mě nasměroval na číslo normy atd.. Je tam dost striktně definovaný jak má taková uzavírka pruhu vypadat včetně dopravního značení a povolená maximálka je daná šířkou jízdních pruhů. Ti silničáři to tam nestaví podle své libovůle, na každou uzavírku je normálně projekt, kterej schvaluje kdekdo včetně PČR a staví se to striktně podle toho. A to značení obvykle jaksi dynamicky měnit nejde (že by jako večer naběhla firma provádějící značení, oloupala dočasný žlutý pruhy z vozovky a posunula to celý kus dál a nad ránem zase zpátky??). To je takovej problém na tom kusu sundat nohu z plynu? O kolik minut později dojedeš? A o kolik hodin později dojedeš, když se tam před tebou nějakej namachrovanej kokot požduchá s kamionem a stojí kvůli němu všichni...


Tohle já všechno vím a obsahuje to moje věta v závorce "bohužel toto legislativa neumožňuje". Nicméně jsou dopravní omezení, kdy ráno firma provádějící značení naběhne, značky pootáčí, směrovací desky roztáhne a večer naopak a další dny znova a je to přímo v podmínkách v projektu. Takže ono by to i leckde jinde šlo, ale jaksi není vůle.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist