globalmoto_duben_nolan





Téma: Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 12:55 | Nahoru | #61
joone> Joo tak, tak to je jeste lepsi napad.

Ty bys mel byt neceho ministr, z jednoduche veci nadelas petisetstrankovy manual s potrebou padesati uredniku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 13:14 | Nahoru | #62

Creck píše: joone> Joo tak, tak to je jeste lepsi napad.

Ty bys mel byt neceho ministr, z jednoduche veci nadelas petisetstrankovy manual s potrebou padesati uredniku


Křečku, není to žádná novinka, ale jsi opravdovej debil - co přesně ti připadá složitýho na otočení značek a proč ti připadá snadnější udělat dodatkovou tabulku na stavbě kde se může za pěknýho počasí makat do noci a když přijde třeba bouřka tak se končí klidně v poledne?
Klidně neodpovídej, nic rozumnýho stejně nečekám.
Čau, Tom

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 14:06 | Nahoru | #63

joone píše: Ha ha ha, hi hi hi, inteligentní příspěvek jako většina tvých. Nedělám si iluze, že by jsi to nějak hlouběji pochopil, ale pro ostatní:
Na začátku směny lopata otočí značky omezující rychlost směrem k přijíždějícím řidičům tak aby byly viditelné a na konci směny je otočí o 90°do pole (bohužel toto legislativa neumožňuje).



Hoši vy furt vycházíte z chybného předpokladu, že to je kvůli lopatám. Primární důvod je technickej předpis pro dopravní značení, musel bych někoho otravovat aby mě nasměroval na číslo normy atd.. Je tam dost striktně definovaný jak má taková uzavírka pruhu vypadat včetně dopravního značení a povolená maximálka je daná šířkou jízdních pruhů. Ti silničáři to tam nestaví podle své libovůle, na každou uzavírku je normálně projekt, kterej schvaluje kdekdo včetně PČR a staví se to striktně podle toho. A to značení obvykle jaksi dynamicky měnit nejde (že by jako večer naběhla firma provádějící značení, oloupala dočasný žlutý pruhy z vozovky a posunula to celý kus dál a nad ránem zase zpátky??). To je takovej problém na tom kusu sundat nohu z plynu? O kolik minut později dojedeš? A o kolik hodin později dojedeš, když se tam před tebou nějakej namachrovanej kokot požduchá s kamionem a stojí kvůli němu všichni...

(reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 14:14 | Nahoru | #64
ynzha> Eště že ty předpisy máme, co bysme si jinak počali.
Zakrejt černým pytlem značky omezující rychlost na konci šichty a ráno je zase odkrejt je asi problém, to že to zákon asi neumožňuje vím.
A nohu z plynu sundávám podle momentální situace, ne podle nějakejch plechovejch koleček s čísílkem.
Čau, Tom

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 14:17 | Nahoru | #65
TomElefant750> Jednoduse mi prijde zvlastni ze v jednom vlakne hanite praci policie a v tom samem vlakne nechate ridit dopravu cigana s peti tridama zakladky.

Ale jak pises, je to asi tim ze jsem debil.

(reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 14:24 | Nahoru | #66
Creck> Myslím si že i ty musíš vidět že použít slova "policie" a "práce" v jedný větě není úplně košer.
Jaký přesně vzdělání je potřeba na zakrytí značky v době kdy důvod omezení (práce na silnici) pomine?
Možná debil nejsi, ale vyjadřuješ se tak.
Čau, Tom

Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 14:46 | Nahoru | #67
Ono by možná stačilo fízlům odejmout pravomoc měřit rychlost.

(reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 16:24 | Nahoru | #68
ynzha> Tak ja urcite nebvychazim z toho, ze omezeni je kvuli delnikum.
Na te dalnici jeste ok, to se da snest.

Kde je to opravdu na hlavu padle, ctyrproudovky a pri svedeni do jednho pruhu omezeni na 40km/h, pritom nikde ani noha.

Tudiz tam by mohla uplne v klidu byt omezena rychlost jen od - do, nebo takova ta obrovska led cedule na ktere by pri praci svitilo krom svedeni do jednoho pruhu i omezeni rychlosti - po skonceni jen svedeni do pruhu.

Ale tak to je debata jako spousty nesmyslnych omezeni na nasich cestach. S lidmi kteri se haji tim, ze pokud to zachrani alespon jeden zivot debila tak to opatreni melo smysl, se opravdu nikam nepohnem.

Naposledy editováno 16.05.2016 16:29:21

1 reakcí na tento příspěvek Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 16:35 | Nahoru | #69
Měli by tě zavřít až zčernáš. Né za rychlost blondi, ale za ten sazomet v Alfě. To by mělo být tresné. Takové rouhání.

Jinak jen značkuji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 17:39 | Nahoru | #70
Poggy> Pán nerad pojízdná naftová kamna?

(reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 19:47 | Nahoru | #71

ynzha píše: Hoši vy furt vycházíte z chybného předpokladu, že to je kvůli lopatám. Primární důvod je technickej předpis pro dopravní značení, musel bych někoho otravovat aby mě nasměroval na číslo normy atd.. Je tam dost striktně definovaný jak má taková uzavírka pruhu vypadat včetně dopravního značení a povolená maximálka je daná šířkou jízdních pruhů. Ti silničáři to tam nestaví podle své libovůle, na každou uzavírku je normálně projekt, kterej schvaluje kdekdo včetně PČR a staví se to striktně podle toho. A to značení obvykle jaksi dynamicky měnit nejde (že by jako večer naběhla firma provádějící značení, oloupala dočasný žlutý pruhy z vozovky a posunula to celý kus dál a nad ránem zase zpátky??). To je takovej problém na tom kusu sundat nohu z plynu? O kolik minut později dojedeš? A o kolik hodin později dojedeš, když se tam před tebou nějakej namachrovanej kokot požduchá s kamionem a stojí kvůli němu všichni...


Tohle já všechno vím a obsahuje to moje věta v závorce "bohužel toto legislativa neumožňuje". Nicméně jsou dopravní omezení, kdy ráno firma provádějící značení naběhne, značky pootáčí, směrovací desky roztáhne a večer naopak a další dny znova a je to přímo v podmínkách v projektu. Takže ono by to i leckde jinde šlo, ale jaksi není vůle.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 19:58 | Nahoru | #72

Creck píše: TomElefant750> Jednoduse mi prijde zvlastni ze v jednom vlakne hanite praci policie a v tom samem vlakne nechate ridit dopravu cigana s peti tridama zakladky.

Ale jak pises,je to asi tim ze jsem debil.


Ano, projevuješ se jako debil, protože zodpovědnost má za stavbu stavbyvedoucí a je na jeho zvážení, zda značky bude otáčet sám nebo na to deleguje lopatu. Stejně tak jako ten stavbyvedoucí může tu silnici opravovat vlastníma rukama nebo to budou dělat děláci a on práci koordinuje a dohlíží.
Znovu píšu, věnuj se účinnosti bubnových brzd, změnám fyzikálních zákonů a modelům ostrovních ekonomik. I tohle téma, ač si to nechceš připustit, je na tebe složitý.

Naposledy editováno 16.05.2016 19:59:29

(reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 19:58 | Nahoru | #73

Číkus píše: Poggy> Pán nerad pojízdná naftová kamna?


Alfa není Das Auto. Jsou prostě auta kam se kamna nehodí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 21:49 | Nahoru | #74

joone píše: Ano, projevuješ se jako debil, protože zodpovědnost má za stavbu stavbyvedoucí a je na jeho zvážení, zda značky bude otáčet sám nebo na to deleguje lopatu. Stejně tak jako ten stavbyvedoucí může tu silnici opravovat vlastníma rukama nebo to budou dělat děláci a on práci koordinuje a dohlíží.
Znovu píšu, věnuj se účinnosti bubnových brzd, změnám fyzikálních zákonů a modelům ostrovních ekonomik. I tohle téma, ač si to nechceš připustit, je na tebe složitý.


Ten stavbyvedoucí ovšem obvykle debil není a nenechá ze zavřít, proto na dopravní značení (které není v jeho kompetenci) nehrabe a nedovolí to ani lopatám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 22:36 | Nahoru | #75

ynzha píše: Ten stavbyvedoucí ovšem obvykle debil není a nenechá ze zavřít, proto na dopravní značení (které není v jeho kompetenci) nehrabe a nedovolí to ani lopatám.



Tak neco podobneho jsem mu chtel napsat, ktery stavbyvedouci bude denno denne chodit v sest rano a v sest odpoledne otacet znacky a hlavne prevezme na sebe odpovednost ze az se tam rozseka par debilu vinou neotocene znacky si pujde sednout.

No ale v tomhle pripade je asi zbytecne neco psat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 22:44 | Nahoru | #76
Creck> a vono je asi dneska problem mit znacku, kterou muzete prepnout nekde z centra rizeni/sledovani dalnice , ze ? technicky desne slozity.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 22:47 | Nahoru | #77

gugo píše: Creck> a vono je asi dneska problem mit znacku, kterou muzete prepnout nekde z centra rizeni/sledovani dalnice , ze ? technicky desne slozity.



a jak z toho centra zjistis ze uz vazne na te stavbe nikdo neni ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 22:59 | Nahoru | #78
Creck> Dobry vecer, tady stavby vedouci Josef Novak usek D1 xy, prave jsme ukoncili praci a opoustime staveniste, muzete prepnout dopravni znaceni, nashledanou, zitra zaciname v 6 rano....

strasne slozity, co ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 23:21 | Nahoru | #79

gugo píše: Creck> Dobry vecer, tady stavby vedouci Josef Novak usek D1 xy, prave jsme ukoncili praci a opoustime staveniste, muzete prepnout dopravni znaceni, nashledanou, zitra zaciname v 6 rano....

strasne slozity, co ?



Takze jsme zase na zacatku, v sest rano a v sest vecer musi byt pritomen stavbyvedouci.

Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 23:25 | Nahoru | #80
V 6 ráno ani v 6 večer tam není ani noha, natož nějaký čehokoli vedoucí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 23:28 | Nahoru | #81

Creck píše: Takze jsme zase na zacatku, v sest rano a v sest vecer musi byt pritomen stavbyvedouci.



Proc hledas problem tam kde neni ? Lidi sjou schopni si tyto informace obvykle predat. Zvlast kdyz kdyz jim ty rychle jedouci auta tak vadi, ze ?
Bezne si lidi predavaji telefonicky dulezitejsi udaje, nez to ze ma nekdo zmacknout knoflik a prepnout znacku.

Alek dyby byl nejakej problem s LEDkovejma znackama, tak by klidne mohli ty dalnicni useky objet fizlove a ty znacky otocit. Uz takhle jich mame nejvic v Evrope a budeme mit jeste o 4k vic, tak to vyjde pomalu na kazdej opravovanej usek dalnice tlupa fizlu co tam muzou hlidat a otacet znacky.

(reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 23:30 | Nahoru | #82

ynzha píše: Ten stavbyvedoucí ovšem obvykle debil není a nenechá ze zavřít, proto na dopravní značení (které není v jeho kompetenci) nehrabe a nedovolí to ani lopatám.


Ano, taková je právní úprava dnes /nikdo kromě firem dopravního značení a jejích zaměstnanců nesmí s dopravními značkami manipulovat/. Ovšem je tu problém nadužívání DZ a tím jeho nerespektování řidiči. Toto nerespektování je dnes řešeno represí ze strany PČR. Tvrdím, že tento systém je zvrácený a správná cesta je jinudy, přestat nadužívat DZ.

(reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

16.5.2016 v 23:39 | Nahoru | #83
gugo> Ale tak ja nehledam problem kde neni, v sest vecer tam uz stejne na to kazdy mrda a jede kolik chce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

17.5.2016 v 07:35 | Nahoru | #84

wegas píše: voknem a pak prez haupnu dopredu



já viděl celou sadu těch fotek...a dle toho vylezla stranou spolujezdce...ale asi to bylo stejně "divadlo"!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

17.5.2016 v 08:35 | Nahoru | #85
2LEKO> to mě taky napadlo, že otevřela dveře, viděla tu vodu a vzala to druhou stranou..
Dík za info

(reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

17.5.2016 v 09:34 | Nahoru | #86

dva_hrnce píše: 2LEKO> to mě taky napadlo, že otevřela dveře, viděla tu vodu a vzala to druhou stranou..
Dík za info



..jak jsem psal..asi divadlo pro fotografa




















2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

17.5.2016 v 11:29 | Nahoru | #87

gugo píše: Creck> Dobry vecer, tady stavby vedouci Josef Novak usek D1 xy, prave jsme ukoncili praci a opoustime staveniste, muzete prepnout dopravni znaceni, nashledanou, zitra zaciname v 6 rano....

strasne slozity, co ?



Když vymyslíš něco, co na stisk tlačítka na dispečinku v Ostravě změní značky, posune panenky a přemaluje dočasný vodorovný značení tak, aby zůstala šířka pruhu minimálně 3,5 m, tak by to patrně šlo. Do 2,5m pruhu tě 130 nikdo nepustí, protože norma... Ale nikdo to nezaplatí, takže se na to co, kurva Halík?? Takže se na to každej vysere. V okamžiku, kdy jediným kritériem výběrových řízení v tomhle banánistánu je cena, to lepší nebude. Tady není nikdo schopnej ani urychlit opravu vícesměnným provozem (protože za noční hoknu, víkendy a svátky je potřeba zaplatit lopatám příplatky, svítit atd...).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

17.5.2016 v 12:03 | Nahoru | #88
ynzha> Panenkou myslíš Směrovaci desku Z4?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

17.5.2016 v 12:10 | Nahoru | #89
joone> jojo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na highwayi číslo jedna, vyjetejma kolejema...

17.5.2016 v 12:29 | Nahoru | #90
ynzha> takže jsi stavoš
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist