globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ,,Prokazování technické způsobilosti při silniční kontrole Policií ČR"...
10.5.2016 v 14:01
Zdarec, možná to bude úplně k hovnu, ale už toho mám opravdu plné zuby a tak jsem vznesl tento dotaz na MDČR.

Žadatel:
....to su já (v původním textu pochopitelně plným jménem i s datem narození, aby si mě mohli rychleji najít a pořádně se na mně povozit)

Dotazovaný:
Ministerstvo dopravy ČR
Oddělení schvalování vozidel a jejich kontroly v provozu

Žádost o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím

Dobrý den,

vzhledem k výraznému zpřísnění kontrol řidičů a majitelů motocyklů ze strany státních složek a STK, vycházející z metodické příručky ,,Prokazování technické způsobilosti při silniční kontrole Policií ČR a neschválené změny motocyklů" autora Bc.Vladimíra Duška, předpokládám, že jsou závěry v této příručce publikované stran úprav motocyklů, podloženy statistikou o nehodách motocyklů zapříčiněných neschválenými úpravami, stejně jako studíí o nepříznivých vlivech na životní prostředí způsobených provozem takto upravených motocyklů.

Žádám proto o poskytnutí těchto informací:
1.) statistika nehod motocyklů zapříčiněných neschválenými úpravami motocyklů v období mezi lety 2010 až 2015
2.) posudek o vlivu na životní prostředí provozováním motocyklů s neschválenými úpravami

Pokud autor vycházel pouze z domněnek a nikoliv z řádně zpracovaných posudků a statistik, domnívám se jako majitel motocyklu a zároveň jeho řidič, že se jedná pouze o šikanu motocyklistů bez patřičného odůvodnění.

Děkuji
S pozdravem
...zase já

Anketa: Přidáš se s obdobným dotazem?
ANO
66%
43
NE
14%
9
KAŠLU NA TO, JDU SI TO HODIT
20%
13

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ,,Prokazování technické způsobilosti při silniční kontrole P...

14.5.2016 v 08:47 | Nahoru | #1
gobern> Aha, takže podle tebe je správnou cestou popřít individualitu jedince a zařadit se do uniformovaného stáda, kdy všichni budeme jezdit na motocyklech tak jak vyjely z fabriky. A úpně mimo jsou řeči o tom, že přece přizpůsobení si motorky vlastním představám, je za použití homodílů, možné. Stačí si dohledat spoustu čerstvých zkušeností, kdy byli majitelé ,,vyhozeni" z STK, byť měli homologované díly. Tohle je přece zásadní potírání důvodů, proč si jedinec motocykl pořizuje. Motorky v dnešní době nejsou dopravním prostředkem, ale pro drtivou většinu uživatelů je to koníček a životní styl, kterému propadli. Od nepaměti se motorky upravovaly, téměř každý si tu svou dovybavuje a upravuje dle vlastního vkusu. A ačkoliv to zní jakkoliv pateticky, tak motorka je opravdu o svobodě. O svobodě každého konkrétního jednotlivce. Motorka nabízí daleko více prožitků a smyslových vjemů, než kterékoliv auto, loď, letadlo a podobné motorizované přibližovadla.
Píšeš ,,co takhle mít motorku v pořádku". Nějak si nedokážu vybavit, že bych za posledních třeba patnáct let, viděl motorku, která by nějakým zásadním způsobem ohrožovala zdraví a bezpečnost účastníků silničního provozu. Proto mě zajímá i to kolik nehod bylo způsobených ,,neschválenou" úpravou motocyklu. Kdyby prokazatelně 10 nebo 20, tak pořád je to v celkovém počtu nehod tak šíleně zanedbatelné množství, že mi z toho vychází opravdu jenom a pouze šikana a buzerace motivovaná prozatím neobjasněnými finančními toky. A zaštiťování této ,,bohulibé" aktivity, kecama o potřebě ochraňovat nebohé obyvatelstvo národa, potažmo celé zasrané EU, před nájezdama šílených motorkářů na verglech jak vystřižených ze ságy o Mad Maxovi, je ve světle faktů o počtu těchto nehod, jenom a jenom k pláči!!!
Samozřejmě, že totálně oholené gumy, nebo nebrzdící motorka, nemá na cestě co dělat. Sviť, brzdi, měj výhled za sebe, neztrácej na cestu olej, dodržuj předpisy na cestě a jezdi. Co je na tom kurva tak složitého???

(reakce na) ,,Prokazování technické způsobilosti při silniční kontrole P...

15.5.2016 v 11:38 | Nahoru | #2
Hughes.de.Payns> podpis v plné míře

(reakce na) ,,Prokazování technické způsobilosti při silniční kontrole P...

15.5.2016 v 11:38 | Nahoru | #3

Hughes.de.Payns píše: gobern> Aha, takže podle tebe je správnou cestou popřít individualitu jedince a zařadit se do uniformovaného stáda, kdy všichni budeme jezdit na motocyklech tak jak vyjely z fabriky. A úpně mimo jsou řeči o tom, že přece přizpůsobení si motorky vlastním představám, je za použití homodílů, možné. Stačí si dohledat spoustu čerstvých zkušeností, kdy byli majitelé ,,vyhozeni" z STK, byť měli homologované díly. Tohle je přece zásadní potírání důvodů, proč si jedinec motocykl pořizuje. Motorky v dnešní době nejsou dopravním prostředkem, ale pro drtivou většinu uživatelů je to koníček a životní styl, kterému propadli. Od nepaměti se motorky upravovaly, téměř každý si tu svou dovybavuje a upravuje dle vlastního vkusu. A ačkoliv to zní jakkoliv pateticky, tak motorka je opravdu o svobodě. O svobodě každého konkrétního jednotlivce. Motorka nabízí daleko více prožitků a smyslových vjemů, než kterékoliv auto, loď, letadlo a podobné motorizované přibližovadla.
Píšeš ,,co takhle mít motorku v pořádku". Nějak si nedokážu vybavit, že bych za posledních třeba patnáct let, viděl motorku, která by nějakým zásadním způsobem ohrožovala zdraví a bezpečnost účastníků silničního provozu. Proto mě zajímá i to kolik nehod bylo způsobených ,,neschválenou" úpravou motocyklu. Kdyby prokazatelně 10 nebo 20, tak pořád je to v celkovém počtu nehod tak šíleně zanedbatelné množství, že mi z toho vychází opravdu jenom a pouze šikana a buzerace motivovaná prozatím neobjasněnými finančními toky. A zaštiťování této ,,bohulibé" aktivity, kecama o potřebě ochraňovat nebohé obyvatelstvo národa, potažmo celé zasrané EU, před nájezdama šílených motorkářů na verglech jak vystřižených ze ságy o Mad Maxovi, je ve světle faktů o počtu těchto nehod, jenom a jenom k pláči!!!
Samozřejmě, že totálně oholené gumy, nebo nebrzdící motorka, nemá na cestě co dělat. Sviť, brzdi, měj výhled za sebe, neztrácej na cestu olej, dodržuj předpisy na cestě a jezdi. Co je na tom kurva tak složitého???



Suhlas a podpis v plné míře

(reakce na) ,,Prokazování technické způsobilosti při silniční kontrole P...

15.5.2016 v 13:16 | Nahoru | #4
Hughes.de.Payns> a taky treba neotravuj vsechny kolem silenym kravalen otevrenych trubek bez tlumice, neprud vsechny blbym osvetlenim, ktere oslnuje, neprud ostatni tim, ze mas blbe blinkry co nejsou videt.

HOFA: s tim tvym strepem aby nepodepisoval... roury od kamen misto vyfuku, svetlo co neni zezadu videt, o blinkrech radsi ani nemluvit, ze...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist