globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 250 kývačka vs. panelka
6.5.2016 v 22:58
Ahoj, uvažuji o koupi Jawy250, ale nemám prakticky žádné zkušenosti (pouze s fichtlem)
Líbí se mi kývačka i panelka, co byste mi doporučili?
Moto bych měl na kratší výlety, ale rád bych, aby to frčelo i těch 90km/h a neutavilo se to - neměl bych uvažovat radši o 350?
Budu rád za rady..

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 kývačka vs. panelka

15.5.2016 v 00:30 | Nahoru | #1
První 487 je taková nenápadná modernizace 477. Ložiska na klikovce už nejsou mazaná převoďákem, ale klasicky směsí. Oilmaster už se na to nedával, ale jde tam namontovat. Jinak je tam restrikce v sání a karburátoru a tím to má trochu menší výkon. Pozdější typy už to neměly a ještě měly z výroby 3. výbrus, takže objem byl cca 180 ccm. Ty motory jsou až na výše zmíněnou změnu mazání ložisek na klikovce stejné.
Dále pozdější typy 487 měly hliníkovou kyvku a přední kotoučovou brzdu.
Takže shrnuto, první 487 jsou výkonem o něco horší než 477, ale pozdější typy s kotoučovkou mají výkon stejný+lepší jízdní vlastnosti dík hliníkové kyvce a kotoučové brzdě.

(reakce na) Jawa 250 kývačka vs. panelka

16.5.2016 v 13:00 | Nahoru | #2

Kynklačka píše: První 487 je taková nenápadná modernizace 477. Ložiska na klikovce už nejsou mazaná převoďákem, ale klasicky směsí. Oilmaster už se na to nedával, ale jde tam namontovat. Jinak je tam restrikce v sání a karburátoru a tím to má trochu menší výkon. Pozdější typy už to neměly a ještě měly z výroby 3. výbrus, takže objem byl cca 180 ccm. Ty motory jsou až na výše zmíněnou změnu mazání ložisek na klikovce stejné.
Dále pozdější typy 487 měly hliníkovou kyvku a přední kotoučovou brzdu.
Takže shrnuto, první 487 jsou výkonem o něco horší než 477, ale pozdější typy s kotoučovkou mají výkon stejný+lepší jízdní vlastnosti dík hliníkové kyvce a kotoučové brzdě.



Kecy! máš v tom zmatek! púrvní 487 jsou na tom o něco hůř než 477, ale nijak tragicky, dá se to téměř zanedbat. Ale poslední 487 mají sání ještě více, úplně totálně uškrcené a jsou to nejlínější sráče ze všech hranatých čezet! Což je velká škoda,když jejich podvozek je na poměry českých motorek super.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3876, 3877] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116284 Dnes v 07:47 Jirka4137
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist