globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 250 kývačka vs. panelka
6.5.2016 v 22:58
Ahoj, uvažuji o koupi Jawy250, ale nemám prakticky žádné zkušenosti (pouze s fichtlem)
Líbí se mi kývačka i panelka, co byste mi doporučili?
Moto bych měl na kratší výlety, ale rád bych, aby to frčelo i těch 90km/h a neutavilo se to - neměl bych uvažovat radši o 350?
Budu rád za rady..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 kývačka vs. panelka

7.5.2016 v 22:33 | Nahoru | #1

Filip1987 píše: Dutohlav_Rimmer> Není to nereálný, kámoš nedávno koupil 250 kejvačku za 20tis v celkem slušným stavu...



Tak to musela být opravdu veliká haluz, nebo mimo inzerci od známého. Kývačku ani Panelku 250 za 20 v použitelném stavu s papírama nekoupíš a o 350 ani neuvažuj. Holt pánové překupníci vyšroubovali ceny hezky vysoko.

Jinak 250 Kývačka ani Panelka s provozem nesplyne. Běžná cestovní dlouhodobě udržitelná rychlost je 80km/hod, pak už se to třepe a u slabší Kývačky se motor trápí. Jestli Ti jde o krásu a požitek z jízdy na veteránu, je to dobrá volba, taky rád občas vytáhnu svou kývačku. Pokud se chceš svézt na motorce, pořiď si cokoliv jiného než Jawu. Za 35t, koupíš krásného japonce, do kterého leješ jen benzín, měníš olej a ta motorka alespoň jede.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 kývačka vs. panelka

7.5.2016 v 23:07 | Nahoru | #2
fidlimydli> Mě se líbí, jak lidi často argumentují větou: "ser na jawu a kup si raději Japonce". A jako co? Krásného Japonce za 35 tisíc? Zvenku asi jo...
Já mám 634 jako cesťáka, leju do toho benzín s olejem a jinak nic. Teď jsem udělal výbrus a kliku, na origo válce měla nalítáno skoro 50 tis. km a ještě by něco daly, ale klika už hučela jako pračka. Navíc mám jistotu, že když se někdy něco posere, tak to opravím za tragicky směšnou cenu. A kdybych bydlel v paneláku, tak mi na GO motoru postačí třeba koupelna a základní nářadí. Když se něco posere u krásného Japonce za 35 tis, tak s nadsázkou dalších 35 tisíc mě bude stát oprava.
Starý japonský vrány jsou horší než staré jawy a to z jednoho jednoduchého důvodu. Mají toho za sebou víc než ty jawy a jejich oprava je neúměrně nákladná. Takže to většinou než GO motoru znamená shánění jiného "lepšího" motoru s nejasnou minulostí a ještě nejasnější budoucností.
Když krásného Japonce, tak od 40 tisíc výš a za to má dvě hranaté 350 se základní oživovací údržbou. Samozřejmě mám Japonce a jezdím s ním když se chci někam účelně a rychle dostat (to aby jsi si nemyslel, že jsem jen jawa-úchyl), ale cokoliv za 35 tis. napříč všemi kubaturami bude minimálně dvacet let starej sráč co žere oleje stejně jako benzínu.
A věci jako brzdové destičky, filtry, olej, posrané svíčky atd., zkrátka to co se prostě musí vyměnit při koupi každé ojeté motorky, vyjde u Japonce taky na nějaký peníz. Tak proč furt někomu cpát Japonce, když je prostě (zatím) cenově jinde než jawa?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3876, 3877] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116287 Včera v 21:59 Milan1963
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist