Líbí se mi kývačka i panelka, co byste mi doporučili?
Moto bych měl na kratší výlety, ale rád bych, aby to frčelo i těch 90km/h a neutavilo se to - neměl bych uvažovat radši o 350?
Budu rád za rady..
podívej se na ten jejich cestopis sami říkají, že je motor z kývačky a zbytek panelka (a nejen rámeček ), že panelka vychází z kývačky je jasný
relatko za 400? vape řeší jen relátko? pro chudáka každý chudák
už jsi prodal zapalko a motor? ty jsi tak neschopný...
a kdo by na tebe nebyl vysazený, když ke každému tématu musíš přihodit nějakou hovadinu?
jednu diskuzi jsi ukončil jak král (spíš jak d.bil) a druhou začneš
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 kývačka vs. panelka
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 kývačka vs. panelka
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 kývačka vs. panelka
A Míro592, bolo by múdrejšie sa vyjadrovať k tomu, čo si aspoň na obrázku videl. Napísať, že "FJ1200 je je strašná darda na naše silnice úplně zbytečná a pokud si ji koupil výhodně, tak je to o tom, že prostě o toto není zájem . . . " je teda riadna blbosť. Okrem toho, že FJ sa v inzercii nikdy moc dlho neohreje je ten motor tak pružný, že na 5. stupni funguje od 1500 otáčok a pri jazdení á la jawa do 90km/h to žere 5,5L/100 km. Akurát s tým rozdielom, že na tých 90 to vyjde za pár sekúnd. Aby som mal spotrebu 7 L, tak by som musel prasiť jak šialený, alebo ísť furt 130 po diaľnici. A aby si mal radosť, že je to drahé, tak reťazový set s výmenou stojí 170 euro....
Do rámu hranaté sportky (nejlíp vpředu s kotoučem) namontovat jednovál kulatou dvěpade z typu 455?
Tudle variantu vyráběli a vyváželi mimo jiné do Jižní Ameriky, páč asi stopětasedmě v těch horách docházel dech...
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 kývačka vs. panelka
V dávných dobách se ty úpravy děly, zejména pro použití v trialu...tam se ještě válec převrtal na motokrosových 70mm...
A to před tím, než to ve Strakonicích začali vyrábět - páč se přímo nabízel lepší rám a větší objem - 2 v 1, jak je dnes moderní...
Jo, 45% rozdílu objemu motoru v horách poznat je. Už od dvou tisíc metrů...
Naposledy editováno 03.06.2016 11:25:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 kývačka vs. panelka
pech. píše: A ono to jede... Akorát ten kolíček je blbě, ten jsem tam nikdy nedával, protože pak tě to většinou nedovolí to nastavit správně, takže bez kolíčku, on je tam stejně úplně k hovnu, protože ten lehkej rotor se dorvanej na tom kuželu nehne ani omylem.
Anglická klasika má vše na kuželu bez per či kolíčků. Ono pokud nesedí kužel, kolík se střihne, neboť to emá šanci udržet a pokud kužel sedí, je tam kolíček k ničemu a jak píšeš, nedovolí šteluňk
Jinak před instalací zabrušuju kužely vůči sobě brusnou pastou na ventily a pak pořádně odmastit. A drží to bez problémů.
A pak to spolehlivě drží.
Na demontáž pořádný stahovák...
Anglická klasika - včera jsem v Hodoníně na světlech viděl Nortona nebo Matchlese...má to něco do sebe .
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 kývačka vs. panelka
To zabrušování kuželů je už trochu paranoia, protože takovýto kuželový spoj se neopotřebovává a pokud je navíc jeden díl z materiálu měkčího, je to zcela zbytečné, byť by se tomu tím nemuselo ublížit.
typický příklad pro nevěřící tomáše.. vlevo na klice, je kolo primárního převodu, přitažené na kužel, bez kolíku pochopitelně a fičí tudy plný výkon motoru, což je u těchto samohybů nějakých 10-20k, bez sebemenších problémů... Vpravo je odběr ať nežeru v setinách této hodnoty.
A to zabroušení až taková paranoia není. Je jasný, že nesedící kužely z kalenýho materiálu vůči sobě nezabrousíš, ani kdyby ses zbláznil, ale pokud je kužel po broušní nakulato hladký jak sklo, tak zabroušením jej nejen lehce spasuješ, ale i zdrsníš a proti pootočení při přenosu větší síly (právě třeba u primáru) se to vyplatí.
Zkus si to někdy. ;)
Navíc tím odhalíš i to, že někdo kužel zmrvil a nesedí, protože ten povrch po broušení pastou buď zmatovatí po celé ploše kužele (pak je to OK)
a nebo ne a kužely vůči sobě nesedí a je riziko to montovat do sebe a minimálně přeměřím, zda jsou v toleranci.
Takže za mě určitě zabrušovat, je to asi lepší, než nějaké protočení nebo lezení pod dekl k primáru, co se protáčí.
Ale jak píšeš, kdo nevěří ať tam běží.
Zdenal: Jo, to ťukání je dobrá věc, ale s citem.
Jedna rána a sundáváš to flexou, když se ty kužely hryznou a ložiskům kladivo taky moc nepřidá.
Naposledy editováno 28.06.2016 21:14:05
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 kývačka vs. panelka
Stahovákem to je jak prd, akorát ten stahovák musí být skutečně stahovák, ne jeho parodie.....
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 kývačka vs. panelka
Naposledy editováno 04.07.2016 22:09:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 kývačka vs. panelka
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3987, 3988] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 119632 | Dnes v 00:50 sharp |
jawa 250 problem s elektrinou Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590, Jawa 250/353 Kýv... | Lithwick | 4 | 8.8.2024 v 14:07 Radek2107 |
Teče přední tlumič Jawa 250/353 Kývačka | vasik006 | 8 | 19.7.2024 v 08:47 vasik006 |
Lamely Taiwan Jawa 250/353 Kývačka | Tom350354 | 1 | 16.7.2024 v 22:17 Drak1 |
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka | Lithwick | 13 | 13.7.2024 v 12:13 Tom350354 |