bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 250 kývačka vs. panelka
6.5.2016 v 22:58
Ahoj, uvažuji o koupi Jawy250, ale nemám prakticky žádné zkušenosti (pouze s fichtlem)
Líbí se mi kývačka i panelka, co byste mi doporučili?
Moto bych měl na kratší výlety, ale rád bych, aby to frčelo i těch 90km/h a neutavilo se to - neměl bych uvažovat radši o 350?
Budu rád za rady..
Předchozí
1... 10 11 12 13
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 kývačka vs. panelka

21.8.2016 v 11:38 | Nahoru | #361
petr: můžeš.

(reakce na) Jawa 250 kývačka vs. panelka

21.8.2016 v 11:41 | Nahoru | #362

mito7 píše: Nikde nepíšu, že bych použil škodováckej rozdělovač, pouze snímač tlaku a tím tahal snímač polohy kliky - nikdy by to nedokázalo cukat v rámci otáček - tak rychle by se ta membrána připojená hadičkou nestihla hýbat.
Chování malého dvoutaktu obdivuju a nechci lézt do nějakých vyšších kubatur. Baví mě zdokonalovat tento obsah ve dvoutaktu a najít i malé možnosti jeho zlepšení.



To nezdokonalíš... Mito bylo výkladní skříní třídy a kdyby to bylo zapotřebí, motor to tam dávno měl.

(reakce na) Jawa 250 kývačka vs. panelka

21.8.2016 v 13:49 | Nahoru | #363
mito7> já vím že tam nebudeš cpát celý rozdělovač, jen to jako ocas pořád píšu. Ale budeš tam cpát to ucho (snímač je poměrně zavádějící pojem), nicméně pořád platí že je to náchylnější na těsnost, pružina se unavuje, membrána praská. Na staré škodovce to prostě rozhodně nebyl etalon kvality a spolehlivosti. Rozumnější by bylo použít regulátor z turba nějakého modernějšího auta (třeba z oktávky a je i menší).
Ale kde bereš tu jistotu že by to při nízkých otáčkách nepulzovalo, když ani nevíš, jaký podtlak ti to udělá a tedy jak silnou budeš muset použít vratnou pružinu?

(reakce na) Jawa 250 kývačka vs. panelka

21.8.2016 v 14:38 | Nahoru | #364
pech.> díky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 kývačka vs. panelka

22.8.2016 v 10:30 | Nahoru | #365

pech. píše: Se posral v kině, bude moooc rád, když za to dostane 20 včetně všech těch věcí navíc...



Mrkni na tu sajdu. Už je za 122 tisíc. Nádrž z 360/361, zlatá linka na masce má snad centimetr šířku, levý kastlík panelka, válce panelka.
Ani to není 100% poskládaný jak to má bejt a cena ohromná. Nechápu. Ale ty lidi to prostě koupí. Ta půjde snad za 150 litrů.

Kývačka se sajdou

EDIT: Tak najednou je zase na 105 tis. Asi majitel šponuje cenu a pak ruší příhozy.

Naposledy editováno 23.08.2016 10:14:56

Jawa 250 kývačka vs. panelka

22.8.2016 v 10:47 | Nahoru | #366
Ještě bych se zeptal: K tomu motoru 354 bude pasovat skoro mkaždej karbec s vlastní přírubou od čz175 po 640 nebo se pletu? Je mi jasný, že na ježdění je potřeba řešit trysky a pod, ale na to, aby to bylo jen v chudu by mělo stačit snad cokoliv. Bude pasovat cokoliv z jaw a čezet (pokud se nebavíme o fichtlech a pod).?

Jawa 250 kývačka vs. panelka

22.8.2016 v 11:12 | Nahoru | #367
Pasovat bude. U karburátorů 638++ si nejsem tak docela jistý jakou má příruba rozteč.
Ale řekl bych, že 354 bude mít sací kanál o průměru pouze 24 mm, tudíž dávat tam jakýkoliv jiný karbec s větším průměrem je k ničemu.

Jawa 250 kývačka vs. panelka

22.8.2016 v 11:48 | Nahoru | #368
No, k ničemu... poběží to s tím? Pokud ano, tak proč ho nepoužít, když bude levnej. Jde i o cenu. Nebudu investovat do motoru, ke kterýmu nemám motrku. 6V dynamo sem koupil 500 (rotor + stator + regler). Chybí komplet zapalko (našel sem jen 2x vačku) a karburace. Jinak mám vše až po dekly, něco dvojmo (kryt karburace dokonce myslím 3x). Tak proč to nemít ve stavu, aby to šlo i nastartovat. Jo vlastně ještě řadička (je to už jenopáka), ale ta je levná (seženu za pár kaček něco ošuntělejšího).

Naposledy editováno 22.08.2016 11:49:46

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 kývačka vs. panelka

22.8.2016 v 11:51 | Nahoru | #369
tady koupím komplet desku
deska
A už jen splašit 6V cívky.

(reakce na) Jawa 250 kývačka vs. panelka

22.8.2016 v 12:22 | Nahoru | #370
PetrL3> Jestli můžu poradit, tak desku, kladívka a kondenzátory sehnat staré originální. Vydrží to víc než ty nové. Nové kondenzátory odcházejí po pár stovkách km a kladívka jakbysmet.
Tak nastartovat to nejspíš půjde, ale jak se to bude chovat ti asi nikdo neřekne - ono kdyby stačilo jen zaměnit trysky, tak ve fabrice mohli dávat jeden karbec na 250 i 350...
Myslím, že 2924 seženeš úplně stejně dobře a za stejnou cenu jako 2926 nebo cokoliv jinšího.

Jawa 250 kývačka vs. panelka

22.8.2016 v 13:03 | Nahoru | #371
Na 2926 jezdí moje panelka (360) a jezdil na to i tento 354. Ale jak sem psal, vezmu, co bude levnější, až něco potkám. Uvidíme.
S těma kondenzátorama máš asi pravdu. Budu sledovat bazar a tak. Nové to koupím až když neseženu.

Jawa 250 kývačka vs. panelka

22.8.2016 v 13:17 | Nahoru | #372
Ještě mi pán, co od něj beru dynamo nabízí bezkontakt taky za 500. Posuďte co o tom píše:

Na kruhovou desku se místo kladívek namontuje snímač,a místo vačky taková vrtule se dvěma výstupky.Signál se snímače se vede do indukční cívky(ta je také součástí).Původní majitel to nechal celé vymontovat a nahradit kompletem vape s tím,že indukční cívka je vadná a funguje jen jeden výstup.Podle všeho měl ale jen slabou baterii.Já jsem to testoval a zjistil že dávají oba výstupy.



To bych nemusel shánět už nic, pokud se nepletu. Otázka je, jestli to původní majitel nevyměnil třeba proto, že to začalo blbnout po zahřátí, zatímco za studena to chodit mohlo.

Co si o tom myslíte?

Jawa 250 kývačka vs. panelka

5.10.2016 v 03:25 | Nahoru | #373
Zdravím, Já měl jak 477.01 sport tak 487 a na obě zetky bych nedal dopustit. 477.01 jsem měl na středni takže jsem byl hodně omezený financemi... a měl jsem problém v elektrice takže jsem furt něco řešil, ale pokud bych v ty době měl prachy a dal to pořádně do kupy tak jí mám do teď. Hlavní rozdíl z mého pohledu bych víděl v posazu na 487 určitě příjemnější na cestování na začatku co jsem ji měl tak jsem ji jen seřídil a 16 000km na nic nemusel šáhnout a výlety okolo 100 - 120km nebyly problém. Ale je to taky o tom co kdo vydží ale u mě nebyl problém a necitíl se nějak extrémně zníčeny (výška 175cm). Mýslím, že se zetkou budeš spokojený a 350 bych jak už tady bylo řečeno doporučil asi fakt jen s VAPE ušetří to hodně nervy při seřizování...

Jawa 250 kývačka vs. panelka

5.10.2016 v 06:19 | Nahoru | #374
Vape doporučuje 12 z 10 Jawařů.
Na všem mám 12V sestavu SZ13-2
I na jednoválcích (druhý VN výstup se uzemní)
Výkon dostatečný a pod dekl lezu jen ze zvědavosti.

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 kývačka vs. panelka

5.10.2016 v 17:53 | Nahoru | #375
proč cpeš na jednovál SZ13-2, když na jednovál je SZ13-1

(reakce na) Jawa 250 kývačka vs. panelka

5.10.2016 v 20:28 | Nahoru | #376
pech.> Protože cenový rozdíl je zanedbatelný a na jednovál dvouvál dáš, ale obráceně to jaxi nefunguje.

(reakce na) Jawa 250 kývačka vs. panelka

5.10.2016 v 21:22 | Nahoru | #377
pech.> Jo a pokud se uzemňuje VN vývod, tak dle Vape je lepší uzemnit ten na straně s vývodem blížeji k ostatním drátům a ke svíčce použít ten osamocený výstup.

Naposledy editováno 05.10.2016 21:24:27

(reakce na) Jawa 250 kývačka vs. panelka

5.10.2016 v 22:45 | Nahoru | #378

PetrL3 píše: Mrkni na tu sajdu. Už je za 122 tisíc. Nádrž z 360/361, zlatá linka na masce má snad centimetr šířku, levý kastlík panelka, válce panelka.
Ani to není 100% poskládaný jak to má bejt a cena ohromná. Nechápu. Ale ty lidi to prostě koupí. Ta půjde snad za 150 litrů.

Kývačka se sajdou

EDIT: Tak najednou je zase na 105 tis. Asi majitel šponuje cenu a pak ruší příhozy.



Typický případ plívy "renovované za každou cenu" takže lesk jak psí kule, ale přitom je to bastl.... vzadu velký buben, vepředu malý, válce hlavy, dál jak píšeš..... Prostě to někdo nějak provozoval, leccos povyměňoval, aby to sloužilo dál, což to je normální... Nicméně pak přišel jiný, polil to barovu a chromem a dělá z toho skvost, přitom je to nablejskanej bastl....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 kývačka vs. panelka

6.10.2016 v 15:36 | Nahoru | #379

PetrL3 píše: Mrkni na tu sajdu. Už je za 122 tisíc. Nádrž z 360/361, zlatá linka na masce má snad centimetr šířku, levý kastlík panelka, válce panelka.
Ani to není 100% poskládaný jak to má bejt a cena ohromná. Nechápu. Ale ty lidi to prostě koupí. Ta půjde snad za 150 litrů.

Kývačka se sajdou

EDIT: Tak najednou je zase na 105 tis. Asi majitel šponuje cenu a pak ruší příhozy.



No jo aukro to je celý jeden velkej podvod v životě bych tam nic nekoupil.

(reakce na) Jawa 250 kývačka vs. panelka

6.10.2016 v 16:25 | Nahoru | #380

ZombiRider píše: No jo aukro to je celý jeden velkej podvod v životě bych tam nic nekoupil.



já tam občas koupím něco, když je to zajímavé. Naposled kompletní (včetně karbutace, krytu, zápalka...prostě komplet) motor 353 za 2550, protože zo bylo v praze a náhodou to vyšlo. Ale obvykle stejně nevyhraju. 19X z 20 pokusů se to prodá tak o dvojku dráž, než kolik chci dát. Ale občas to vyjde. Pak to rozeberu, přeložiskuju, vyčistím, nastartuju, vystavím v regálu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 kývačka vs. panelka

6.10.2016 v 18:39 | Nahoru | #382

ZombiRider píše: Je tohle normální? http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/jawa/jawa-350-354-kyvacka/jawa-350-354-kyvacka-1036305.html



Trochu to sleduju a je to normálně nadsazená cena. U tohohle typu, když je tak jak má bejt a ne bastl nic vyjímečnýho, bohužel. Za 80 jsou panelky běžně, tohle je zajímavější. Jde to hrozně nahoru.

(reakce na) Jawa 250 kývačka vs. panelka

7.10.2016 v 10:16 | Nahoru | #383
PetrL3> Ceny jsou nadsazené, ale z druhé strany - poctivá renovace stojí dost peněz. Já zkusil před časem nezávazně nabídnout svého péráka, chtěl jsem tak 30 až 40 tisíc, podle mě větší cenu nemá, ale nabídky až přes 80 tisíc mě překvapily. Jo, trh...

Jawa 250 kývačka vs. panelka

26.11.2016 v 23:09 | Nahoru | #384
354 za 120K? Proč né. Rozdíly v renovacích jsou dost velké, někdo udělá renovaci za 25K a mě třeba na renovaci 354 nestačilo ani 70 K(bez ceny motorky-vraku)....
Za kvalitu si člověk rád připlatí. Pobavila mě jedna zpráva tady na motorkářích, kdy mě bylo nabídnuto za 354 rovných 90K, protože pán už měl plné zuby podivných renovací, kdy člověk dělá motorku na kšeft. Prý motorky v inzercích jsou děs a hrůza, tak mě nabídl slušnou částku ale stejně jsem odmítl....
Jinak nakupování na aukru je v pohodě, vydražil jsem za poslední rok a půl zhruba 150 aukcí(různé kategorie-sběratelství, auto-moto,....) a pouze u čtyř byl nějaký problém-nekompletnosti věcí, poškození a neodeslání. Škoda nějaká nastala-pár stovek ale samozřejmě aukro nic neřeší. Aukro jsem kontaktoval pouze u jednoho problému. Věc nechtěli řešit a po 30 dnech zaslali email, kde uvedli, že od aukce uplynulo 30 dní a už problém řešit nebudou.
Předchozí
1... 10 11 12 13
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3869, 3870] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116077 Dnes v 08:32 DesperateDan
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist