globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Moje první 125ccm
Dobrý den, za pár dní bych si chtěla kupovat svojí první 125ccm, jelikož je to první, tak nevím na co mám koukat a podle čeho pořádně vybírat, mohla bych poprosit o nějakou radu?
Vzhledově by se mi líbilo něco podobného jako je třeba honda Varadero nebo CBR.
Děkuji za radu
Předchozí
1 2
Následující

Moje první 125ccm

30.11.2016 v 20:51 | Nahoru | #31
kontrolujou... ale spíš rychlost pro Mokicky a Mopedy,nevím,jestli zkouší i dvacky...





1 reakcí na tento příspěvek Moje první 125ccm

1.12.2016 v 07:21 | Nahoru | #32
To je měření omezovačů rychlosti na mopedech, žádný měření výkonu. Dvácy omezení rychlosti nemají, viz Mito s 10 kW má max. rychlost v tp. 127 km/h.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje první 125ccm

1.12.2016 v 08:36 | Nahoru | #33
mito7> a když by jsi to tam roztočil na 190km/h místo 127km/h ???

1 reakcí na tento příspěvek Moje první 125ccm

1.12.2016 v 09:34 | Nahoru | #34
Se mnou to jede jen 185, 190 s dcerou. Holt by řekla, že to bylo z kopce Ona tak rychle sama nejezdí, jen když jede za mnou za autem a dohání mě. S kamarádama na 125 ccm 4T se vleče. Jinak dodržuje předpisy. Plnej výkon použije jen při zrychlování a předjíždění aby to bylo bezpečné. Jinak to jen šolíchá. Průměrná spotřeba na její jízdy jí vychází i pod 4 l/100 km. Zvláště teď poslední jízdy v říjnu byly velmi úsporné - párkrát jí to na mokru a listí uklouzlo a tak jela jak říká "jak posraná". Zatím ještě nelehla

(reakce na) Moje první 125ccm

1.12.2016 v 09:37 | Nahoru | #35

D-fens píše: mito7> a když by jsi to tam roztočil na 190km/h místo 127km/h ???


Možná by tomu ani sami nevěřili a nechali si zkontrolovat radar

(reakce na) Moje první 125ccm

1.12.2016 v 09:55 | Nahoru | #36
mito7> 4l/100km to opravdu šolichá , to klucí na 4T 125 musí docela trpět a možná i pochopili, že 2T není zas tak špatná volba a že to skutečně jede

1 reakcí na tento příspěvek Moje první 125ccm

1.12.2016 v 11:07 | Nahoru | #37
Jo, je to pro ní velká výhoda, přesto, že Mito sedí na silnici lépe než jakákoliv dnešní 125 4T, tak ona může jet zatáčky na pohodu bez jakéhokoliv riskování, protože za zatáčkou trochu přidá a to co kluci ujeli obrovským riskem v zatáčce (v protisměru kam nevidí atd.), tak lehce dožene a naprosto neriskuje a jede v klidu
Spotřeba je zajímavá, ale asi logická, dcera na Mitu při 100 točí cca 6500 ot a Varadero při tom točí 10 000 ot. Navíc dcera 53 kg/159cm.

Naposledy editováno 01.12.2016 11:18:44

(reakce na) Moje první 125ccm

1.12.2016 v 11:58 | Nahoru | #38
mito7> budete pokračovat ve 2T peklu nebo dcera přesedlá na 4T ?

1 reakcí na tento příspěvek Moje první 125ccm

1.12.2016 v 15:57 | Nahoru | #39
V žádném případě neuvažujeme o přestupu na 4T jakéhokoliv obsahu. Tak lehká a parádně ovladatelná žádná jiná motorka už nebude a výkon je dostatečnej pro běžnej provoz. Další důvod je sedlo ve výšce 74 cm - dcera dobře stačí nohama. Z jiné motorky už to není ono. S vyšší váhou by měla problém. Postupně si budu hrát s laděním motoru a dalších možnostech odlehčení - mě to baví a dcera si zajezdí.
Když si vzpomene na 4T v autoškole (honda CBF) tak se jí dělá špatně

Naposledy editováno 01.12.2016 15:59:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje první 125ccm

1.12.2016 v 16:46 | Nahoru | #40
mito7> Výborně, mám z vás radost, pro mě je 2T srdeční záležitost. Až dcera povyroste, tak hurá na 2T 250-350 (ital,japonec) ? A pak 500

1 reakcí na tento příspěvek Moje první 125ccm

1.12.2016 v 20:56 | Nahoru | #41
My v 16ti jezdili na fichtlech a simsonech, 3 a půl koně a jelo to max 70 a lítaly z toho šroubky. Co bych dal v tu dobu za 4T 125cc, spotřeba něco přes 2l a kilo jede. Když sme měli velký áčko, tk sme jezdili třindy a emzety a některý kluci schrastili tyhle různý 125 vosičky mito, supercity, rs, freccia atd. Žralo to i trávu u silnice, motor se musel furt ždímat, pak to trochu jelo, pak to ale všem stejně skončilo rozhozený na ponku, řešení generálek, obtížný shánění nechutně drahejch dílů. Zlatej 4takt. A v 18ti si uděláš papíry na 35kw a neřešíš žádnej cvajtakt. Ale kdo je nadšenec, neřeší prachy, má čas a možnosti, tk klidně 2takt. Taky by se mi líbila třeba Bimota 500 Vdue, ale zpátky na zem

Moje první 125ccm

2.12.2016 v 06:39 | Nahoru | #42
Trochu jelo? Žádná třinda ani MZ se s tím nedá srovnávat! A že by 350 žrala míň? Já co si pamatuju, tak když jsem jí ždímal a jel tak 120, tak si klidně vzala 6 l. To se u Mita ještě nikdy nestalo a to jede podstatně rychleji! Nehledě na jízdu, brzdy, nevibruje! Atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moje první 125ccm

2.12.2016 v 06:41 | Nahoru | #43

D-fens píše: mito7> Výborně, mám z vás radost, pro mě je 2T srdeční záležitost. Až dcera povyroste, tak hurá na 2T 250-350 (ital,japonec) ? A pak 500


Ona už asi nevyroste. Za poslední roky už ani mm.

(reakce na) Moje první 125ccm

2.12.2016 v 08:02 | Nahoru | #44

mito7 píše: Ona už asi nevyroste. Za poslední roky už ani mm.



to je škoda, láska k 2T přeci nekončí 125

1 reakcí na tento příspěvek Moje první 125ccm

2.12.2016 v 08:05 | Nahoru | #45
Ty myslíš, že někdy v budoucnu bude ještě nějaký dvoutakt? Už dneska je to podle většiny "zvěrstvo" o tom vůbec mluvit! Dokud všechny nepředjede

(reakce na) Moje první 125ccm

2.12.2016 v 08:06 | Nahoru | #46
SuperSic58> taky si myslim co mito7, ani MZ ani Jawa nejela líp než Mito 125

(reakce na) Moje první 125ccm

2.12.2016 v 08:13 | Nahoru | #47
mito7> pro SS asi už nikdy nebude, asi jen krosky. Já bych vybíral z těch starejch vrán, jak jim tady říkaj (rgv, rs, rd, h1mach3 ) Zkušenosti sbíráš na mitu a pak ti k tomu přibude ještě jeden válec a je to, no a pokud budeš opravdový gurmán tak ti k tomu přibudou válce 2 až 3

1 reakcí na tento příspěvek Moje první 125ccm

2.12.2016 v 08:20 | Nahoru | #48
Mě brala třinda 4,2l, byl to rok 99 a kupoval sem ji fungl za 33 tisíc Po 2 letech sem ji prodal za 35 Za ty italský vosy bych ji tehdá nevyměnil ani náhodou, jen sem lil benzín s olejem a jezdil, oni jen řešili opravy a problémy(nakonec to všichni prodali jako nepojízdný na díly, páč už na to neměli nervy). A ty maximálky, no jawka jela po rovině 130 a ty mita o něco víc, max tak 150, když mělo formu, takže minimální rozdíl. Těch tvejch 190 je možná na tachu, který přeměřuje jak svině a z kopce. Navíc to mělo hrozně tvrdej podvozek, takže na českejch hrůzasilnicích to byl očistec. A v dnešní době jsou už ty 2t dvacky prakticky raritní veteráni pro nadšence, na inzerátech sehnatelný tak ve stavu vraku, doba už je zkrátka jinde. Neska koupíš pro mlaďase od 18ti ojetý pětikilo dvouválec za pěknou cenu, co mito a spol. strčí do kapsy ve všech parametrech, žere 4l a motor je nesmrtelnej..

(reakce na) Moje první 125ccm

2.12.2016 v 08:30 | Nahoru | #49
SuperSic58> vlastně máš recht, dnes je 2T tak pro nadšence a staromilce

1 reakcí na tento příspěvek Moje první 125ccm

2.12.2016 v 10:30 | Nahoru | #50
Proč si jí prodal? A proč si jí vlastně kupoval, když si jí za 2 roky prodal a přitom si s ní byl spokojenej. Já jsem řešil motorku pro l6-ti letou dceru a když se na ní projedu, tak jsem nadšenej a líbí se "mi-to". Já sám nevidím důvod pořizovat těžší motorku. Je to dnes takové zvláštní, že v Octavii je 3-válec litr a do motorky je potřeba ten samej obsah

(reakce na) Moje první 125ccm

2.12.2016 v 16:03 | Nahoru | #51
mito7> Prodal sem jí, páč už sem pak měl v garáži i šestistovku Suzuki.. Taky zastávám názor, že menší objemy jsou zábavnější. Jezdim taky na 4T endurku 250, 23 koní a na okreskách si s ní užiju víc jak na kdejakym litru.

Moje první 125ccm

7.12.2016 v 13:26 | Nahoru | #52
Yamaha YBR125. S tou jsem ve svých 52 letech začal. Se svou postavou 164/70 absolutní sopkojenost. Po dálnici 110-115 na plný plyn až do vyprázdnění nádrže. Motor rozpálený, ale vrčí, drží, těsní, táhne, jako nový. Za 3 sezony mám na ní najeto 20tis., nikdy mně nevyšplouchla. Startuje, jede naprosto spolehlivě. Sice madeinPRC, ale Japonci si kvalitu ohlídají. Není to kroska, ale v pohodě dáš i zkratku přes les, kameny, kořeny, menší rokli, ... Ve dvou to moc nejdede. To je snad jediné mínus. Teď jsem si pořídil XJ6 a chtěl jsem jí prodat, ale dcera mi to zakázala, že prý si udělá papíry a veme si ji.



Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda cbr 125 r Honda CBR 125R Dominik07 8 Dnes v 07:02 Ozzy_
Jakou 125 CCM vybrat Honda CBR 125R, Honda PCX 125, Yamaha NMAX 125 Giant13 17 22.4.2024 v 20:57 MP3KV
Nestartuje Varadero 125 Honda XL 125V Varadero Trollik1 6 13.4.2024 v 08:37 krokoš
Nestartuje mi motorka (yamaha mt-125) Yamaha MT-125 Tada46 10 26.3.2024 v 13:34 Tada46
Blinkry Honda CBR 125R ProFicK 1 24.3.2024 v 02:08 tompok76


TOPlist