globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hledám dobrovolníka
6.4.2016 v 20:08
Čau bakeři a bajkerky,

mám na Vás všechny jednu velkou prosbu.

Hledám někoho kdo by mi byl ochoten zapůjčit řídící jednotku na Suzuki GSX-R 1000 K3-K4, stačí na jeden den! Mám už delší dobu problém s motorkou a dnes mi mechanik volal, že to vypadá na ŘJ, takže bych chtěl zkusit přehodit a projet, jestli je to ten problém.

Všem předem děkuji.

Peťa


Předchozí
1 2
Následující

Hledám dobrovolníka

6.4.2016 v 20:18 | Nahoru | #1
Trochu OT, ale co ti to dělá? Jede to jen do určitých otáček?

Hledám dobrovolníka

6.4.2016 v 20:26 | Nahoru | #2
moto cca po 30km zdechne, vsechno proměřeno, všechny svazky, čidla.....vše je v pořádku a ŘJ se dost hřeje...bylo mi řečeno, že to všechno ukazuje na ŘJ. Takže hledám dárce, aby jsem případně nemusel kupovat več, která mi pak zůstane doma, když to nebude ono. Jinak blinkr relé a relé pumpy jsem kupoval nové, čerpadlo ukazuje správnej tlak...je to taková bezradná situace.

1 reakcí na tento příspěvek Hledám dobrovolníka

6.4.2016 v 21:03 | Nahoru | #3
a co reknes dobrovolnikovi kdyz mu nahodou tvoje elektroinstalace odpraskne ECU ?

(reakce na) Hledám dobrovolníka

6.4.2016 v 21:09 | Nahoru | #4
gugo> když se toto stane, tak koupím jednotku 2x, ale moje elektroinstalace je v pořádku, takže bych se toho vůbec nebál. Je to dlouhodobej problém, a jednotka je asi v prcně. Jak a proč Ti neřeknu, ale všechno na moto mám proměřeno a nikde a žádnej problém s napětím nebo celkově s proudama, asi vada ECU.

2 reakcí na tento příspěvek Hledám dobrovolníka

6.4.2016 v 22:10 | Nahoru | #5
Takze by bylo korektní dobrovolnikovi za pujceni dat kauci ve výši nove ECU

(reakce na) Hledám dobrovolníka

7.4.2016 v 09:52 | Nahoru | #6
seikos> To je rozumné

(reakce na) Hledám dobrovolníka

7.4.2016 v 20:05 | Nahoru | #7
seikos> této možnosti se vůbec nebráním, vratnou kauci beru jako normální več. Jen cena ECU není ani na partsdepotu, takže můžu jen odhadovat, její cenu.

Hledám dobrovolníka

7.4.2016 v 22:08 | Nahoru | #8
Podobný problém jsem měl kdysi taky, zkusily jsme dvě jednotky a pořád nic. Jak se začne srát elektronika tak je to špatný.

1 reakcí na tento příspěvek Hledám dobrovolníka

8.4.2016 v 05:39 | Nahoru | #9
je to blbá situace, prostě to začlo po zimě a nikdo neví co to může být. Jediná věc která se na jaře dělala byla výmena oleje. Pokud to nebude ECU, tak už potom nevím Asi koupím celej svazek všech drátů a čidel a budu doufat, že to tam někde je

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám dobrovolníka

8.4.2016 v 06:39 | Nahoru | #10
Sonicek> merili jste regler ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám dobrovolníka

8.4.2016 v 07:08 | Nahoru | #11
gugo> Tak snad je to napadlo jako první věc, on je problém co jsem tu tak četl na fóru, že moto normálně jede a po 30 km zdechne a pak jde zase natočit a zas si jede 30 km... Já se setkal u K3 s jebnutýma drátama u čísla otáček klikového hřídele, je schovaný na pravý straně pod deklem u startéru, ozubený kola mrdly do drátů od čidla a zůstaly tam jen tři vlasy co měly přenášet signál. Moto na diagnostice nehlásila žádnou chybu, tak jsme ji nachrchlali v diag módu a po zahřátí na 30-50°C zdechla a vyjela nám hned chyba toho snímače kliky, pak už to byla chvilka najít ty okousaný drátky. Prostě s teplotou motoru a oilu stoupnul odpor toho žvejklýho kablíku a ty tři vlásky už nedokázaly přenést signál čidla... Elektriku nemám rád...

(reakce na) Hledám dobrovolníka

8.4.2016 v 15:23 | Nahoru | #12
dewwil> kdyby to byl i muj problém, tak by to bylo fajn, ale snímač je v pořádku, včetně drátů. I ECU začíná po několika km hřát, nevím jak se tento jev projevuje na ostatních GSX-R, ale asi normální to taky nebude. Jinak moto bylo taky laděno přes yoshybox, takže i toto může mít třeba nějakej vliv na budoucí odchod ECU...

1 reakcí na tento příspěvek Hledám dobrovolníka

8.4.2016 v 16:04 | Nahoru | #13
cca 30.000,-

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám dobrovolníka

8.4.2016 v 16:08 | Nahoru | #14
dewwil> hele ja nevim co koho napadne jako prvni, kdyz to nedelaji casto. Treba kdyz objednavam zapalko na suzu od idnitechu tak se hned ptaj, jestli maj rovnou posilat i regler a jestli jsem ho meril. A je tak na 90% ze kdyz je zdechly zapalko je zdechly kvuli regleru. Pravda ze vetsinou totalne, nevykazuje tyhle chybu.
To taky klidne muze bejt studenak kterej se projevi proste az kdyz se to zahreje.

(reakce na) Hledám dobrovolníka

8.4.2016 v 16:08 | Nahoru | #15

Jurawood píše: cca 30.000,-



to by asi nebylo od veci juknout k ignitechu jestli se to da nahradit.

3 reakcí na tento příspěvek Hledám dobrovolníka

8.4.2016 v 17:10 | Nahoru | #16
Z bouracky bude levnejsi. To ze se jednotka hreje normalni neni. Kazdopadne asi neni rozumny do motorky kde se hreje jednotka a kde je zavada kterou nikdo neumi odhalit davat cizi jednotku - je lepsi tu tvoji (mozna vadnou) dat do motorky ktera funguje.
KO jednotku suzuki jsem videl 1x a mohlo za to vadne nabijeni (odpalilo ji prepeti)
S yoshboxem to nebude mit souvislost...

(reakce na) Hledám dobrovolníka

8.4.2016 v 17:17 | Nahoru | #17
assassin> Rozumná strategie

(reakce na) Hledám dobrovolníka

8.4.2016 v 18:18 | Nahoru | #18
assassin> ja vickrat. mohlo za to vadne nabijeni. ale ani si nevrkly.

(reakce na) Hledám dobrovolníka

8.4.2016 v 19:34 | Nahoru | #19
assassin> Taky mě to napadlo, raději někomu jednotku půjčit, ale ono je dost blbý někomu dat věc, která asi není v pořádku a on se pak díky ní někde rozbije, to nevím jestli by někdo podstoupil....Už mi to kolikrát zhaslo v plným trapu...jak Ti to nebrzdí najednou motorem, tak to není zase taková sranda. Ale kdyby se někdo dobrovolně přihlásil, že to projede, tak mu klidně jednotku pošlu.

Hledám dobrovolníka

8.4.2016 v 19:49 | Nahoru | #20

1 reakcí na tento příspěvek Hledám dobrovolníka

8.4.2016 v 19:59 | Nahoru | #21
Už jsem toho prošel hodně, zase 3-5 tis. není tolik aby jsem to nekoupil, ale když se podíváš na na jednotku K4 tak má označení 32920-18G20, ale všude v inzerci je 32920-18G00 takže nevím jestli to s tím pojede nebo ne...když někdo poradí, budu rád

Hledám dobrovolníka

8.4.2016 v 20:45 | Nahoru | #22
při nejhorším nechat vyrobit od ignitech.cz

(reakce na) Hledám dobrovolníka

8.4.2016 v 22:27 | Nahoru | #23

Sonicek píše: Už jsem toho prošel hodně, zase 3-5 tis. není tolik aby jsem to nekoupil, ale když se podíváš na na jednotku K4 tak má označení 32920-18G20, ale všude v inzerci je 32920-18G00 takže nevím jestli to s tím pojede nebo ne...když někdo poradí, budu rád



Jestli jedna nemá plný výkon a druhá je uškrcená třeba pro francii.

Jen tipuji podle Yamahy FZ1,která to tak měla.

1 reakcí na tento příspěvek Hledám dobrovolníka

8.4.2016 v 22:29 | Nahoru | #24
Sonicek: zkusim se ti podivat, GSXR tolik neznam, ale u TL se ty posledni cisla lisi podle statu... tzn 00 tipuju nemecko, 20 bude CR? nevim... ale melo by to makat.... to dobijeni si meril ?

(reakce na) Hledám dobrovolníka

9.4.2016 v 06:37 | Nahoru | #25

gugo píše: dewwil> hele ja nevim co koho napadne jako prvni, kdyz to nedelaji casto. Treba kdyz objednavam zapalko na suzu od idnitechu tak se hned ptaj, jestli maj rovnou posilat i regler a jestli jsem ho meril. A je tak na 90% ze kdyz je zdechly zapalko je zdechly kvuli regleru. Pravda ze vetsinou totalne, nevykazuje tyhle chybu.
To taky klidne muze bejt studenak kterej se projevi proste az kdyz se to zahreje.

Jasný, lepší je se zeptat hned... Taky bych to případně viděl na Ignitech jestli to bude jednotkou, jetej Ignitech verze A se dá pořídit za 5-8tkč a od Ignitech koupit jen Bypass na kabeláž a nechat nahrát mapu pro K4... Tenkrát jsme řešili u GSX600R K6 vyhořelo jednotku, známej si tam neodborně nainstaloval regulátor z Hondy a odpálilo to po 60 km budíky, všechny žárovky, ledky a říd. jednotku s Immo. Nakonec se koupil Ignitech verze A s mapou pro ZX10R, bypass na Suzuki origo regulátor a jelo se k Murkinovi... Za 2dny byla pojízdná a odladěná

(reakce na) Hledám dobrovolníka

9.4.2016 v 10:21 | Nahoru | #26
assassin> Já na moto neměřil vůbec nic, moto má kluk co do toho dělá a všechny informace mám skrze něj. No je mi divný, že když jsem se díval na Ebay tak z USA je ECU taky 18G20 a tady v EU jsou některé 18G20 případně 18G00.

1 reakcí na tento příspěvek Hledám dobrovolníka

9.4.2016 v 11:23 | Nahoru | #27
Tady malá ukázka když to zdechne

(reakce na) Hledám dobrovolníka

9.4.2016 v 12:02 | Nahoru | #28
Sonicek> Nemůže to být imobilizér.Když zameleš s klíčkem tak to nastartuješ.

1 reakcí na tento příspěvek Hledám dobrovolníka

9.4.2016 v 12:53 | Nahoru | #29
nemám moto s imo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám dobrovolníka

9.4.2016 v 16:53 | Nahoru | #30
Sonicek> Tak číslo na ECU máš asi vyřešené.18G20=bez imo. a 18G00=s imo.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 Dnes v 12:34 psenap
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35275 Včera v 19:22 Kubik19
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37
Třese se předek motorky při ostrém ... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 1000 mara-fous-k3 62 19.10.2023 v 22:13 assassin


TOPlist