globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nastavení volnoběhu
4.4.2016 v 18:01
Ahoj, snažil jsem se nastavit volnoběh, kdy při zahřátém motoru bylo necelých 1000 rpm a dle SM má být 1200 - 1400. Nastavovat jsem šroubem a když se povedlo dát nějakých 1200, tak motor šel samovolně do otáček nebo po protočení zůstal na 5000 a neochotně pomalu padal na 1000. V SM je uvedeno jen zahřát motor a nastavit. Prostě se mi nepodařilo nastavit stabilních 1300. Poraďte prosím jak na to. Děkuji za konstruktivní odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení volnoběhu

4.4.2016 v 18:27 | Nahoru | #1
něco podobného se mi stávalo když jsem měl moc našponovaný lanka od plynu, plyn se nechtěl moc vracet zpět

(reakce na) Nastavení volnoběhu

4.4.2016 v 18:42 | Nahoru | #2
dohoja> plyn se protáčí v pohodě. Lanka vypadají, že jsou akorát. Vezmu za bowden a je volný, nešponuje a heft se vrací a jde lehce.Myslel jsem, že tím šroubem reguluji přiotevření škrtící klapky.

Naposledy editováno 04.04.2016 18:46:26

Nastavení volnoběhu

4.4.2016 v 19:26 | Nahoru | #3
hoď to do servisu a máš po starostech

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení volnoběhu

4.4.2016 v 20:16 | Nahoru | #4
ano, z levé strany mezi motorem a nádrží vrazíš ruku a tam je ten šroub mě to normálně funguje hejbu s tím často

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení volnoběhu

4.4.2016 v 20:44 | Nahoru | #5
dohoja> a jde ti ta regulace plynule? Já točím a nic a pak se motor rozjede. Čekal bych plynulý nárůst. Nejde chytit těch 1300.

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení volnoběhu

4.4.2016 v 23:03 | Nahoru | #6
Nerozebíral jsi jí předtím?
Vypadá to jako falešnej vzduch-něco netěsní.

Naposledy editováno 04.04.2016 23:03:28

(reakce na) Nastavení volnoběhu

5.4.2016 v 09:41 | Nahoru | #7
kuceraz> Nerozebíral, ale možná opravdu netěsní
Našel jsem slovenské fórum, kde bylo řešení kolísání volnoběhu, což může být i můj problém. Řešení:

V Mojom pripade boli kolisave nestabilne otacky pri volnobehu sposobene PRASKNUTOU TENKOU GUMENOU VZDUCHOVOU HADICKOU - Vacuum hose -, ktora je pripojena k AIRBOXU a smerom k ventilom.

Foto

Po jej zkrateni a opatovnom spatnom nasadeni problem zmizol !!! otacky pevne drzia a moto opat slape ako hodinky


Naposledy editováno 05.04.2016 09:43:28

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení volnoběhu

5.4.2016 v 11:51 | Nahoru | #8
Jak píšu, někde si to bere falešnej vzduch (netěsní, bere vzduch navíc)

(reakce na) Nastavení volnoběhu

5.4.2016 v 11:58 | Nahoru | #9
kuceraz> Kéž bys měl pravdu. Hadička za pár kaček by byla ideální

Nastavení volnoběhu

6.4.2016 v 07:55 | Nahoru | #10
A když to šteluješ, je dobré občas otočit plynem ať se to srovná. ... a jestli to má řízený volnoběh ECU, tak jsi to rozladil a hledal bych tu hadičku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení volnoběhu

6.4.2016 v 08:18 | Nahoru | #11

Dalaz píše: dohoja> a jde ti ta regulace plynule? Já točím a nic a pak se motor rozjede. Čekal bych plynulý nárůst. Nejde chytit těch 1300.



že by to byl etalon lineární závislosti se sice říct nedá, ale na způsob na jaký to používám to funguje. Otočím cca o 2 otáčky mám tam 3 - 4000 ot. co potřebuji, pak to otočím zpět a jsem zase někde 1000 - 1500 ot.

(reakce na) Nastavení volnoběhu

6.4.2016 v 08:32 | Nahoru | #12
dohoja> jak píšeš... 2 otáčky a mám 4-5k, točím zpět a pod 2k padne rovnou na 1k a malinko i pod, nic mezi se mi nedaří. Těch tisíc mi přijde málo, a poslechově se to nezdá ani tomu motoru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
garáž Suzuki GSR 600 Jankosaro 4 1.12.2023 v 16:13 Juraj22
Řetěz [1, 2] Suzuki GSR 600 Ebčak 31 15.10.2023 v 23:32 assassin
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N ERINN 4 31.7.2023 v 08:57 Animals21
Řešení pro cukání plynu , kolísání ... Suzuki GSR 600 Blackaligator 2 7.6.2023 v 10:01 Blackaligator
Vybita baterie po týdnu stání Suzuki GSR 600 Hunterkill 16 15.5.2023 v 11:29 Hunterkill


TOPlist