paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Problém se startovánim
24.3.2016 v 16:02
Mám problem se svým viragem. Když chci nastartovat tak to nejde, jakoby se přeruší obvod, což je doprovázeno lupnutím. Potě musím malinko změnit pozici šroubku na kladné svorce baterie, tím se obvod zase spojí. Když už se mě to povede nastartovat, tak to doted jelo bezproblému dokud jsem motorku nevypl. Posledně za jízdy to přestalo jet - zvuk podobny tomu když dochází benzin,takže jsem zase musel změnit pozici šroubku na kladné svorce, pak jsem s tím domů už dojel. Chtěl bych se zeptat jestli někdo netuší v čem je problém. Přikládam video, to co musím opakovat dokud to nechytne je pokus č,1 a 3. Díky za pomoc.

1 reakcí na tento příspěvek Problém se startovánim

24.3.2016 v 17:07 | Nahoru | #1
To pootočení mě napadlo zkusit to jako poslední řešení když jsem potřeboval odjet a nešlo to a nakonec to fungovalo, kontakty jsem ted neměl uplně dotažené, ty se nehýbou když to tak udělám a i tak to prostě nejde. Jde mi hlavně o to lupnutí, které se ozve z místa mimo baterku, jinak by byl problém v baterce ale takhle nevim. Ted jí nabijím tak večer zkusím udělat vše co mi radíš. Díky

(reakce na) Problém se startovánim

25.3.2016 v 15:10 | Nahoru | #2

tomas60 píše: To pootočení mě napadlo zkusit to jako poslední řešení když jsem potřeboval odjet a nešlo to a nakonec to fungovalo, kontakty jsem ted neměl uplně dotažené, ty se nehýbou když to tak udělám a i tak to prostě nejde. Jde mi hlavně o to lupnutí, které se ozve z místa mimo baterku, jinak by byl problém v baterce ale takhle nevim. Ted jí nabijím tak večer zkusím udělat vše co mi radíš. Díky



jen vysvětlím to lupnutí:
ono to není jen jedno lupnutí, ale je to cvakání relé starteru, jak opakovaně spíná a rozpíná přívod silového proudu do vinutí el. motoru starteru. Když stiskneš tlačítko pro spouštění motoru, přivedeš proud do cívky relé starteru. Relé sepne silovou větev do vinutí starteru a to chce z baterie velké ampéry pro roztočení motoru. Velký proud způsobí náhlý pokles napětí baterie a cívka relé starteru se neudrží v sepnutém stavu a rozpojí silovou větev. V ten moment baterie ožije a obnoví se původní napětí, což opět sepne relé starteru. A tak stále do kola, dokud držíš sepnuté tlačítko pro spouštění motoru. Může to být způsobeno vybitou baterií, nebo špatným kontaktem na baterii samotné. Myslím, že tyhle dvě příčiny se ve tvém případě spojily, protože velký přechodový odpor na kontaktu baterie nedovolil správné dobíjení baterie.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10416 24.5.2024 v 16:52 rancher
zrychlení yamaha xv 125 Yamaha XV 125 Virago vaclav11 15 12.5.2024 v 09:24 ŘezníkTom77
Yamava Virago 125 - seřízení volnob... Yamaha XV 125 Virago Zachovalj 3 14.4.2024 v 19:38 Slávek-TDM
Problém s naštartovaním motorky Yamaha XV 125 Virago Tenjebonamotorke 1 21.3.2024 v 16:48 Rick_James
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009


TOPlist