Téma: STK
 
21.3.2016 v 21:09
Tak se s vámi musím podělit o dneštní zkušenost. Jel jsem na STK Motol na evidenčku s motorkou. Evidenčka ok, ale pak frajeři začali... Jestli sem přijedete na technickou, tak neprojdete atd...ptám se proč... máte na motorce kufry a ty jsou širší než motorka - nepřípustné - sundat před příjezdem sem a taky jsou na nich ostré hrany - no to takhle nejde... nemáte v zádu u RZ odrazku...tak jsem jim ukázal, že je součástí zadního světla...tak mi řekli ok...atd...atd...
No musím, říct, že s většíma ignorantama a machrama světa jsem se již dlouho nesetkal!!! Hrají si na pána boha. Děs, děs, děs.
Anketa: Souhlasíte s cenami za STK a s přístupem techniků?
Ano
47%
8
Ne
53%
9

PEPAFJR píše: Pokud je to originální kufr, a přesahuje řídítka i se zrcádkama, což jsem ještě neviděl, tak je to vždy už zapsáno jako celkový rozměr motocyklu v TP.



Mám BMW K 1200 GT a to co jsi ještě neviděl je realita. Nejširší část motorky jsou kufry - a tato šířka zapsaná v TP není. Na STK problém - takže jsem si nechal z ofigo zastoupení BMW "zdarma" zaslat potvrzení a musím na Magistrát s 30kč a nechat zapsat. ...................................dokonce v ověření je psáno - naší chybou není v ZTP č. xxxxxx v poznámce pro variabilní provedení uvedena šířka vč. výbavy turistickými kufry. Registrační úřad prosím o doplnění dotčeného bodu..................

Motorku jsem koupil v základní výbavě s bočníma kuframa, nevidím jediný důvod, proč bych je musel na STK sundavat. Trochu jako kdybych na teréňáku musel sundat vzadu rezervu a nebo argumentovat tím, že je to "náklad"

Já bych na motorce nesplnil ani parametry pro náklad - kufry jsou širší než 400mm od zadního světla.................tak bych je asi musel osvětlit

(reakce na) STK

22.3.2016 v 09:06 | Nahoru | #2
Brůča.> Souhlasím s tebou a již jsem také přemýšlel, že zajedu do BMW a zeptám se jich, na nějaký papír týkající se kufrů jako origo výbavy, abych jim to mohl omlátit o hlavu. Vždyť mám cestovní enduro a kufry jsou součástí od výroby - legálně se prodávají. A demontovat se mi vážně nechtějí, jelikož to mám udělané tak, že je držák součástí kufrů - uf.
Souhlasím s názorem výše, že si technici dělaj svá pravidla.
Ještě bych měl otázku, nevíte někdo, kde bych našel soupis všech závad (lehké, těžké, atd..) podle kterých by se měli řídit? Měl bych to rád v ruce, abych si mohl ověřit, jestli nekecaj a to co říkaj, je tam vážně takto napsáno.

Brůča. píše: Mám BMW K 1200 GT a to co jsi ještě neviděl je realita. Nejširší část motorky jsou kufry - a tato šířka zapsaná v TP není. Na STK problém - takže jsem si nechal z ofigo zastoupení BMW "zdarma" zaslat potvrzení a musím na Magistrát s 30kč a nechat zapsat. ...................................dokonce v ověření je psáno - naší chybou není v ZTP č. xxxxxx v poznámce pro variabilní provedení uvedena šířka vč. výbavy turistickými kufry. Registrační úřad prosím o doplnění dotčeného bodu..................

Motorku jsem koupil v základní výbavě s bočníma kuframa, nevidím jediný důvod, proč bych je musel na STK sundavat. Trochu jako kdybych na teréňáku musel sundat vzadu rezervu a nebo argumentovat tím, že je to "náklad"

Já bych na motorce nesplnil ani parametry pro náklad - kufry jsou širší než 400mm od zadního světla.................tak bych je asi musel osvětlit



Jsou to originální kufry od BMW k této motorce? Pokud jo tak já nevidím problém.
A nebo to BMW nezvládá. Já mám u FJR v TP rozměry i s kuframa.

Naposledy editováno 22.03.2016 09:17:10
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist