globalmoto_duben_nolan





Téma: STK
 
21.3.2016 v 21:09
Tak se s vámi musím podělit o dneštní zkušenost. Jel jsem na STK Motol na evidenčku s motorkou. Evidenčka ok, ale pak frajeři začali... Jestli sem přijedete na technickou, tak neprojdete atd...ptám se proč... máte na motorce kufry a ty jsou širší než motorka - nepřípustné - sundat před příjezdem sem a taky jsou na nich ostré hrany - no to takhle nejde... nemáte v zádu u RZ odrazku...tak jsem jim ukázal, že je součástí zadního světla...tak mi řekli ok...atd...atd...
No musím, říct, že s většíma ignorantama a machrama světa jsem se již dlouho nesetkal!!! Hrají si na pána boha. Děs, děs, děs.
Anketa: Souhlasíte s cenami za STK a s přístupem techniků?
Ano
47%
8
Ne
53%
9
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek STK

21.3.2016 v 21:46 | Nahoru | #1
Buď rád, že ti řekli, s čím neprojdeš... Ne každému je asi jedno, jestli uzná kdejaký bastl nebo ne. Já jsem na žádné STK nikdy problém neměl, nechápu, co je na tom tak složitého dát stroj do stavu, aby nebyly zbytečné komplikace. Toho technika prostě nepřesvědčíš, když nebude chtít.

Naposledy editováno 21.03.2016 21:47:23

MEK0TA píše: Buď rád, že ti řekli, s čím neprojdeš... Ne každému je asi jedno, jestli uzná kdejaký bastl nebo ne. Já jsem na žádné STK nikdy problém neměl, nechápu, co je na tom tak složitého dát stroj do stavu, aby nebyly zbytečné komplikace. Toho technika prostě nepřesvědčíš, když nebude chtít.



To se pleteš...minule když mi začal technik vyhrožovat, že neprojdu, začal jsem na něj bez varování na celou halu řvát, že teda vydírat mě kvůli úplatku nebude, nechal jsem si zavolat vedoucího a měl jsi vidět jak byl zmatenej...prošel jsem okamžitě ve chvíli kdy jsem trval na tom, že se k tomu bude volat policie

E: když je někdo namachrovanej parchant ( navíc rekvalifikovanej číšník!!) nemám důvod jednat s ním v rukavičkách...po mě se do něj pustilo ještě pár lidí a za dva měsíce po tom ho vyhodili..na každou svini se vaří voda!

Naposledy editováno 21.03.2016 22:06:56

(reakce na) STK

21.3.2016 v 22:08 | Nahoru | #3
kutilsro> Tak samozřejmě, i blbové se najdou. Ale nevěřím, že je tomu tak ve většině případů. Od kamaráda mám informaci, že jel dělat TK. Technik ho vyhodil, sice právem, ale když tam jel podruhé s opravenými závadami, ani je nekontroloval. Takže rozhodně to i závisí na náladě jedince...

Naposledy editováno 21.03.2016 22:11:34

1 reakcí na tento příspěvek STK

21.3.2016 v 22:09 | Nahoru | #4
To je ted vsude skoro stejne, s tema kuframa atd. by jsi uz dnes neprosel nikde. Ja bych neprosel ani s drzakem kufru samotnym. Protoze zasahuje za zadni kolo.

STK

21.3.2016 v 22:13 | Nahoru | #5
kurvilsro> A s čímpak ti pingl vyhrožoval, tlučhubo?
SVSkritek: A co je na kufrech tak závadného? Je to zavazadlo. Když budu mít na autě na hagusech střešní box, tak auto není v technickém stavu a nesmím tak jezdit? Nebo bicykly, jak to v současnosti vídám každou chvíli?

1100Virago píše: SVSkritek: A co je na kufrech tak závadného? Je to zavazadlo. Když budu mít na autě na hagusech střešní box, tak auto není v technickém stavu a nesmím tak jezdit? Nebo bicykly, jak to v současnosti vídám každou chvíli?


Kdyz si motorku v orinal stavu postavis rovne a napasujes ji do obdelniku. Tak aby se jeho hrany postupne dotykaly predniho kola, riditek a zadniho kola (blatniku).

Tak pak uz ty hranice nesmis zadnym doplnkem narusit, at je to padak, kufr, nebo trasne na riditkach.

Coz treba muj drzak kufru uplne nesplnuje, pac tu motorku o nejaky cm prodlouzi.

To je ted zakladni (zjednodusene) pravidlo.

Naposledy editováno 21.03.2016 23:05:36

STK

21.3.2016 v 23:06 | Nahoru | #8
Na motole sem pokazdy byla spokojena...
Spis bych to brala jako dobre minenou radu..
SVSkritek: Budiž, pokud je řeč o držáku jako součásti vozidla. Ale už třeba příčníky na hagusech překročí povolenou výšku auta a jsou legální. A kufry na držácích? Co tenhle paragraf?

"§ 52
Přeprava nákladu

(3) Přečnívá-li náklad vozidlo vpředu nebo vzadu více než o 1 m nebo přečnívá-li náklad z boku u motorového vozidla nebo jízdní soupravy vnější okraj obrysových světel více než o 400 mm a u nemotorového vozidla jeho okraj více než o 400 mm, musí být přečnívající konec nákladu označen červeným praporkem o rozměrech nejméně 300 x 300 mm, za snížené viditelnosti vpředu neoslňujícím bílým světlem a bílou odrazkou a vzadu červeným světlem a červenou odrazkou. Odrazky nesmějí být trojúhelníkového tvaru a smějí být umístěny nejvýše 1,5 m nad rovinou vozovky."

Pokud nepřekročím uvedenou šířku/délku, nemusím to ani označovat. Pokud překročím a označím, pořád je to legální.
1100Virago> Otázka je, jestli se např. padací rámy apod. dají klasifikovat jako "náklad" a ne jako součást konstrukce vozidla.

STK

22.3.2016 v 00:12 | Nahoru | #11
Docela mě děsíte, na ER-6n je drák kufru hodně za mašinu... Jsem zvědavej, za 2 týdny mě to čeká.

1 reakcí na tento příspěvek STK

22.3.2016 v 00:57 | Nahoru | #12
To aby měl dnes člověk na bočních kufrech červené praporky pro označení nadměrného nákladu!!! Tohle už hraničí s buzerací.

STK

22.3.2016 v 06:40 | Nahoru | #13
Dnes jedu taky na STK tak uvidím za co mi to nedaj Furt mám známý, ale zas je to 20 km a jinou STK mám u nosu 300 m... Tak to nejdřív zkusím tam... Mašina je v cajku tak uvidím, no...

2 reakcí na tento příspěvek STK

22.3.2016 v 06:51 | Nahoru | #14
K tomu zavazadlu nebo nákladu. Ptal jsem se na to mimo jiné minulý týden na evidenčce než se jim nahrály fotky, a bylo mi řečeno, že na STK se nemá co jezdit s nákladem nebo zavazadlem. Tatrovka tam taky nepřijede s kládama dřeva co přesahujou délku vozidla dle TP.
Takže jasná rada, na STK náklad a zavazadla demontovat a je klid. Po STK zpět montáž.

1100Virago píše: SVSkritek: Budiž, pokud je řeč o držáku jako součásti vozidla. Ale už třeba příčníky na hagusech překročí povolenou výšku auta a jsou legální. A kufry na držácích? Co tenhle paragraf?

"§ 52
Přeprava nákladu

(3) Přečnívá-li náklad vozidlo vpředu nebo vzadu více než o 1 m nebo přečnívá-li náklad z boku u motorového vozidla nebo jízdní soupravy vnější okraj obrysových světel více než o 400 mm a u nemotorového vozidla jeho okraj více než o 400 mm, musí být přečnívající konec nákladu označen červeným praporkem o rozměrech nejméně 300 x 300 mm, za snížené viditelnosti vpředu neoslňujícím bílým světlem a bílou odrazkou a vzadu červeným světlem a červenou odrazkou. Odrazky nesmějí být trojúhelníkového tvaru a smějí být umístěny nejvýše 1,5 m nad rovinou vozovky."

Pokud nepřekročím uvedenou šířku/délku, nemusím to ani označovat. Pokud překročím a označím, pořád je to legální.


to už jsem tu dával taky, pak jsme vedli spory, jestli je těch 400mm opravdu od vnějšího okraje obrysových světel nebo se u motorky bere onen "obdélník". Tak jako tak i ty nejširší kufry mají 28cm na šířku+ držák, tak by to pořád mělo být pod 40 cm i kdyby se hned bralo jenom světlo.

Každopádně netuším, co lidi nutí k tomu jezdit na STK s kufry, to jsem nedělal nikdy...

(reakce na) STK

22.3.2016 v 06:54 | Nahoru | #16

MEK0TA píše: 1100Virago> Otázka je, jestli se např. padací rámy apod. dají klasifikovat jako "náklad" a ne jako součást konstrukce vozidla.


Padací rámy nejsou širší, než je šířka motorky, tak je mít můžeš. Náklad to určitě není.

Kaštanisko píše: To aby měl dnes člověk na bočních kufrech červené praporky pro označení nadměrného nákladu!!! Tohle už hraničí s buzerací.



Nehraničí, to buzerace je. Na druhou stranu, co když na přechodu zavadíš kufrem o maminčin kočárek?

fockewulf píše: to už jsem tu dával taky, pak jsme vedli spory, jestli je těch 400mm opravdu od vnějšího okraje obrysových světel nebo se u motorky bere onen "obdélník". Tak jako tak i ty nejširší kufry mají 28cm na šířku+ držák, tak by to pořád mělo být pod 40 cm i kdyby se hned bralo jenom světlo.

Každopádně netuším, co lidi nutí k tomu jezdit na STK s kufry, to jsem nedělal nikdy...



Proč nejet s kuframa na STK, když splňují vše co splňovat mají. A také tam kam jezdím na STK mají hned vedle vynikající řeznictví, takže domů s plným kufrem.

Plazivec píše: Nehraničí, to buzerace je. Na druhou stranu, co když na přechodu zavadíš kufrem o maminčin kočárek?



Nebo co když prostě jen budu debil?

(reakce na) STK

22.3.2016 v 07:46 | Nahoru | #20
Kaštanisko> Motorka už ho nebavila, tak ji vyměnil za loď

kutilsro píše: To se pleteš...minule když mi začal technik vyhrožovat, že neprojdu, začal jsem na něj bez varování na celou halu řvát, že teda vydírat mě kvůli úplatku nebude, nechal jsem si zavolat vedoucího a měl jsi vidět jak byl zmatenej...prošel jsem okamžitě ve chvíli kdy jsem trval na tom, že se k tomu bude volat policie

E: když je někdo namachrovanej parchant ( navíc rekvalifikovanej číšník!!) nemám důvod jednat s ním v rukavičkách...po mě se do něj pustilo ještě pár lidí a za dva měsíce po tom ho vyhodili..na každou svini se vaří voda!



K té kvalifikaci techniků STK. Nevíte někdo jaké kvalifikační předpoklady musí splňovat ? ( vyučený automechanik, maturita ap. ).
Někdy mi přijde,že tam dělají podobný individua jako u měšťáků co jen čekají že si tam přijdou bokem na slušný prachy aneb dej blbovi moc.

(reakce na) STK

22.3.2016 v 07:53 | Nahoru | #22

PEPAFJR píše: Proč nejet s kuframa na STK, když splňují vše co splňovat mají. A také tam kam jezdím na STK mají hned vedle vynikající řeznictví, takže domů s plným kufrem.


Kdybys nebyl nenažraný, tak ti stačí pár steaků do batohu nebo pod sedlo, jako bonus to budeš mít naklepané jako tatar, jenom přijedeš domů a hned můžeš servírovat.
Kaštanisko> Hele, proč se mu posmíváš? Kdyby u vás byla STK a reznictví také v přístavu, tak by se ti to mohlo stát taky!

SVSkritek píše: Kdyz si motorku v orinal stavu postavis rovne a napasujes ji do obdelniku. Tak aby se jeho hrany postupne dotykaly predniho kola, riditek a zadniho kola (blatniku).

Tak pak uz ty hranice nesmis zadnym doplnkem narusit, at je to padak, kufr, nebo trasne na riditkach.

Coz treba muj drzak kufru uplne nesplnuje, pac tu motorku o nejaky cm prodlouzi.

To je ted zakladni (zjednodusene) pravidlo.


Co je to za pitomost? Být to jak píšeš tak neprojde velká část originálních kufrů. V podstatě každej topcase motorku prodlouží a na cestovních mašinách někdy i boční kufry přesahují řidítka (třeba ty moje).

Naposledy editováno 22.03.2016 08:00:28
Plazivec> Aha, tak příjezdovka k stk to je. Tohle byla vlastně očesávací ulička aby se předešlo zbytečným nepříjemnostem na stk

kutilsro píše: To se pleteš...minule když mi začal technik vyhrožovat, že neprojdu, začal jsem na něj bez varování na celou halu řvát, že teda vydírat mě kvůli úplatku nebude, nechal jsem si zavolat vedoucího a měl jsi vidět jak byl zmatenej...prošel jsem okamžitě ve chvíli kdy jsem trval na tom, že se k tomu bude volat policie

E: když je někdo namachrovanej parchant ( navíc rekvalifikovanej číšník!!) nemám důvod jednat s ním v rukavičkách...po mě se do něj pustilo ještě pár lidí a za dva měsíce po tom ho vyhodili..na každou svini se vaří voda!



A on opravdu po Tobě úplatek chtěl ?

stráťa píše: Co je to za pitomost? Být to jak píšeš tak neprojde velká část originálních kufrů. V podstatě každej topcase motorku prodlouží a na cestovních mašinách někdy i boční kufry přesahují řidítka (třeba ty moje).



Pokud je to originální kufr, a přesahuje řídítka i se zrcádkama, což jsem ještě neviděl, tak je to vždy už zapsáno jako celkový rozměr motocyklu v TP.

Naposledy editováno 22.03.2016 08:10:12

Darmah píše: K tomu zavazadlu nebo nákladu. Ptal jsem se na to mimo jiné minulý týden na evidenčce než se jim nahrály fotky, a bylo mi řečeno, že na STK se nemá co jezdit s nákladem nebo zavazadlem...


Proč ne, když je legální to používat? Podle mě si technici vykládají pravidla po svém, bez opory v zákoně.

1100Virago píše: Proč ne, když je legální to používat? Podle mě si technici vykládají pravidla po svém, bez opory v zákoně.



Protože třeba v autě si chtějí prohlédnout nákladní prostor, kvůli rezu

PEPAFJR píše: Protože třeba v autě si chtějí prohlédnout nákladní prostor, kvůli rezu

naloženej náklaďák není na technický nic vyjímečnýho
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist