globalmoto_duben_nolan





Téma: STK
 
21.3.2016 v 21:09
Tak se s vámi musím podělit o dneštní zkušenost. Jel jsem na STK Motol na evidenčku s motorkou. Evidenčka ok, ale pak frajeři začali... Jestli sem přijedete na technickou, tak neprojdete atd...ptám se proč... máte na motorce kufry a ty jsou širší než motorka - nepřípustné - sundat před příjezdem sem a taky jsou na nich ostré hrany - no to takhle nejde... nemáte v zádu u RZ odrazku...tak jsem jim ukázal, že je součástí zadního světla...tak mi řekli ok...atd...atd...
No musím, říct, že s většíma ignorantama a machrama světa jsem se již dlouho nesetkal!!! Hrají si na pána boha. Děs, děs, děs.
Anketa: Souhlasíte s cenami za STK a s přístupem techniků?
Ano
47%
8
Ne
53%
9
Předchozí
1 2 3
Následující

STK

23.3.2016 v 14:19 | Nahoru | #61
To se stane - OK. Nikdo nejsme neomylní.

2 reakcí na tento příspěvek STK

23.3.2016 v 19:36 | Nahoru | #62
Motol - ty nejhorší zkušenosti, tam ani omylem

1 reakcí na tento příspěvek STK

23.3.2016 v 20:01 | Nahoru | #63
Ty voe, to máte fakt takový paštiky, že neprojdete STKáčkem??? Já tam mám úprav jak na kostele, ale nejsem magor, abych tam jel třeba s laďákama, v tu chvíli ti tu moto proleze tak, že neprojdeš i kdyby byla jinak v origo stavu... Včera jsem byl na STK a za 10min. jsem byl venku i se známkou a to jsem chytil technika ke kterýmu se tu všichni v okolí bojej jet... Přišlo mi to víc v pohodě než, když jsem tam byl před rokem 2016...

Humusus píše: Motol - ty nejhorší zkušenosti, tam ani omylem



Tam jsem jezdil taky a vždy v pohodě

(reakce na) STK

23.3.2016 v 20:12 | Nahoru | #65

Humusus píše: Motol - ty nejhorší zkušenosti, tam ani omylem



+1

dewwil píše: Tam jsem jezdil taky a vždy v pohodě



Protože jsi vysloveně milý a kamarádský jedinec My co máme tlamu jak starej trestanec, chlupatý uši, neoholenou bradu a obočí jak Brežněv, máme smůlu

kutilsro píše: Protože jsi vysloveně milý a kamarádský jedinec My co máme tlamu jak starej trestanec, chlupatý uši, neoholenou bradu a obočí jak Brežněv, máme smůlu

No jo no, mám za sebou pět školení asertivity a dva kurzy sebeovládání a psychologického nátlaku, ono to má něco do sebe

(reakce na) STK

23.3.2016 v 21:09 | Nahoru | #68

dewwil píše: No jo no, mám za sebou pět školení asertivity a dva kurzy sebeovládání a psychologického nátlaku, ono to má něco do sebe



No jo to je ono..já jsem permanentně nasranej už od školy, vedl jsem kurzy sebeobrany a jsem psychopat co činí na ostatní nátlak

STK

23.3.2016 v 22:15 | Nahoru | #69
je lepší si zajet za prahu - nižší ceny, menší fronty a lidštější přístup a ještě se projedeš, já už jezdím jen na jednu stk která nemá konkurenci, mám to sice asi 30km ale vyplatí se to

jinak s motorkou samozřejmě projdu všude - origo stav, ale s autem už je to větší oříšek

dewwil píše: , ale nejsem magor, abych tam jel třeba s laďákama, v tu chvíli ti tu moto proleze tak, že neprojdeš i kdyby byla jinak v origo stavu...


Když je ten laďák homologovaný, tak proč ne?

(reakce na) STK

25.3.2016 v 14:36 | Nahoru | #71
Fakt je, že origo Vario na R 1200 GS mám širší než řidítka a s TopCase Vario je motorka delší, než uvádí TP . Kdo by to byl řek
Brůča kam že jsi to psal ohledně těch rozměrů?

Naposledy editováno 25.03.2016 14:38:09

1 reakcí na tento příspěvek STK

25.3.2016 v 19:35 | Nahoru | #72
HelpReg spol. s r. o. , Weberova 1234/1A , Praha 5 - Košíře, 150 00, partner BMW Vertriebs GmbH........................pan Miroslav Stehlík. Myslím, že v tvém případě je snadnější kufry sundat - ono totiž GS se jako sériové prodávalo bez kufrů a kufry byly doplňková výbava. Já to řešil na GT - originál boční v sérii. A třetí kufr, který není v základu jsem na STK sundal. Rozdíl může být mezi GS a GSA - tam bych to raději zkontroloval. Jinak stroje, které v základu nejsou rovnou z výroby vybaveny kufry, kufry na STK sundat - stroje s origo by měl rozměr být včetně kufrů. BMW 1200/1300 GT, 1200 LT, 1600 GTL, 1200 RT - Honda Pan American, Yamaha FJR a podobné spíše ryze cestovní stroje. U cestovních endur se v případě kufrů bude zřejmě ve většině případů jednat o doplňkovou výbavu.

(reakce na) STK

26.3.2016 v 22:20 | Nahoru | #73

Brůča. píše: HelpReg spol. s r. o. , Weberova 1234/1A , Praha 5 - Košíře, 150 00, partner BMW Vertriebs GmbH........................pan Miroslav Stehlík. Myslím, že v tvém případě je snadnější kufry sundat - ono totiž GS se jako sériové prodávalo bez kufrů a kufry byly doplňková výbava. Já to řešil na GT - originál boční v sérii. A třetí kufr, který není v základu jsem na STK sundal. Rozdíl může být mezi GS a GSA - tam bych to raději zkontroloval. Jinak stroje, které v základu nejsou rovnou z výroby vybaveny kufry, kufry na STK sundat - stroje s origo by měl rozměr být včetně kufrů. BMW 1200/1300 GT, 1200 LT, 1600 GTL, 1200 RT - Honda Pan American, Yamaha FJR a podobné spíše ryze cestovní stroje. U cestovních endur se v případě kufrů bude zřejmě ve většině případů jednat o doplňkovou výbavu.


To jo, ale plotna TopCase je minimálně 10 cm dozadu za nosič, takže přesahuje zadní profil motocyklu. Sundat jen kufr nepomůže. Díky za adresu.

Petr_Ajs píše: Brůča.> Pokud jde jen o kufry, tak třeba u mě trvalo sundání asi 4s u každého. To je opravdu takový problém je sundat před STK .............


Jo to je, protože já musím sundat také sedlo, pak rozvázat vázaní brašen. Za to, že tobě to jde za 4 sekundy se tady neposerem. Na STK by se měli na sundavací věci vybodnout. Je to jasná šikana.

Plazivec píše: Jo to je, protože já musím sundat také sedlo, pak rozvázat vázaní brašen. Za to, že tobě to jde za 4 sekundy se tady neposerem. Na STK by se měli na sundavací věci vybodnout. Je to jasná šikana.



No, tak si klidně praskni vzteky, když na to přijde, stejně ti nic jiného nezbude... A můžeš se klidně i posrat, žiješ přece ve svobodné zemi, ty šikano.

Když se na to odstrojení necítíš, řekni někomu, kdo to umí.

Naposledy editováno 27.03.2016 09:05:42

(reakce na) STK

27.3.2016 v 09:24 | Nahoru | #76

fockewulf píše: Když je ten laďák homologovaný, tak proč ne?

Tak homologované laďák neřeším, myslím ty bez Éčka...

Jinak jsem se ptal technika na ty kufry a prý mu stačí, že maj Éčko a nějakou odrazku, či světlo, u origo kufrů nic neřeší, rozměry řeší až když ty kufry vypadají jak křídla od letadla nebo jsou samo domo z baňky na vodu z hajzlíku... Prý kdo si není jistej homologací kufrů tak si má dát hodinku na sundání i rámu co drží kufry a dojet bez nich a není problém...

Petr_Ajs píše: No, tak si klidně praskni vzteky, když na to přijde, stejně ti nic jiného nezbude... A můžeš se klidně i posrat, žiješ přece ve svobodné zemi, ty šikano.

Když se na to odstrojení necítíš, řekni někomu, kdo to umí.



Tvoje jazyková virtuozita nic nemění na tom, že se zastáváš neopodstatnéné šikany. Ale i takoví lidé jsou. S tím nic nenaděláme.

(reakce na) STK

27.3.2016 v 10:26 | Nahoru | #78

Plazivec píše: Tvoje jazyková virtuozita nic nemění na tom, že se zastáváš neopodstatnéné šikany. Ale i takoví lidé jsou. S tím nic nenaděláme.



Protože mi těch pár minut obětovaných při sundání kufrů, které nemám originál, nestojí za to, abych se někde s někým hádal, tak se zatávám šikany? Špatně jsi si to vyložil. Pouze nemám potřebu, na rozdíl od jiných, se zahrabávat do žabomiších válek, které jsou zbytečné. Cením si svého času víc a nemíním s ním zbytečně plýtvat na hloupostech.

1 reakcí na tento příspěvek STK

27.3.2016 v 19:43 | Nahoru | #79
Tak ohledně rozměrů R 1200GS s Vario kufry. Kontaktoval jsem firmu Helpreg s.r.o. a pan Stehlík mi obratem odpověděl.
Výňatek:
osobně bych se přikláněl k zápisu až když problém vznikne, ale pokud to bude Vaše přání, (nebo samozřejmě dalších)

pro jistotu problému předejít, připravím na základě naměřených údajů vyjádření pro úřad, aby jako variabilní

provedení vozidla doplnil tyto rozměry do TP.

Takže je potřeba od více lidí změřit šířku motorky přes roztažené kufry. Dále délku od předního kola po konec plotny. A od předního kola po konec TopCase - tedy celkovou. To by mělo asi stačit. Psal jsem o BMW R 1200GS rok výroby 2007, nevím jak jsou na tom rozměrově jiné ročníky. Snad do 2012 by to mohlo být stejné. V tP mám rozměr délka 2210 a šířka 915. Pan Stehlík potřebuje měření na více motorkách, aby se zprůměrovala chyba měření.
Tak měřte prosím
Jo a doufám, že mi tady nikdo nebude nasazovat psí hlavu, jako je to zvykem. Pokud jsem to sem neměl dávat, tak mě omluvte. A koho to nezajímá, ať to nečte. Domluvil jsem

Naposledy editováno 27.03.2016 20:11:21

(reakce na) STK

29.3.2016 v 13:20 | Nahoru | #80

Darmah píše: K tomu zavazadlu nebo nákladu. Ptal jsem se na to mimo jiné minulý týden na evidenčce než se jim nahrály fotky, a bylo mi řečeno, že na STK se nemá co jezdit s nákladem nebo zavazadlem. Tatrovka tam taky nepřijede s kládama dřeva co přesahujou délku vozidla dle TP.
Takže jasná rada, na STK náklad a zavazadla demontovat a je klid. Po STK zpět montáž.



Dnes jsem byl na STK s autem a pročetl jsem si předpisy které tam měli. Vozidlo musí být k STK přistaveno nezatížené.

1 reakcí na tento příspěvek STK

30.3.2016 v 09:17 | Nahoru | #81
Tak jak to tak čtu tak STK s Creptusem bez Éčka asi nemám ani zkoušet že ?

(reakce na) STK

30.3.2016 v 09:22 | Nahoru | #82

Robinsson píše: Tak jak to tak čtu tak STK s Creptusem bez Éčka asi nemám ani zkoušet že ?

dal jsem do něj vložku a nikdo nic neřešil. byl jsem v pátek

1 reakcí na tento příspěvek STK

30.3.2016 v 18:26 | Nahoru | #83
Tak jsem byl včera na STK a vyhodili mě za poškozený výrobní štítek.Už mám objednaný nový.
RobocopCAP> Super, že jsi pána kontaktoval. Změřím na svém gsa a napíši ti zprávu.

(reakce na) STK

31.3.2016 v 17:57 | Nahoru | #85

Ford-Radr píše: RobocopCAP> Super, že jsi pána kontaktoval. Změřím na svém gsa a napíši ti zprávu.


Díky , už jsem myslel, že toto téma nikoho nezajímá. A že jsem jedinej, kdo to chce řešit. Napiš rozměry a uvidíme

(reakce na) STK

31.3.2016 v 18:27 | Nahoru | #86

V.e.n.c.a__zr7s píše: Tak jsem byl včera na STK a vyhodili mě za poškozený výrobní štítek.Už mám objednaný nový.


Co se divíš ? Poškozený štítek hrubým způsobem ohrožuje bezpečnost silničního provozu a může způsobit vážnou nehodu na rozdíl od špatně fungujících brzd například.
Jsou to hňupové, co nedokážou posoudit stav rozumovým způsobem a učinit normální závěr.

STK

31.3.2016 v 19:02 | Nahoru | #87
Oni sú hňupové, ale jak niekto prejde s nejakým prižmúrením oka, tak to hneď vytrúbi na internete aj s adresou, kde to bolo.

STK

26.8.2016 v 12:52 | Nahoru | #88
Tak dnes STK Rakovnicko. 12 GS, nosič kufrů Bartus, zadni TopCase Big Husky, plexi Givi. Čekal jsem tak 30 minut, než mě vzali. Zajeďte si dozádu, to je velká motorka, na tu bych snad ani nevylez atd. Foto zepředu, ze zadu, VIN, štítek jsem věděl kde, tak byl technik rád, že nemusí hledat. Potom jsme chvíli hledali označení motoru. Nevím proč, ale našel jsem a byla spokojenost. Dále svítí, bliká, kontrola pneu a bylo hotovo. Při předání dokladů ještě zavedl technik diskuzi na téma: ,,V TP je červená barva a ono toho na té motorce moc červeného není, asi by bylo lepší červeno-šedá". Tak jsem vysvětlil, že barevně se odlišuje jen nádrž a přední blatník, jinak jsou všechny stejné. Pokýval hlavou a bylo. Tak asi stejný jako před 2 lety. Jo a cena 400,-

Naposledy editováno 26.08.2016 12:59:49
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist