globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vačka v zapalovaní je vyosená
 
14.3.2016 v 13:56
Zdravím, mám otázku:
Keď je piest v hornej úvrati tak odtrhové ramienko má byť najviac otvorené?
Pretože mám taký problém, že keď otáčam s kľukovkou a keď je piest v HÚ tak ramienko nastavím na 0,4 mm ale keď otáčam ďalej, tak vzdialenosť medzi kladivkami sa zväčšuje až skoro po dolnú úvrať.
Má to tak byť alebo nie?

Naposledy editováno 14.03.2016 14:54:34

Vačka v zapalovaní je vyosená

14.3.2016 v 13:58 | Nahoru | #1
já si o tom myslím,že je to blbost. jsou tu někde videa,jak to správně nastavit,tak to podle nich udělej,je to blbuvzdorný.

Naposledy editováno 14.03.2016 14:01:10

2 reakcí na tento příspěvek Vačka v zapalovaní je vyosená

14.3.2016 v 14:11 | Nahoru | #2
tak to má být..jinak by ti utíkal proud který jde do kondíku...kladívko se spojí jen u polohy předstihu

Naposledy editováno 14.03.2016 14:14:18

1 reakcí na tento příspěvek Vačka v zapalovaní je vyosená

14.3.2016 v 14:35 | Nahoru | #3
Že to neumíš seřídit, to si myslím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vačka v zapalovaní je vyosená

14.3.2016 v 14:37 | Nahoru | #4

ja1 píše: tak to má být..jinak by ti utíkal proud který jde do kondíku...kladívko se spojí jen u polohy předstihu



Takže tak ako to mám ja je to dobre? už len nastaviť odtrh, predstih a je to?
Lebo všade sa píše, že keď je piest v HÚ...atď... ale nikde nebolo písané či je aj ramienko vtedy najviac otvorené, a myslím že ktosi to v jednom videu povedal tak ma to zneistilo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vačka v zapalovaní je vyosená

14.3.2016 v 14:38 | Nahoru | #5
V_i_c_i> čo presne?

(reakce na) Vačka v zapalovaní je vyosená

14.3.2016 v 14:54 | Nahoru | #6
jawa_21_sport: Můžeš mít vyosený klikový čep - pak se rotor magneta netočí přesně kolem osy, ale má maličkou házivost, která se projeví takovým chováním vačky.
Můžeš mít nečistotu na kuželu klikového čepu - výsledek je stejný, házivost rotoru magneta a tím i vačky.
Můžeš mít šmejda vačku - v pozdějších letech byla nepovedená každá druhá.

A ti co dávali padesátkové motory do motokár nebo s pionýrama závodili, doporučovali nastavit odtrh 0,4 ne v horní úvrati, ale v místě největšího rozevření kontaktů. Protože když se kontakty někde rozáhly víc, kladívko se vracelo pozdě, bylo ve vysokých otáčkách sepnuté příliš krátkou dobu, nedošlo k pořádnému nabití kondenzátoru a nasycení cívky a výsledkem byla slabší jiskra a horší hoření = nižší výkon.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vačka v zapalovaní je vyosená

14.3.2016 v 18:12 | Nahoru | #7
jawa_21_sport> kdyby to bylo vyosené chytal by rotor o cívky zapalka

Vačka v zapalovaní je vyosená

14.3.2016 v 18:15 | Nahoru | #8
TU to máš v obrázkách

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vačka v zapalovaní je vyosená

14.3.2016 v 19:05 | Nahoru | #9

ja1 píše: jawa_21_sport> kdyby to bylo vyosené chytal by rotor o cívky zapalka


Myslím, že nejaké hádzanie rotora o cievky tam predsa len je. Síce je úplne minimálne, ale je.

(reakce na) Vačka v zapalovaní je vyosená

14.3.2016 v 21:16 | Nahoru | #10
jawa_21_sport> ted jen zjistit jestli není poškozen kužel na klice a jestli sedne rotor do kolíku

(reakce na) Vačka v zapalovaní je vyosená

27.3.2016 v 20:28 | Nahoru | #11

ja1 píše: tak to má být..jinak by ti utíkal proud který jde do kondíku...kladívko se spojí jen u polohy předstihu



rozpojí!!!! blbe!!!!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist