Keď je piest v hornej úvrati tak odtrhové ramienko má byť najviac otvorené?
Pretože mám taký problém, že keď otáčam s kľukovkou a keď je piest v HÚ tak ramienko nastavím na 0,4 mm ale keď otáčam ďalej, tak vzdialenosť medzi kladivkami sa zväčšuje až skoro po dolnú úvrať.
Má to tak byť alebo nie?
Naposledy editováno 14.03.2016 14:54:34
2 reakcí na tento příspěvek Vačka v zapalovaní je vyosená
Naposledy editováno 14.03.2016 14:14:18
1 reakcí na tento příspěvek Vačka v zapalovaní je vyosená
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vačka v zapalovaní je vyosená
ja1 píše: tak to má být..jinak by ti utíkal proud který jde do kondíku...kladívko se spojí jen u polohy předstihu
Takže tak ako to mám ja je to dobre? už len nastaviť odtrh, predstih a je to?
Lebo všade sa píše, že keď je piest v HÚ...atď... ale nikde nebolo písané či je aj ramienko vtedy najviac otvorené, a myslím že ktosi to v jednom videu povedal tak ma to zneistilo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vačka v zapalovaní je vyosená
Můžeš mít nečistotu na kuželu klikového čepu - výsledek je stejný, házivost rotoru magneta a tím i vačky.
Můžeš mít šmejda vačku - v pozdějších letech byla nepovedená každá druhá.
A ti co dávali padesátkové motory do motokár nebo s pionýrama závodili, doporučovali nastavit odtrh 0,4 ne v horní úvrati, ale v místě největšího rozevření kontaktů. Protože když se kontakty někde rozáhly víc, kladívko se vracelo pozdě, bylo ve vysokých otáčkách sepnuté příliš krátkou dobu, nedošlo k pořádnému nabití kondenzátoru a nasycení cívky a výsledkem byla slabší jiskra a horší hoření = nižší výkon.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vačka v zapalovaní je vyosená
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vačka v zapalovaní je vyosená
ja1 píše: jawa_21_sport> kdyby to bylo vyosené chytal by rotor o cívky zapalka
Myslím, že nejaké hádzanie rotora o cievky tam predsa len je. Síce je úplne minimálne, ale je.