paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Vačka v zapalovaní je vyosená
 
14.3.2016 v 13:56
Zdravím, mám otázku:
Keď je piest v hornej úvrati tak odtrhové ramienko má byť najviac otvorené?
Pretože mám taký problém, že keď otáčam s kľukovkou a keď je piest v HÚ tak ramienko nastavím na 0,4 mm ale keď otáčam ďalej, tak vzdialenosť medzi kladivkami sa zväčšuje až skoro po dolnú úvrať.
Má to tak byť alebo nie?

Naposledy editováno 14.03.2016 14:54:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vačka v zapalovaní je vyosená

14.3.2016 v 14:38 | Nahoru | #1
V_i_c_i> čo presne?

(reakce na) Vačka v zapalovaní je vyosená

14.3.2016 v 14:54 | Nahoru | #2
jawa_21_sport: Můžeš mít vyosený klikový čep - pak se rotor magneta netočí přesně kolem osy, ale má maličkou házivost, která se projeví takovým chováním vačky.
Můžeš mít nečistotu na kuželu klikového čepu - výsledek je stejný, házivost rotoru magneta a tím i vačky.
Můžeš mít šmejda vačku - v pozdějších letech byla nepovedená každá druhá.

A ti co dávali padesátkové motory do motokár nebo s pionýrama závodili, doporučovali nastavit odtrh 0,4 ne v horní úvrati, ale v místě největšího rozevření kontaktů. Protože když se kontakty někde rozáhly víc, kladívko se vracelo pozdě, bylo ve vysokých otáčkách sepnuté příliš krátkou dobu, nedošlo k pořádnému nabití kondenzátoru a nasycení cívky a výsledkem byla slabší jiskra a horší hoření = nižší výkon.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist