globalmoto_kveten





Téma: parkovací zóny v praze
 
9.3.2016 v 14:15
za měsíc před/za barákem namalují modré, fialové a jiné parkovací proužky - sháním informace, jak řešit svůj problém...když sem zkopíruji konverzaci s nějakým joudou, reagujícím na mé dotazy a neumějícím se ani podepsat, zjistíte, že nebydlet v praze je taky fajn

aktuálně - od sedmi ráno do půl páté odpo se nahrnou mimopražští a je problém zaparkovat, jinak naprostá pohoda

v kostce:
na p4 spoluvlastním dům, kde i bydlím (spíše občas přespím a 3x v týdnu tam pár hodin něco řeším, většinou souvisejícího s chodem bytovky). nemám tam trvalé bydliště, což by nebyl problém zařídit, spíš jsem se vyhýbal té onanii okolo výměn dokladů a změn smluv, když to mám na původní adresu 10 minut.
standardně využívám služebních vozidel zaměstnavatele (většinou jezdím jedním, občas jiným...nezáleží to úplně na mě) a mám dodávku kvůli motorkám.

jelikož nejsem schopen jezdit ve více autech najednou, chtěl jsem "kartu na jméno, nikoli spz".
24.000/rok a občasné přejezdy pro dodávku, která bude parkovat mimo zóny

pokud si napíšu "na kartu" služební spz, občas tam nebudu moct (respektive platit 40 kč za hodinu), pokud soukromou, budu 3-4x týdně střídat 2x denně auto mimo tuhle zónu (pokaždé ztráta půl hodiny času). vychází líp služební spz a pro dodávku si někam dojedu (asi na jižňák, kde se parkuje ještě hůř...zvlášť se sedmimetrovým autem).
1.200/rok za spz + "hodinovou sazbu" a občasné přejezdy
reálně 12.000/rok

nejlevnější, co mě napadá - nechat spz dodávky napsat na sousedy (a dát jim nějaký prezent).
2x 1.200/rok na spz + "hodinovou sazbu"
reálně 6.000/rok

pokud bych neměnil trvalé bydliště, včetně onanie okolo, pak jsem pouze spolumajitelem nemovitosti a kromě prvního případu připočtu 11.000 - jelikož tam ještě chvíli bydlet chci, pak se vyplatí změnit

napadá vás jiná varianta, jak "parkovat v klidu"? pro mě parkování v klidu právě přestává
www.parkujvklidu.cz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parkovací zóny v praze

10.11.2020 v 21:22 | Nahoru | #1

Borntobewild píše: Zcela vážně a racionálně. Doprava a parkování v Praze se regulovat prostě musí, páč se tam cpe mnohem víc aut, než se tam vejde. Co mi přijde jako hovadina, zvýhodňovat rezidenty. Ten, kdo si dobrovolně vybere bydlení v centru Prahy si vybral způsob života, do kterého prostě vlastní auto a jeho parkování před domem nepatří. Je nesmysl snažit se, aby auto každého obyvatele trvale stálo na ulici. Naopak je potřeba, aby se k těmto obyvatelům dostali řemeslníci, kurýři a jiné služby.
Za mě modré zóny poté, co zavedli, že si mohu jednoduše zaplatit parkování z telefonu jsou v pořádku. Až na to, že by měli všichni měli platit stejně. Rezidenti by se měli motivovat k tomu, aby v těchto místech nezabírali cenné místo nevyužitým autem a využívali třeba carsharingu.



Divide et impera. Vrchnosti tenhle stav vyhovuje, protože se hádáme měšťáci vs vesničani, každej nejlíp ví jak má ten druhej žít a jakej bič na něj uplést. Proto se tu tak dobře daří rudý svoloči.

Individuální doprava prostě patří k době, to je třeba přijmout jako nevyhnutelnost a vzdát se tzv zklidňování a podobných hovadin co nadělají víc škody než užitku. Ti lidi nejezdí autama just for the lulz, ale proto, že to pro ně představuje optimální kompromis mezi cenou a výkony. Vesničani do pražské špičky taky nejezdí jen aby nasrali měšťáky, ale třeba za prací, protože v horní dolní prostě práce není a bez peněz se žije dost blbě.
Místo toho abychom se strkali mezi sebou by bylo dobrý se ptát, proč vrchnost pindá jak nejsme ochotni dojíždět za prací a na druhé straně nám to dojíždění seč to jde komplikuje. Ptát se, kam tečou prachy z modrýho moru a kde jsou ta slibovaná p+r parkoviště co měla být dřív než modrý čáry, například.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parkovací zóny v praze

10.11.2020 v 21:49 | Nahoru | #2
FiZzeR> Jedna věc je dojíždění vidláka někam do Vršovic. Tam by pomohla pr parkoviště a fungující mhd. Ale v centru, kde na metr čtvereční veřejné plochy připadá 5,5 obyvatele a 8 kanceláří, se prostě doprava a parkování musí řešit jinak. A jedno z řešení je férové zpoplatnění, aby tam parkoval opravdu jen ten, kdo to potřebuje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist