bmw_r1300gs_cartec





Téma: Beta RR 300 2016 vs ktm 350 2016/2017
Ahoj enduraci, je to tady nejspose po nekolikate...presto moc prosim o radu.

Po roce jezdeni na ktm 500 exc (s ladakem) a pilovani technicke jizdy v tezsim terenu bych chtel presedlat na neco lehciho a obratnejsiho - co me tolik neutaha jako muj soucasny buchar.

Chtel bych obratnou motorku, ktera me bude motivovat zkouset nove tezsi techniky, na ktere vydrzim jezdit nekolik hodin v tezsim terenu, aniz bych mel ruce vytahane jako svihadla (silneho vykonu se nebojim - mam cit na spojku a plyn...ale jde mi o plynulost).

Mam moznost koupit betu rr 300 2016 za dobrou cenu (laka me lehkost, manevrovatelnost a vykon na kg), ale co me hodne odrazuje:
1) spotreba a dojezd
2) serizovani karburatoru
3) neni 300 2-takt prilis velky vykon? Soucasny vykon na 500exc temer nikdy v lese nevyuzivam (jen kdyz jsem linej radit a jezdim porad na 3ku)

Nadruhou stranu se proslycha, ze by 350 exc mela byt stejne agilni, vykon je nejspis plynulejsi, a spotreba/dojezd bezkonkurencne lepsi (navic zadne starosti s karburatorem). Tak vam opravdu nevim, do ceho jit:(.

Chci s tim jezdit takoveto technicke temer trialove enduro...predem diky za radu/ nazor.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta RR 300 2016 vs ktm 350 2016/2017

8.3.2016 v 07:22 | Nahoru | #1

Džony-pětka píše: Na Betě RR 300 najezdím na běžný vyjížďce 90-100 km. I když taky se stalo Rumunským extrému, že nám všem s karburátorama došel po 30-ti km. Ale to nám to teklo přepadem, víčkama a nějakej ten benzín jsme i vyjeli
Ale teď vážně, Beta je víc trialovější obecně, u dvoutaktu se to projeví ještě víc. 350 ve čtyřtaktu dobrý, ale kvůli tomu motoru (ventily atd.) pocitově není tak obratná.



Diky. Mohu se zeptat na par detailu?
1) co krivka vykonu? Je to plynuly motor? Trha to ruce?
2) Kolikrat behem roku pretryskovavas? Je pravda, ze pokud v zime clovek nepretryskuje, tak to muze zadrit?
3) Da se upravit hladina pro vyssi dojezd? Prave do Rumunska se chystame, a nechce se mi vozit flasku...:(
4) rika se, ze dvoutakt nemuze jezdit v konstantnich otackach (napr. behem prejezdu po silnici), nebot hrozi zadreni. Jakou mas zkusenost?

(reakce na) Beta RR 300 2016 vs ktm 350 2016/2017

8.3.2016 v 08:36 | Nahoru | #2

michail1963 píše: Diky. Mohu se zeptat na par detailu?
1) co krivka vykonu? Je to plynuly motor? Trha to ruce?
2) Kolikrat behem roku pretryskovavas? Je pravda, ze pokud v zime clovek nepretryskuje, tak to muze zadrit?
3) Da se upravit hladina pro vyssi dojezd? Prave do Rumunska se chystame, a nechce se mi vozit flasku...:(
4) rika se, ze dvoutakt nemuze jezdit v konstantnich otackach (napr. behem prejezdu po silnici), nebot hrozi zadreni. Jakou mas zkusenost?



neptal jsi se sice mně,ale odpovím.
na dvoutakt je to plynulé pěkně,ale toho projevu motoru se zbavit nejde-křivka krouťáku prostě není tak plochá jako u 4taktu.
trysky se nemění podle mně vůbec.maximálně povolíš o půl otáčky volnoběžku a přidáš více oleje.
hladina nemá nic společného s dojezdem,ta má vliv na směs celkově,nedá se tam něco upravovat.
u dvoutaktu se nesmí moc dlouze brzdit motorem-musíš to co pár sekund protůrnout-nejde benzín,nejde ani olej.konstatní otáčky na silnici nejsou výrazný problém.

to v okolí nemáš nikoho s tříkilem,že ti dal sjet??mojí 350 jsem už půjčil x lidem,co to chtěli vyzkoušet a nemám s tím problém....

Naposledy editováno 08.03.2016 08:37:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta RR 300 2016 vs ktm 350 2016/2017

8.3.2016 v 10:57 | Nahoru | #3
michail1963> pokud premejslis o nove, kup 350 4t ..... Pokud jetou, opravnene vahas...

(reakce na) Beta RR 300 2016 vs ktm 350 2016/2017

9.3.2016 v 00:40 | Nahoru | #4
michail1963> 1) Budeš si muset zvyknout na jiný styl ježdění. Příklad: půjčí si je jeden "čtyřtakťák" a za chvíli je vrátí "že to vůbec nejede" (přitom ji ani neroztočí a jede pořád pod přívěrou), půjčí si ji druhý a vrátí ji, "že se to nedá udržet, že to jede strašně". Přitom to jede prostě jenom jinak, výkon je podobnej 2) přetryskovávám, i když jezdíme jen tak do 2 stupňů, pak už ne, protože křehnou a praskaj plasty 3) Tu PETku asi budeš muse vozit, ale vezeš ji jen prvních par kiláků a pak ji tam naleješ, nebudeš ji přece vozit celej den a lejt to tam, až když ti dojde benzín. Vozím pro jistotu ještě půl deci oleje, když je nejhůř, benzín se vezme z jiný motorky. A navíc ty dvě kila na zádech ti vyváží ta lehkost motorky. 4) Že bys zadřel motorku při přejezdu, to je nesmysl. Ty totiž ani konstantníma otáčkama nepojedeš, protože ten dvoutakt "brní" (v terénu to vůbec nevnímáš), takže při přejezdu po silnici budeš vědomě nebo podvědomě furt přidávat a ubírat a zas přidávat a pořád dokola.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Porucha motoru KTM EXC350 mazání KTM EXC 350 zbysmen 15 1.4.2024 v 22:15 assassin
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Jak nafoukat gumy Beta RR Enduro 300 2T ondra-krajon 2 29.11.2023 v 07:17 Bugs
ISDE 2022 a 2023 [1 ... 5, 6] TM Racing EN 300, Beta RR Enduro 300 2T, Husqvarna T... Ariete 159 14.11.2023 v 20:57 Ariete
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.


TOPlist